Hoofdcategorieën
Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » hoofdstuk 11.
Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]
hoofdstuk 11.
Ik liep naar de wc en stond voor de spiegel, ik zag er werkelijk niet uit. Ik moest maar gauw terug gaan anders ging nakatsu misschien iets vermoeden. Ik gooide wat water in mijn gezicht en liep terug naar de ziekenzaal. "Eeey, mizuki je bent er weer""Jaa, ik had hoge nood, weetje."en ik lachte schaapachtig. "Dokter zei dat je weer weg mocht, mizuki dus pak je spullen en gaan we naar de andere, oh niet letten op sano's vriendin ze is nogal hyper enzo. Best irritant" "Eeuhu." ik pakte mijn spullen en liep met nakatsu de deur uit, naar de kantine.
Sano pov:
Ik zat met julia in het gras in het park. Ze lag op mijn borst. Ik keek naar de moooie, heldere, blauwe lucht en moest aan mizuki denken. Hoe zal het met haar zijn? Ik weet zelf niet eens waarom ik met julia heb, misschien omdat ik me eenzaam voel? Ik weet het niet. "Sano, waar denk je aan?" hoorde ik julia zeggen, ik keek haar aan en schudde met mijn hoofd als teken dat er niets was. Ze wist dat ik ermee bedoelde dat ik niet wou praten en ze hield voor de rest haar mond. Waar ik eigenlijk best wel blij mee was, want ze heeft echt een enorm irritante stem. Zou ik niet gewoon naar mizuki toe moeten gaan en zeggen dat ik weet dat ze een meisje is misschien vind ze mij ook wel leuk, ik weet het niet. Het is ook niet eerlijk dat ik met julia heb terwijl ik haar niet eens leuk vind. "Sano, kan ik met je praten?" Julia ging van mijn borst af en ik schoot omhoog. Het was mizuki.
Leuk! Ik hoop dat je verder gaan! Poor Sano-kun hij pierkerd zich helemaal kapot aan de gedachten van Mizuki en alles toestanden. Graag een snelle vervolg