Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » hooofdstuk 10.

Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]

4 juli 2010 - 13:37

369

2

237



hooofdstuk 10.

10

Mizuki pov:

Langzaam zag ik licht schijnen in mjn kamer. Langzaam werd alles zichtbaar. Ik zag alle meubels die in de kamer stonden en keek om mij heen. Ik was alleen, ik keek op een bordje "Ziekenzaal". ziekenzaal? wat doe ik hier. Langzaam kwam mijn geheugen terug, de wc, nanba en sano. De klap tegen de deur. mijn hoofdpijn werd erger en ik dwong mezelf niet meer aan iets te gaan denken. Ik werd gek van hier, ik wou hier weg. De hoofdpijn verdween langzaam en ik ging rechtop zitten. Mijn bed lag bij het raam en ik had gelijk uitzicht op het parkje. Het was zo'n mooi weer buiten. de vogels fluiten, de zon schijnt. Ik zag de deurkruk langzaam omdraaien en iemand liep naar binnen. Het was nakatsu. "Aah, je bent wakker" hij rende naar me toe en omhelsde me alsof hij me maanden niet had gezien. "Eh, nakatsu.. je kan nu weer loslaten" een kleine verbaasde schrik zag ik op zijn gezicht komen maar hoe snel die blik kwam verdween die ook weer. Hij ging op een stoel zitten en keek uit het raam. Zo zaten we wel een paar minuten, uit het niets begon hij te praten. "Mizuki, we waren allemaal zo ongerust je bent een week buiten bewustzijn geweest. We waren als de dood dat jij zou dood gaan enzo.." Ik hoorde dat hij even moest slikken, ik wist niet dat ik zo lang hier had gelegen ik dacht misschien maar een dagje ofzo. "Heb ik nog wat gemist, in de tijd dat ik weg was" Ik toverde een klein glimlachje op mijn gezicht zodat hij zich niet ongemakkelijk hoefde te voelen. Langzaam zag ik dat hij weer wat blijer en activer werd zoals altijd. "Eh.. niet zoveel even denken hoor. Ohja we hadden een feestje met de meiden van een andere school een paar dagen geleden. En weetje, sano heeft eindelijk sinds maanden weer een nieuwe vriendin" Ik hoorde hem lachen, maar het voelde alsof mijn wereld in stukken zakte. Sano heeft weer een vriendin. Ik stapte uit mijn bed en zei dat ik even naar de wc moest. Eenmaal toen ik de deur uit was voelde ik de tranen over mijn wangen stromen..


Reacties:


bijouken
bijouken zei op 5 juli 2010 - 10:10:
verder verder

laat me snel iets weten als je verder gaat

xkitty


milosafarm
milosafarm zei op 4 juli 2010 - 14:12:
MOET VERDER! WIL VERVOLG WETEN! o.o Egt steen goed joh!