Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De aangifte
Once upon a dream
De aangifte
Kevin pov.
Kevin lag te slapen. Hij werd lanzaam wakker omdat hij gefluister boven zich hoorde. Hij opende zijn ogen en zag een flits. Daarna hoorde hij de lach van Joe en Nick. W..wat is er aan de hand vroeg Kevin slaperig. Je...j..je lolly lachte Joe. Je lolly plakt op je wang zei Nick serieus. Daarna schoot hij weer in de lach. Kevin stond op van de bank en zocht op zijn wang naar zijn lolly. Hij liep naar de badkamer en zag dat zijn lolly kapot was en de stukjes overal zaten. Jongens! Ik ga even douchen riep Kevin uit de badkamer. Joe lag op de grond van het lachen. Nick stond naast hem en bekeek lachend de foto die ze net van Kevin hadden genomen. Nick trok Joe omhoog en ze liepen naar de keuken om de tafel te gaan dekken. Wat zie jij er moe uit zei Nick tegen Joe die de borden pakte. Ja klopt zei Joe die gaapte. Inge en ik hebben de hele nacht lopen klieren Maar jij ziet er ook niet erg wakker uit. Nick plofte op een stoel neer en legde zijn hoofd in zijn handen. Hij gaapte luid. Wat is er aan de hand broertje? vroeg Joe bezorgd. Ik slaap gewoon slecht. Loog Nick. Joe keek eens naar zijn broertje en vertrouwde het niet helemaal dus zei hij; Als je zo slecht slaapt moet Kaylie maar in een ander bed slapen, want dit kan natuurlijk niet. Nee! riep Nick en hij sprong op. Daar ligt het niet aan zei hij zachtjes terwijl hij weer ging zitten. Maar waarom slaap je dan slecht? drong Joe aan. Joe wou echt weten wat eraan de hand was. Niks mompelde Nick. Die al bijna weer in slaap viel. Joe deed een beetje water in een beker en gooide dat in Nick zijn nek. AAH! Dat..is..koud. riep Nick. Waarom deed je dat nou weer. Ik wil weten wat er aan de hand is! riep Joe nu bijna. Ik.. maak me zorgen. Oke. zuchtte Nick. Het is mijn schuld dat Kaylie aangevallen is. Ze liep weg en ik had telefoon en ik ben niet achter haar aangegaan. En daarom is ze aangevallen? Omdat jij er niet was? vroeg Joe. Ja zei Nick. Maar zij is weggelopen zei Joe voorzichtig. Ja, omdat ik met mijn domme kop iets doms zei! bracht Nick met moeite uit. Wat dan? vroeg Joe nieuwschierig. Nou.. kijk.. voordat ik telefoon kreeg, waren we waren aan het klieren. Zij kietelde mij, en toen gooide ik haar van me af en ging bovenop haar zitten om haar te kietelen. Maar toen keek ik in haar ogen en zij in de mijne.. en toen werd ik gebeld. Ja, en zei Joe. Ik was nog niet klaar bromde Nick. Sorry zei Joe ga verder. Ik nam mijn telefoon op en zei; Hee sweety. Ik liet in 1 keer haar blik los en zei dat dus. Dat is niet zo slim zei Joe voorzichtig. Nee dat weet ik zuchtte Nick. En je bent nu bang dat Kaylie dacht dat je een spelletje speelde? vroeg Joe terwijl hij het brood pakte. Ja. Kreunde Nick. Ik bedoel ze doet nog steeds zo lief maar er is iets veranderd met de blik in haar ogen. Nick stond op en deed 5 eieren in een pan met water en zette die op tafel. Maar begon Joe opnieuw. Joe, ik..ik wil er niet meer over praten zei Nick. En hij ging verder met het dekken van de tafel en zei niks meer tegen Joe. Kevin kwam uit de douche en liep naar boven. Zacht deed hij de deur van de slaapkamer open en zag Kaylie en Inge op het bed van Nick liggen. Hij sloop naar het bed toe om te kijken of ze wakker waren. Toen hij bij het bed stond, zag hij dat ze sliepen. Kevin kreeg een idee en sloop de kamer weer uit. Hij liep de trap af en ging de keuken in. Hee, wat een stilte hier zei Kevin. Hij kreeg geen antwoord. Hij pakte Joe vast en vervolgens Nick. Kev, wat doe? vroeg Joe verbaasd. Ja, laat me