Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het avondeten

Once upon a dream

24 juli 2010 - 2:47

3324

2

267



Het avondeten

Nick pov.

Nick ijsbeerde door zijn kamer heen. Als hij zat, stond hij weer op. Hij maakte zich ook zo'n zorgen. Wat kon er allemaal wel niet gebeuren! Hij zag voor zich hoe Inge de jongen sloeg en in de cel gezet werd. Hoe Kaylie uit alle macht haar tegen probeerde te houden. Of dat Kaylie ook opgesloten omdat ze Inge niet alleen wou laten. Nick pakte zijn autosleutels en rende naar de deur van zijn slaapkamer. Toen hij met de klink in zijn hand stond. Veranderde hij van gedachte en liep terug naar zijn bed waar hij zich vervolgens op liet vallen. Hij zou in zijn kamer op Kaylie wachten. Hij keek eens rond in zijn kamer. Wat een puinhop. Waar Kevin sliep, lag allemaal popcorn. Nick keek de andere kant op en zag aan Joe zijn kant allemaal kleren liggen. Verder in de kamer stonden tassen, schoenen en nog meer kleren. Nick ging naar beneden en pakte de stofzuiger en schoonmaakmiddelen. Voordat hij weer naar boven liep keek hij even de woonkamer in. Hij zag Joe op zijn nagels bijten en voor zich uit staren. Kevin staarde uit het raam en hield zijn telefoon stevig vast. Geen van beide merkte ze op dat Nick naar hun keek. Nick liep weer naar boven en begon alles te sorteren. Eerst pakte hij alle matrassen en legde die op zijn bed. Daarna pakte hij de kleren van Joe en legde die op een hoekje van het bed. Toen zocht hij de kleren van Inge en legde die naast die van Joe. Vervolgens pakte hij de kleren van Kevin en legde die aan de andere kant van het bed. Hij pakte zijn eigen kleren en deed ze in de kast. Nu lagen er nog een paar kleren op de vloer. Ze lagen vlakbij elkaar. Nick liep er opaf en pakte ze op. Hij herkende het shirtje en de broek die Kaylie aan had toen ze naar het strand waren geweest. Hij pakte de andere kleren en liep ermee naar het bed. Hij legde alle kleren op het bed behalve het shirtje. Nick bleef er maar naar kijken. Na een tijdje legde hij het voorzichtig weg en ging verder met het opruimen.

Inge pov.

Inge stond naast Kaylie in de supermarkt. Inge keek naar Kaylie. Kaylie was een stuk rustiger dan voordat ze naar het politiebureau gingen. Okee, we hebben de melk, de eieren en de pannekoekenmix zei Kaylie. Is dat alles wat we nodig hebben? vroeg Inge verbaasd. Ja.. zei Kaylie een beetje teleurgesteld. Maar wat wil je er aan doen. vroeg Kaylie. Ik weet het! riep Inge na even denken. En ze rende weg. Kaylie wou haar achterna lopen maar Inge riep; staan blijven! Na een tijdje kwam Inge terug met 3 dozen eieren, en 4 pakken melk. Toen ze alles in de kar had gezet pakte ze nog 3 dozen pannekoekenmix. Oke. Stop! zei Kaylie. Wat moeten wij met 4 dozen eiren, 5 pakken melk en 4 dozen pannekoekenmix? We gaan allerlei soorten pannekoeken maken riep Inge vrolijk. Hoe bedoel je? vroeg Kaylie die het nog steeds niet begreep. We gaan pannekoeken maken met alles erop en eraan. Appel,banaan,chocolade,kaas,spek,ham,jam. Noem maar op! Inge trok Kaylie mee mee naar de voorkant van de winkel. daar pakten Inge en Kaylie fruit. Ze gingen de hele winkel bij langs en pakte allerlei dingen voor de pannekoeken. Toen ze bij de kassa stonden, begon Inge keihard te lachen. Ze zien ons al aankomen lachte ze, Kaylie lachte mee. Maar haar gedachten waren ergens anders.

Joe pov.

