Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 47
Teddy Lupos
Teddy Lupos 47
die morgen moesten Stijn en Teddy zich reppen om op tijd voor het ontbijt te komen. Stijn was nogal slaperig maar Teddy voelde zich uitgeput zowel fisiek omdat hij nauwelijks had geslapen maar ook mentaal omdat hij zoveel had om over te piekeren. Nadat Stijn haastig iets naar binnen had gewerkt. (Teddy kreeg geen hap door zijn keel) Toen ze op weg waren naar de leerlingenkamer bleef Stijn staan naast het beeld waar ze zich de voorbije nacht hadden achter verstopt:"Wow, dat wij daar achter konden!" Teddy's hart maakte een sprongetje. Stijn sprak verder: "Ik vraag me af wat die twee te bespreken hadden." Teddy ontspande zich een beetje, maar hij zei niet wat hij gehoord had omdat hij dan weer zou moeten uitleggen hoe hij dat had kunnen horen terwijl Stijn niks had gehoord en als Teddy ergens geen zin in had dan was het dat wel. Nee, dan nog liever dat Stijn wist dat hij zijn uiterlijk naar believen kon veranderen. Toen kwamen twee zesdejaars langs. Eén van hen was de jongen van op het zwerkbalveld. "Hey Teddy" ,riep hij. Teddy was nog nooit zo blij geweest met aandacht. "Ik heb mezelf denk ik nog niet voorgesteld, ik heet Klaas" ,zei de zesdejaars. Toen mengde Stijn zich ook in het gesprek: "Ik heet Stijn." "Aangenaam," antwoorde Klaas. "Dit is Pieter" ,zei hij terwijl hij op de jongen naast hem wees. Die knikte even.
mag ik een melding?
tx
x
kitty