los zei Nick nukkig. Nee. zei Kevin. Jullie gaan even luisteren. Ik was net boven en ik zag Kaylie en Inge samen in het bed van Nick slapen begon Kevin. En nou dacht ik als we nou zo naar boven gaan, met een ontbijt? We nemen 3 dienbladen mee. Waarom 3? vroeg Nick. Op het eerste dienblad, ging Kevin verder terwijl hij de vraag van Nick negeerde" komt een bloem 2 borden, 2 bekers, een mandje met toast, 2 eieren, een kan thee, en natuurlijk iets voor op toast. En het derde dienblad doe ik zei Kevin. Hij liet zijn broers los en zocht naar de dienbladen. Nick en Joe keken elkaar aan en vervolgens naar Kevin. Kevin? zei Joe. Waarom doen we dit ookal weer? Omdat dat leuk is! kwam er uit een kastje. Toen Kevin uit het kastje kwam met de 3 dienbladen, stonden Joe en Nick nog steeds op dezelfde plek. Ga eens de spullen verzamelen. Zei Kevin. Hup! Hup! en hij rende achter Joe en Nick aan. Joe en Nick verzamelden snel alle spullen en pakte allebei een dienblad en zette alle spullen erop. Oke, en nu? vroeg Nick. Nu gaan jullie een bloem uit de tuin halen en dan pak ik een vaasje. zei Kevin met een glimlach. Joe ging via de voordeur naar buiten, en zocht naar een bloem die hem aan Inge deed denken. Nick ging via de achterdeur en ging in de tuin zoeken. Kevin was binnen en zocht naar 2 vaasjes. Toen hij die gevonden had, ging hij het derde dienblad klaarmaken. Op het derde dienblad legde Kevin al zijn favoriete eten. Popcorn,spekjes,toast. Joe kwam binnen met een gekleurde bloem. Joe zette de bloem in het vaasje en zette het op zijn dienblad. Al snel kwam Nick ook binnen. Hij kan een donkere rode roos, die van buiten naar binnen lichter werd. Ook hij zette zijn bloem in een vaasje en zette het op zijn dienblad. Oke, we....ja we hebben alles zei Kevin vrolijk en hij pakte zijn telefoon uit zijn zak en legde het op zijn dienblad neer. Waarom doe je dat? vroeg Joe. Ik ga zo een foto maken zei Kevin. En hij liep de trap op. Nick en Joe liepen achter hem aan.
Inge pov.
Inge deed haar ogen open en zag dat ze naast KAylie lag. Hoe kom ik hier nou weer. dacht ze. Ik heb de hele nacht bij Joe gelegen. Toen herinderde ze zich weer dat ze bij Kaylie op bed was gekropen omdat de rest weg was. Ze hadden even gepraat over Joe en Nick en daarna waren ze weer in slaap gevallen. Inge deed haar ogen weer even dicht. Ze hoorde een klik geluid toen ze haar ogen open deed, was een gezicht vlakbij dat van haar dat Hoi! riep. Inge schrok er zo van dat ze met een gil uit bed viel. Aauww zei Inge terwijl ze over haar voet wreef. Joe waar was dat nou weer goed voor vroeg ze lachend. Ik heb een ontbijt voor je, en dan moet je wel wakker zijn zei Joe lachend. Hij trok haar overeind en Inge ging weer op het bed zitten. Tadaa! zei Joe die zijn dienblad pakte. Aww wat lief! zei Inge Die naar het ontbijt keek en de bloem bewonderde. Kevin zat aan het einde van hrt bed en was begonnen met eten. Hij at alles achter elkaar op. Nick had het dienblad op de grond gezet en keek voordat hij naar Kaylie keek de kamer rond. Joe en Inge waren aan het lachen en aan het eten. Kevin zat onder de kruimels. Hij ging op zijn knieen zitten en keek naar Kaylie. Kaylie had haar ogen opgedaan en keek hem aan. Hee... fluisterde hij. Heb je honger. Kaylie schudde met haar hoofd en ze sloot haar ogen weer. Nick pakte de roos en aaide Kaylie over haar wang. Kaylie deed haar ogen weer open en zag de roos. Ze pakte de roos aan. Ik heb deze roos gekozen omdat deze roos bijzonder is. Een bijzondere roos voor een bijzonder meisje. Fluisterde Nick. Kaylie legde haar hand even op de wang van Nick.
