Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » -10-

difeso l 'Amicizia

9 juli 2010 - 14:16

200

0

159



-10-

Jasper schoot in de lach.
'Echt, meer niet!"verdedigde ik mezelf. Hij lachtte nog harder.
'En al was het zo, het had me toch niets uitgemaakt. Want ik heb Alice.' Ik grinnikte.
'Weet ik.' Hij trok me mee naar de woonkamer, waar hij me neer plantte op een stoel.
'Ga je nou ook mee jagen? Op onze manier?'wilde hij weten. Ik dacht even na, en schudde toen mijn hoofd.
'Nee. Het is een beetje nutteloos.'
'Hoezo? Je spaart er mensenlevens mee!' Ik beet op mijn lip.


Ik zag Jasper, die ik van school kende, en nog iemand zitten. waar zer over praten? geen idee

'Dit is Belle,' zei Jacob. Ik zwaaide en zei: 'Hoi.' De jongens heetten Sam, de alfa, Quil, Embry, Jared, Seth en Paul en het meisje was Leah. 'Dus je bent bij de Cullens geweest?' vroeg Sam. 'Hebben ze nieuwe leden?' 'Weet ik niet, ik ken ze niet echt. Volgens mij niet, ik zag niemand met rode ogen. ALhoewel... Nee, dat meisje hoorde er niet bij,' antwoordde ik nogal vaag. 'Oké...' zei Sam. 'Maar ik moet gaan. Heb ik zo het idee,' zei ik en ik maakte me los en liep weg. 'Hé, wacht nou!' Jacob kwam naast me lopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.