Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » -12-

difeso l 'Amicizia

28 juli 2010 - 15:32

199

0

140



-12-

Ik liet me overhalen-was het toevallig zijn gave die hier voor zorgde?- en ging met hem op jacht.
Het was een stuk moeilijker dan gedacht. Dieren waren heel anders dan mensen. Ze waren viezer, en gekker, veel bewegelijker. Ze waren niet onder de indruk van je, en probeerde op alle manieren weg te komen. Ik ahd het idee dat Jasper me heel hard uit stond te lachen, toen hij me zo zag klunzen met een klein hert.
Ik zuchtte.
'Volgens mij is dit niets voor mij, Jasper,'zei ik. Hij grijnsde.
'Jawel. je doet het best goed, voor een beginner.' Ik rolde met mijn ogen.
'Vind je?'
'Jups. En kom je nou mee? We gaan wel gewoon naar huis toe.'


ik werd neergezet op de bank, terwijl Dokter Cullen richtig de keuken(?) liep en iets later met wat te drinken terug kwam

Ik liep naar hem toe. 'Smerig hè?' 'Ja,' mompelde hij met een grijns. Ik gaf hem een duw. Hij sloeg een arm om me heen en samen liepen we terug. 'Ik ga terug naar de Cullens, denk ik,' zei ik en maakte me los. 'Echt niet, je blijft hier,' zei hij en sloeg zijn armen stevig om me heen. Ehm... help?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.