Dankje zei ze. En Nick pakte de roos en zette hem weer in het vaasje. Kaylie ging rechtop zitten zodat Nick naast haar kon gaan zitten. Nick pakte het dienblad en ging naast Kaylie zitten. Hij begon een ei te pellen en legde het op een bordje en gaf het aan Kaylie. Ik..ik heb echt niet zo'n honger zei Kaylie zachtjes. Maar je moet wat eten zei Nick die het dienblad wegzette en een arm om haar heen sloeg. Kom op, je moet wat in je maag hebben. Kaylie zuchtte en at langzaam het ei op. Nick gaf haar een kneepje in haar schouder en at zelf ook een ei. Hij had ook niet zo'n honger maar hij moest nu wel. Na het ontbijt was het tijd om naar het politiebureau te gaan. Kaylie en Inge stonden samen in de badkamer. Ik sla die kerel helemaal verrot! zei Inge terwijl ze haar broek aan trok. Ing.. zuchtte Kaylie. Wil je iets voor me doen. Ja tuurlijk zei Inge zeg maar wat. Zeg tegen Kevin, Joe en... Nick dat ik alleen ga. Alleen?? vroeg Inge verbaasd. Waarom? Omdat ik dit alleen moet doen zuchtte Kaylie. Maar.. begon Inge. Nee ing. Ik moet dit alleen doen. Oke zei Inge met een zucht en ze liep naar de deur van de badkamer. Wacht! riep Kaylie. Ik.. ik hoopte wel dat jij nog wel met me mee ging. Tuurlijk zei Inge al een stuk vrolijker. Ze was blij dat haar vriendin toch niet alleen ging. Ing.. stuur Nick hier maar heen...I..ik vertel het hem zelf wel. zei Kylie zachtjes. Weet je het zeker? Moet ik het hem niet vertellen? Vroeg Inge. Nee.. dit moet ik doen zei Kaylie en ze stond op. Inge liep de badkamer uit en ging naar Nick zijn slaapkamer. Joe en Kevin willen jullie met mij mee naar beneden komen? vroeg Inge. Okee? zei Joe op een vragende toon. Doe nou maar gewoon zei Inge en ze ging naar de deur. Owjaa zei ze. En ze draaide zich weer om. Nick jij moet naar de badkamer. En ze liep door. Tot zo zei Kevin. Joe haalde zijn schouders op en liep achter Kevin aan naar beneden, Nick liep naar de badkamer en klopte op de deur. Kaylie deed de deur open en kwam naar buiten. Nick..ik.. begon Kaylie. Ze zuchtte en begon opnieuw. Nick ik moet dit alleen doen. Inge gaat met me mee. Maar alleen om de reis naar het bureau wat draagelijker te maken. Nick keek Kaylie aan. Maar..maar.. begon hij. Kaylie legde haar vinger op zijn lippen. Ik heb liever dat je me opvangt als ik thuis kom zei ze. Je bent mijn veilige haven. Ik wil niet dat dat veranderd. Nick haalde Kaylie haar vinger van zijn mond en knuffelde haar. Zwijgend hielden ze elkaar een tijdje vast. Inge was beneden aan de tafel gaan zitten met Kevin en Joe. Oke jongens. Jullie gaan niet mee naar het politiebureau zei Inge. Wat zeiden Joe en Kevin tegelijk. Kaylie wil dat niet zei Inge. Ze wil dit alleen doen, En jij dan? vroeg Joe. Ik ga mee zei Inge. Maar.. Ookal zou ze willen van niet ik ging toch mee zei Inge. Ik laat haar niet alleen. Inge stond op en liep naar de