Joe zat op een stoel in de woonkamer. Hij staarde naar de voordeur. Wanneer zouden ze weer terug komen? Ze hadden al terug moeten zijn. Waarom duurt het zolang? Joe werd helemaal gek van zichzelf. Joe stond op en pakte zijn telefoon, hij ging via de voordeur naar buiten en ging voor de voordeur zitten. Hij zocht in zijn telefoon het nummer van Inge op. Moest hij wel bellen? Ze moesten het alleen doen, maar hij was zo ongerust. Hij keek nog een keer naar Inge haar naam die op het scherm van zijn telefoon stond, en hij belde haar. Hij kon er niet meer tegen. Joe hield zijn adem in. Hij schrok van wat hij hoorde. Hij drukte Inge weg en belde opnieuw. Weer hield hij zijn adem in. Hij had het de eerste keer toch goed gehoord. Inge haar nummer was buiten gebruik! Joe liet zich tegen de deur aanvallen. Een traan liep over zijn wang heen. Hij dacht wat er allemaal wel niet gebeurt kon zijn. Inge in de cel, Inge die een ongeluk had gehad. Er liep nog een traan over zijn wang bij die gedachten. Joe stond op en ging gelijk weer zitten. Hij kon wel iets gaan doen maar dat had toch geen zin. Hij zuchtte diep. Hij keek naar zijn schoenen. Hee! hoorde Joe opeens. Hij keek niet op. Hee Joe help eens met deze tassen ze zijn hartstikke zwaar man. Nu keek Joe wel op, want hij herkende de stem. Het was Inge! Hij rende op Inge af en pakte haar vast. Ik was zo ongerust! fluisterde hij in Inge haar oor. Inge werd helemaal rood. Joe liet haar los en pakte de tassen en liep naar de deur. Hij deed de deur open en liep naar binnen. Achter hem liepen Kaylie en Inge allebei met een boodschappentas. Oke, Ik wil alles weten zei Joe die op een stoel ging zitten. Kevin hoorde dat er mensen in de keuken waren. Hij sprong op en rende naar de keuken. Daar zag hij Joe, Inge en Kaylie. Hij rende op ze af en knuffelde Kaylie en Inge omstebeurt. Ik ga Nick halen! riep Joe. Ik denk dat die het ook wel weer horen. Kaylie keek Inge aan. Inge ging achter Joe aan en legde haar hand op zijn mond voordat hij naar boven kon roepen. Ik..denk dat Kaylie naar Nick moet zei Inge zachtjes. Waarom? vroeg Joe. Kaylie liet me in de auto zien dat ze een ketting om had, die ketting was van Nick. Hij had die haar gegeven en gezegt dat hij op haar zou wachten in zijn kamer. Nu haalde Inge voorzichtig haar hand van Joe zijn mond. Joe pakte Inge haar hand en wreef er even overheen. Ik...jij... begon Joe. Je bent speciaal voor me. zei Joe. Hij zei het zo zacht dat Inge hem net kon verstaan. Inge keek hem recht in zijn ogen aan. Jij.. en ze legde haar hand op zijn gezicht. betekent veel voor mij. Joe glimlachte en zoende Inge. Kom zei Inge die zich voorzichtig losmaakte van Joe. Inge pakte Joe zijn hand en ze gingen samen terug naar de keuken, waar ze Kevin en Kaylie zagen. Kaylie had haar gezicht in haar handen verstopt en Kevin zat met een arm om haar heen om haar te troosten. Wat is er. Vroeg Inge die gelijk naar Kaylie toe ging. I..ik ben net gebeld..en..en... verder kwam Kaylie niet. De straf van die jongen is bekend zei Kevin rustig. En? wat heeft die klootzak gekregen? vroeg Inge fel. Een taakstraf van 3 maanden snikte Kaylie. WAT! Inge ontplofte. Rustig zei Kevin. Eerst ga je me vertellen hoe het gegaan is. Inge keek Kaylie aan en zei; Ga maar. Ik vertel het hun. Kaylie knuffelde Inge en ging naar boven.

Kaylie pov.

Kaylie liep de trap op en maakte haar gezicht droog. De deur van Nick zijn kamer stond open, dus ging Kaylie naar binnen zonder te kloppen. