Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » hoofdstuk 8

Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]

4 juli 2010 - 13:36

436

1

252



hoofdstuk 8

8

Mizuki pov:
Wit licht scheen in mijn gezicht
het felle licht deed mijn ogen dicht
ik zag alleen wit en een persoon
een gedaante aanlopen uit niets
het was verdwenen en het stond achter me.
"Mizuki.. ik hou van je"

Zachtjes werd ik wakker, wat voor droom was dit nou weer? heb ik alweer gedroomd over Sano? Dit is niet goed, ik ben duidelijk gek op hem. Hij denkt dat ik een jongen ben dus hij zal nooit iets voelen voor mij. Mijn geheugen kwam weer terug. Ik herinnerde mij, gisteravond. Hij had mí­j gezoend, en ja toen was hij in slaap gevallen. Hij is niet echt de slimste. Ik stond op uit mijn bed en keek naar beneden naar het bed van Sano. Het was leeg. Vraagtekens vlogen door mijn hoofd ik keek op de wekker 06:47. Is hij zó vroeg al op? op een zaterdag. Ik stond op en liep naar de badkamer ik zou toch niet meer kunnen slapen. Voordat ik de deur open kon doen, deed iemand anders de deur open. Sano stond daar met een verbaasde blik en alleen in een handdoek. "eh. ik.. ja eh douchen" ik pakte een handdoek en duwde sano aan de kant, deed de deur op slot en zakte neer op de grond, oh god ik ben ook zo'n sukkel.

Sano pov:
Het was nog vroeg, maar ik kon niet meer slapen. Ik stond onder de douche om alles even te vergeten. Ik waste mijn haar en dacht aan gister, ik kon heus nog wel herrineren dat ik Mizuki naja had gezoend.. denk ik? hopelijk word het straks niet al te ongemakkelijk ofzo, wat moet ik tegen haar zeggen ohja sorry als ik dronken ben zoen ik iedereen? dat zou ook een belediging zijn voor haar, dat ik haar alleen zoende omdat ik dronken was en niet omdat ik haar leuk vind, ookal weet ze niet dat ik weet dat zij een meisje is. Wat ingewikkeld allemaal, volgens mij ben ik nog nooit zo gek geweest op een meisje als mizuki. Hoe ga ik dit doen, het haar vertellen? en dan zeggen dat ik haar leuk vind? Wat zal ze wel niet denken. En als ze mij leuk vond, hoe moesten we dat dan doen, we konden moeilijk zoenen in openbaar waar iedereen bij is, anders zou iedereen denken dat í­k homo ben. Naja het douchen had ook niet zo veel zin ik bleef me maar dingen afvragen. Ik deed de douche uit, pakte een handdoek en deed de deur open. Daar stond mizuki. Ze stotterde maar wat. en sprintte zowat de douche in. Dit was zeker ongemakkelijk.




-reacties als ik verder moet?


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 4 juli 2010 - 14:03:
Leuk!