trap. Kaylie kom je we moeten gaan! Kaylie liet Nick los en liep naar de trap. Wacht riep Nick terwijl hij zijn ketting afdeed. Hier voor geluk en hij deed hem bij haar om. Kaylie bloosde en gaf hem een kus op zijn wang. Snel liep ze naar beneden. Joe en Kevin kwamen naar hun toe en gaven hun een knuffel. Sterkte! zei Kevin. Joe gaf Inge een knuffel en een kus en KAylie een stevige knuffel. Je kan het! mompelde hij. Kaylie en Inge trokken de deur achter hun dicht, en stapten in de taxi. Als jij nou zo even boodschappen gaat doen zei Kaylie toen ze in de auto zaten. Oke is goed zei Inge. Na de aangifte. Kaylie probeerde Inge de hele reis op andere gedachte te brengen, maar Inge moest en zou met haar mee naar het bureau. Toen ze er bijna waren pakte Kaylie Inge haar hand. De auto stopte e n Inge betaalde. Ze trok Kaylie mee het bureau binnen. I..ik kom een verklaring afleggen. zei Kaylie zenuwachtig. Ben jij Kaylie? vroeg de vrouw aan de balie. J..ja dat klopt. Oke kom maar mee zei de vrouw vriendelijk. Kaylie en Inge werden naar een kamertje gebracht. Wacht hier maar even. Er komt zo iemand bij jullie. Na even wachten kwam er een vrouw in het kamertje. De vrouw vertelde wat Kaylie allemaal moest doen. Eerst moet je je verhaal vertellen begon de vrouw. Nu? gelijk vroeg Kaylie. Ja. zei de vrouw. Kaylie zuchtte diep en pakte de ketting van Nick vast. Ze vertelde het verhaal. Dat ze was gaan lopen en dt ze in het zand was gaan liggen. Ze vertelde tot en met dat Nick en Kevin haar gered hadden. Toen ze klaar was met haar verhaal moesten ze mee naar een andere kamer. Oke, ik doe zo het licht aan en dan zien jullie 3 jongens staan. zei de vrouw. Maar Kevin heeft de dader hier gebracht zei Inge. Ja dat weet ik. Zuchtte de vrouw maar er is geen bewijs. Oke. zei Inge die het niet helemaal snapte. Ik doe nu het licht aan. Kaylie pakte Inge haar hand. Het licht ging aan en ze zagen 3 jongens staan. 1 voor 1 keek Kaylie ze aan. De jongens konden haar niet zien. H..het is nummer 2 zei ze na een tijdje. Waarom weet je dat szo zeker vroeg de vrouw. Die pen en papier pakte. Hoe hij kijkt. zei Kaylie. ik herken het. Een traan liep over haar wang. De vrouw deed het licht weer uit en schreef het op. Jullie mogen gaan zei ze. O, nee zei Inge. Ik sla die kerel helemaal kapot. Ik breek allebei zijn benen! ik sla al zijn tanden eruit! Als je dat doet zei de vrouw. Dan moet jij hier blijven. Kaylie stond op en trok Inge mee naar de uitgang van het bureau. w..wat doe je nou vroeg Inge. Zorgen dat jij hier niet hoeft te blijven zei Kaylie toen ze buiten stonden. En wat gaan we nu doen zei Inge. We gaan boodschappen halen en koken voor de jongens. zei Kaylie vrolijk. Oke zei Inge wat gaan we koken. Pannekoeken zei Kaylie lachend. Top idee lachte Inge en ze liepen richting de supermarkt.
jeej,,
I Kicking ass!
Pannekoeken!!