Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het gesprek
Once upon a dream
Het gesprek
Inge pov.
Inge sprong op en rende van de trap af. Toen ze onderaan de trap stond rende ze weer naar boven toe. Ze bleef in de deuropening staan en zei; Hallo komen jullie ook nog meehelpen zoeken of moet ik alles alleen doen? Nee, nee ik kom eraan zei Joe lachend. Waarom lach je nou zei Inge boos. Nick en Kaylie zijn weg hoor. Ja vast zei Kevin. Die zitten gewoon in een kast zei Joe om Inge gerust te stellen. Inge keek Joe boos aan en zei; en wat als dat nou niet zo is heb je daar al over nagedacht? Joe keek opeens bang. Wat kon er allemaal wel niet met die 2 gebeurt zijn? Hij trok Kevin omhoog en sleurde hem mee naar beneden. Inge trok de deur dicht en rende achter de 2 aan.
Joe pov.
Joe rende met Kevin naar keuken en zette Kevin op een stoel. Okee zei hij terwijl hij zijn jas aan trok, jij gaat met de auto rondrijden naar alle bekende plekken waar we vaak komen. Inge en ik gaan.... Hee waar is Inge nou weer zuchte Joe en hij liep naar de trap. INGE! INGE! Waar ben je! Hier ben ik zei Inge die achter hem stond. Joe schrok en draaide zich om. Kom op doe je je jas aan we gaan ze zoeken. Als we nou eerst.. begon Inge. Maar Joe praatte door haar heen. Oke, Kevin jij gaat dus naar de bekende plekken toe, en Inge en ik gaan rond het huis zoeken en in het bos hier vlakbij en het park. Inge ging op de tafel staan en riep: Als meneer Joe Jonas zo vriendelijk zou willen zijn om even zijn bek dicht te houden en even naar mij wil luisteren! Joe keek verbaasd omhoog. O..okee zei hij verbaasd zoiets was hem nog nooit overkomen. Hij liet zich op een stoel vallen en keek Inge aan die weer van de tafel was af gesprongen. Misschien zijn ze wel in het huis zei Inge als we nou eerst het huis doorzoeken en daarna buiten? Misschien is dat een idee? Briljant riep Kevin die zo snel mogelijk wou gaan zoeken, ik ga naar boven Joe en jij doen de rest van het huis en hij rende naar boven. Joe keek Inge. Inge zei; Joe het.. het spijt me. Maar ik wil ze weer terug vinden.. en... Opdat moment kwam Joe op Inge af en omhelsde haar. Ik ook zei hij. Hij hield haar even vast en Inge legde haar gezicht tegen zijn borst aan. Kom we gaan zoeken zei Joe die met moeite Inge weer losliet. Oke zei Inge ik begin te zoeken in de woonkamer. Oke zei Joe dan begin ik hier en dan komen we elkaar tegemoet oke? Oke zei Inge en ze gaf Joe een kus op zijn wang voordat ze naar de woonkamer ging.
Nick pov.
Nick zat achter het stuur en hij was op weg naar het strand.. samen met Kaylie. Nick was zenuwachtig. Hij wou haar zoveel vertellen maar op de een of andere manier durfde hij dat niet. We zijn er zei Nick en hij stapte uit. Hij deed de deur voor Kaylie open en pakte een deken uit de auto. Voor.. als het koud word zei hij zachtjes. Kaylie pakte zijn hand en zei vrolijk kom! en ze trok hem mee richting het strand. Na een tijdje gelopen te hebben bleef Kaylie stil staan. Zullen we even gaan zitten vroeg ze verlegen ik heb het een beetje koud. Zullen we iets dichterbij de zee gaan zitten zei Nick. Oke zei Kaylie en ze liep wat dichter naar de zee toe en ging zitten. Nick ging achter haar zitten en sloeg de deken over hemzelf en Kaylie heen. Kaylie werd helemaal rood. Gebeurt dit echt? dacht ze. Zit ik met Nick Jonas op het strand? is het geen droom? Ze kneep zichzelf in haar arm en deed har ogen dicht. Toen ze haar ogen weer open deed voelde ze nog steeds dat Nick achter haar zat. Ze draaide zich om en keek hem aan. Nick keek voor zich uit, hij had niet door dat Kaylie naar hem keek. Hij dacht wat moet ik nu gaan zeggen op dat moment gooide Kaylie hem achterover en begon hem te kietelen. Hahahaha..s..stop..toe nou..stop..hahaha lachte Nick. Kaylie keek hem lachend aan. Toen gooide Nick Kaylie van hem af en ging op haar zitten en pakte haar armen vast. Geef me 1 goeie reden om je nu niet uit te gaan kietelen zei Nick lachend. Hij was opeens niet verlegen meer. Omdat begon Kaylie. Ik daar totaal niet tegen kan en ik dan heel hard moet lachen. Hmm zei Nick. Ik zei een goeie reden en hij keek Kaylie recht in haar ogen aan. Op dat moment begon het keihard te regen. Nick en Kaylie merkten het amper. Het enige wat bestond waren elkaars ogen.
