Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 91

Two girls come by the Cullens

28 juli 2010 - 15:35

277

1

213



91

Ik liep bij de Cullens naar binnen, en zag dat Alice er weer was. Shit. Dan kon ik dus ook geen troost zoeken bij Jasper. Ik opende de deur van de hal, en verdween naar boven.
Automatisch liep ik naar Jaspers zolderkamertje. Ik opende de deur, en liet me op het bed zakken.
Ik dacht aan de momenten dat we hier samen hadde ngelegen, gewoon, niets doenend, elkaars hand vasthoudend, of elkaar gewoon aankijken. Ik zuchtte.
Ik wilde dat het terug kom komen. Ik zette mijn nagels in het matras. Het kón ook terug komen.
Maar hoe, was me ee nraadsel.
Toen ging de deur open. Alice stond in de deuropening. Haar ogen werdengroot. En toen werd ze boos.
'ROW! WAT DOE JIJ HIER?'schreeuwde ze. Ik bleef bewegingloos zitten. Ze kwma naar me toe, en gaf me een klap.
Ik deed niets. Normaal zou ik uit m'n dat gegaan zijn, maar nu bleef ik gewoon zitten.
'Alice!' Jasper kwam naar boven stormen, en nam haar in zijn armen. Ik keek hem recht aan. In zijn blik stond te lezen wat hij zou zeggen: Sorry.
'Het is allemaal mijn schuld,'fluisterde ik. Jasper schudde zijn hoofd, liet Alice los, en kwam naar me toe.
'dat is het niet. Ik hou van jou alleen,'fluisterde hij. Maar het was te hard.
'WAT ZEI JE?'gilde Alice, nu hystirisch.


rustig liep ik naar het huisje van elisabeth en Jacob, Ik opende de deur stil, 'HALLO!"gilde ik toen

'Hierzo,' riep ik naar benden. Hope kwam binnen. 'Hoi,' lachte ik. Ze feliciteerde ons. 'Wat een schatje. Hoe heet ze?' 'Lauren Rachel,' zei ik en aaide haar over haar hoofdje. Hope hield haar een kwartiertje vast. 'Wat lief,' zei ze en gaf Lauren terug.


Reacties:


IlseeSofiee
IlseeSofiee zei op 23 juli 2010 - 13:41:
WAUW<'33333333
super geniaaal en lang verhaal :'D
Hopelijkl schrijven jullie nog veelveelveel meer (a'.
melding?
xxx.