Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 88

Two girls come by the Cullens

30 juni 2010 - 12:12

280

0

181



88

Carlisle kwam binnen, en ik vloog snel naar de andere bank toe, maar hij had ons al gezien. Gelukkig zei hij niets.
'Het kind is er!'hijgde hij. 'Jasper, je mag komen kijken als je wilt.' Ik voelde me buitengesloten. Waarom hi jwel, en ik niet? Ik stond op.
'Row, waar ga je heen?' vroeg Carlisle. Ik gaf geen antwoord, maar rende naar La Push.

Daar klopte ik aan op de deur van het huis van Jake en Elisabeth. Ik beet even op mijn lip toen er niet werd open gedaan. En toen liep ik gewoon naar binnen, de deur was open. Ik opende de deur naar de slaapkamer van het stel.
'Ehm..'zei ik zachtjes. Elisabeth en jacob keken tegelijk op. Jacob gromde, en Elisabeth drukte het kind dichter tegen zich aan. 'Ik kwam alleen.. even.. kijken,'zei ik zachtjes. Elisabeth keek me vijandig aan, maar ik zag ook angst. Angst. Angst voor mí­j.


'Kí­jken?!' siste Jake. Ik keek kwaad naar Row. Deed ze eerst lekker gestoord en dan komt ze langs! 'Blijf uit haar buurt,' hoorde ik Jake grommen. Lauren opende haar oogjes en keek verbaasd rond. Ik drukte haar dichter tegen me aan. 'Sst, ze zal je niets doen,' suste ik, 'niet zolang ik er ben.' 'Beth? Ik...' 'Je wat? Kom je even gestoord doen? Nou, dan heb ik een nieuwtje voor je. Zolang jij zo idioot blijft doen, kom jij niet in de buurt van Lauren,' siste ik zacht en dreigend.

'passen,'siste Alice naar Edward voor hij kon protesteren. Ik zag aan de andere kant van de winkelstraat en babywinkeltje. 'daar wil ik heen!'gilde ik bijna. Ik greep emmett's arm, die net uit het pashokje kwam. en sleurde hem mee naar het winkeltje


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.