Kevin pov.
Kevin had alle kamers doorzocht maar zonder resultaat. Ze waren niet boven, misschien hebben Joe en Inge meer geluk en hebben zij ze wel gevonden en hij liep naar beneden. Inge en Joe zaten in de keuken naar een kaart te kijken. Geen Nick en Kaylie? vroeg Kevin. Nee niks zeiden Inge en Joe tegelijk en ze bogen weer over de kaart. Dan ga ik nu zei Kevin en hij rende naar de voordeur. Hee Kev riep Joe hem na. Ja riep Kevin terug en hij kreeg iets naar zich toe gegooid. Het zou handig zijn als je de sleutels mee nam hoorde hij vanuit de keuken. Thanks Joe riep hij en hij rende naar de auto toe. Kevin sprong in de auto en reed weg. Wat een noodweer dacht hij en hij deed de ruitenwissers aan. Kevin reed overal naar toe; restaurants, de plek waar het optreden was en het huisje van Kaylie en Inge. Terwijl hij bij het huisje stond dacht hij na waar Nick een meisje mee naar toe zou nemen waar hij helemaal gek op was. Kevin moest lachen bij de gedachte zijn broer probeerde het te verbergen maar hij had het allang door. En toen wist hij het opeens, hij sprong in de auto en reed weg.
Inge pov.
Inge en Joe waren in de tuin aan het zoeken, maar geen Nick en Kaylie. Hee Inge kom eens zei Joe. Inge kwam naar Joe toe. Ja? vroeg ze. Als je nou eens naar de vijver kijkt, wat vind je daar nou van? vroeg Joe. Heel erg mooi zei Inge. Heel erg... Er lag iets op het water, het was een bootje met een roos en een briefje. Inge pakte de roos en haalde het briefje eraf. Op het briefje stond; Voor het leukste, gekste, mooiste, grappigste en liefste meisje dat ik ken. Inge vouwde het briefje op en deed het in haar zak, en legde de roos terug op het water. Je zoekt wel de beste momenten uit he zei ze terwijl ze probeerde haar rode hoofd te verbergen. Ja..nouja.. ik vond begon Joe. Inge kwam op hem af en pakte Joe zijn gezicht vast. Omdat het zo regende streek ze zijn natte haren uit zijn gezicht. Je bent de liefste zei ze. En ze zoende hem.
Kaylie pov.
Die ogen, die mooie ogen. Kaylie kon er wel in verdrinken. Zijn gezicht kwam steeds dichterbij het hare. Bijna raakte zijn lippen de hare. Kaylie sloot haar ogen. Opdat moment hoorde ze ringtone van Nick zijn telefoon. Nick ging weer overeind zitten en nam zijn telefoon op. Hee Sweety zei Nick. Nee dacht Kaylie. Dit..dit kan toch niet? Zou hij..een ander hebben...? Ze worstelde zich onder Nick uit en rende weg. Waarom ben ik ook zo stom dacht ze. Hij was zo lief en onschuldig en ze kon zo goed met hem praten. Ze liet zich in het zand vallen en keek omhoog naar de sterren. Ze was al doorweekt dus van de regen merkte bijna niks. Ze sloot haar ogen. Toen ze haar ogen weer open deed, zag ze het gezicht van een vreemde jongen. Ze keek recht in zijn ogen. Zijn ogen waren niet lief en zachtaardig zoals de ogen van Nick. Nee deze ogen stonden vol met agressie.
Joe pov.
Inge maakte zich langzaam los van Joe. We moeten nu echt gaan zoeken zei ze tereurig. Ik wil mijn vriendin weer terug! Het komt goed zei Joe en hij pakte haar hand en trok haar mee. Waar gaan we heen vroeg Inge die naast Joe liep. We gaan naar het park zei Joe. Ze liepen snel naar het park. Oke zei Inge jij gaat die kant op en ik deze kant zo komen we elkaar wel weer tegen zei ze. Maar zei Joe. Er lopen rare figuren hier rond en ik wil niet dat ze je iets aan doen. Ze moeten bang zijn dat ik hun niks aan doe zei Inge. Ik wil Kaylie en Nick terug en niemand houdt mij tegen. Oke lachte Joe die hield van haar felheid. Tot zo zei hij en hij zoende haar op haar wang. Tot zo zei Inge en ze liep weg. Inge keek om zich heen maar zag geen jongen en een meisje samen. Toen ze een heel stuk gelopen had ging ze even zitten om even goed wakker te worden, ze legde haar hoofd in haar handen en wreef over haar gezicht heen. Toen ze op keek stond er iemand voor haar. Ze keek omhoog naar zijn gezicht en zag dat het een onbekende jongen was. Nee dacht Inge hier had ze totaal geen zin in. Hee zei de jongen. je bent helemaal doorweekt, kom even mee naar mijn auto, dan droog je wat op. Nee bedankt zei Inge en ze wou weglopen. De jongen pakte haar bij haar arm en zei nog een keer rustig; kom..mee..naar..mijn auto. Nee zei Inge en ze rukte zich los. De jongen pakte haar ruw vast en trok haar mee. Inge zette haar voeten op de grond en zei; je laat me nu los of anders. Of anders wat lachte de jongen. Wat wou jij nou tegen mij doen? Ik ben een jongen ik ben veel sterker dan jou! Owja? vroeg Inge. Ja zei de jongen en hij was voor haar gaan staan. Goedzo dacht Inge. En dan nu.. Inge haalde uit met haar knie en raakte de jongen recht in zijn kruis. Hij viel op de grond van de pijn. Inge ging boven hem hangen en zei; Sweety als ik nee zeg is het nee! En ze liep weg. Na een stukje gelopen te hebben kwm ze Joe tegen. En? vroeg ze. Nee niks zuchtte hij en jij? Nee zei Inge. MAar ik heb wel iets beleefd dus we gaan mijn weg terug. Onderweg vertelde ze Joe het hele verhaal. Joe luisterde met open mond. En dit is hem zei Inge toen ze weer bij de jongen stonden. Je bent een bitch riep de jongen. Een focking bitch. Hee let op je woorden vriend riep Joe. Of wil je nog een trap. De jongen hield zijn mond en probeerde overeind te komen. Joe en Inge liepen door. Toen ze bij de uitgang van het park waren, ging Joe zijn telefoon, het was Kevin. Hee man zei Joe en? Ikdenk dat ik weet waar ze zijn riep Kevin ik bel je terug als ik ze gevonden heb. Ga jij alsjeblieft naar huis toe met Inge ja? Ik wil jullie ook niet kwijt raken. Oke doen we zei Joe. Hij vertelde Inge van het telefoongesprek. Okee, dus wij gaan nu naar huis? vroeg Inge. Ja zei Joe. En we gaan dan even een bikini opzoeken en dan gaan we samen ontspannen in bad want ja ik moest van Kevin bij je blijven zei Joe lachend. Oke, cool zei Inge. Maar dan wil ik wel een lange zwembroek. Haha dat is goed lachte Joe daar hebben we genoeg van. Terwijl ze naar huis liepen hoopte dat Kevin, Nick en Kaylie gevonden had anders zou ze zichzelf nooit vergeven dat zij het nu zo leuk had.
Nick pov.
Nick staarde voor zich uit. Waarom was ze nou weg gerend? Wat had hij verkeerd gedaan? En waar was ze? Ze was niet bij de auto en toen hij terug kwam, was ze ook niet bij de deken. Nick legde zijn hoofd in zijn handen en zuchte. Opeens sprong hij op. Straks was er iets ergs gebeurt. Op het moment dat hij wou wegrennen, hoorde hij zijn naam.Hij draaide zich om en zag Kevin aankomen rennen. Nick! Nick! Nick draaide zich om en rende naar Kevin toe, hij knuffelde Kevin zodra hij bij hem was. Wat is er met jou man? vroeg Kevin verbaasd. En waar is Kaylie? Ze..ze is weg. Weg riep Kevin hoezo? Waarom? Ik weet het niet zei Nick maar we moeten haar zoeken, voordat er iets ergs gebeurt! Oke zei Kevin jij gaat langs het strand hiervoor en ik ga wat verder naar achteren. Oke zei Nick en hij rende weg.
Kaylie pov.
Kaylie keek bang in de ogen van de jongen. Zo zei Hij terwijl hij op haar ging zitten en haar handen vast hield. Wat doet zo'n mooi meisje als jij hier alleen. Ik denk hier na zei Kaylie fel. Mag dat soms niet zei ze terwijl ze zich los probeerde te trekken. De jongen verstevigde zijn greep. Hee rustig aan jij zei hij. Want anders word ik boos en dat wil je niet. Maar ik wil niet dat je me vasthoud zei Kaylie. Jammer dan lachte de jongen. Ik ben de baas en jij luistert naar mij. Maar.. begon Kaylie. Nee jij houdt ne je bek dicht riep de jongen. Kaylie keek de andere kant op. Ze wou hem niet zien. Kijk me aan! Kijk me verdomme aan! Kaylie draaide langzaam haar hoofd en keek hem recht aan. Goed zo zei de jongen en hij zoende haar. Kaylie hield haar lippen stijf op elkaar. De jongen trok zich terug. Dus jij wil het zo spelen he. zei hij boos. Prima krijg jij je zin. En hij sloeg haar in haar gezicht. Kaylie schreeuwde. Hou je bek of wil je nog een klap schreeuwde de jongen. Kaylie hield haar mond. Goed zo. Nu zoen ik je weer zei de jongen en je zoent me terug. hoor je me?! Kaylie knikte. En ze zag het hoofd van de jongen weer dichterbij komen.
Nick pov.
Waar kwam die schreeuw vandaan?! Hij wist zeker dat het Kaylie was! Hij rende recht vooruit. Hij zag 2 schimmen. Hij ging nog harder rennen. Hij zag dat een jongen bovenop Kaylie zat hij werd zo boos. En hij zoende haar! Nick ontplofte. Hij rende op de jongen af en gooide hem van Kaylie af. Blijf van haar af klootzak! riep Nick. Je moet van haar afblijven. Kaylie lag als versteend op het zand. Haar wang deed pijn. Kevin kwam aangerend en zag dat Nick een jongen vast had. HIj schoot naar Nick te hulp. Kev, jij houdt hem vast en ik sla hem helemaal verrot riep Nick woest. HO!! riep Kevin. Nick jij gaat nu daar staan en afkoelen. Kevin pakte de jongen zijn handen vast en bond ze razendsnel op zijn rug vast. Laat me los riep de jongen. Onee riep Kevin jij gaat met mij mee en wij gaan fijn naar het politiebureau. Nick, kom eens! riep Kevin. 1 tip. Rustig op Kaylie afgaan ze kan in shock zijn. Oke zei Nick die nog steeds de neiging had om de jongen een klap te verkopen. Rustig ging hij naast Kaylie zitten. Hij zweeg een minuut en toen kon hij het niet meer volhouden. Kaylie! Ik.. Hij pakte haar vast en legde haar op zijn schoot. Kaylie keek in zijn ogen en legde haar hand op zijn wang. Nick wou vanalles tegen haar zeggen en deed zijn mond open. Sst, zeg maar even niks zei Kaylie door haar tranen heen. Nick keek de hele tijd naar Kaylie. Ze had de hele tijd zijn hand vast. Soms kneep ze er even in en werden haar ogen angstig. Maar wat ze dan deed snapte Nick niet. Elke keer als het gebeurde, keek ze in zijn ogen en werd ze weer rustig. Na heel lang zo gezeten te hebben, kwam Kaylie langzaam omhoog, ook Nick krabbelde overeind. Kaylie leunde tegen Nick zijn borstkast aan. Nick? vroeg Kaylie zachtjes terwijl ze aan zijn t-shirt plukte. Ja zei Nick. Wil..wil je alsjeblieft bij me blijven? vroeg Kaylie door haar tranen heen. Nick pakte haar nog steviger vast en fluisterde in haar oor; Ik laat je niet meer los. Hij tilde haar op en liep met haar naar de auto toe.
Joe pov.
Inge zat al in bad op hem te wachten. Waar bleef je nou slome zei ze lachend. Joe sprong in het bad en pakte Inge vast. Wat zei je! riep Joe lachend. Ik duw je onderwater hoor! Nee nee riep Inge Nee Joe niet doen! Oke oke zei Joe en hij liet Inge weer los. Inge ging tegen Joe zijn borst aan zitten. Je maakt je zorgen he? zei Joe terwijl hij met zijn hand over haar haar ging. Ja zei Inge. Heel erg..
Kevin pov.
Toen Kevin de jongen had afgeleverd bij het politiebureau en zijn verhaal had gedaan. Liep hij terug naar de auto. In de auto belde hij Joe. Joe? Ja zei Joe. Zet je telefoon maar even op luidspreker. zei Kevin. Oke zei Joe. Vertel gilde Inge. Oke zei Kevin en hij vertelde langzaam het verhaal. Hoe hij Nick vond, hoe ze waren gaan zoeken en hoe ze Kaylie hadden gevonden. Het was stil aan de andere kant van de lijn. Ik kom nu naar huis zei Kevin en hij drukte het gesprek weg. Langzaam starte hij de motor en reed naar huis.
Kaylie pov.
Nick had haar in de auto gelegd. De hele reis naar huis hield hij haar hand vast. Toen ze de hekken binnen reden zag ze Kevin, Joe en Inge staan. Nick zette de auto weg en deed de deur voor haar open. Ze pakte zijn hand en keek hem aan. Het is goed zei hij. Ik blijf bij je. Ze kneep even in zijn hand en begon toen te lopen. Toen ze bij het 3tal was, keek ze ze 1 voor 1 aan. Het... meer kwam er niet uit want Inge vloog haar om de hals. Ik heb me zo ongerust gemaakt snikte Inge, Kom zei Nick we gaan naar boven op bed. Iedereen liep naar boven toe. Nick tilde Kaylie de trap op. Joe hield Inge vast en Kevin sloot alles af. Toen het licht boven aan ging keken ze allemaal geschokt naar Kaylie's wang. Kaylieliep rustig naar de badkamer. Nick liep achter haar aan. Kaylie deed het licht aan en keek in de spiegel. Haar wang.. hij was helemaal blauw! Kaylie barste in tranen uit. Nick ving haar op. Kom maar zei hij en hij hield haar stevig vast. Na even op de grond gezetten te hebben gingen ze samen terug naar de slaapkamer. Iedereen kleedde zich om en stapte in bed. Kaylie keek naar Nick en toen naar het matras dat nog leeg was. Ze wou niet alleen slapen. Kom zei Nick. Je slaapt bij mij. Kaylie ging naast hem liggen. Nick sloeg zijn armen om haar heen. Kaylie voelde zich veilig. Ze keek nog 1 keer in de mooiste ogen die ze gezien had en viel toen in slaap.
OMG! Wat .lief!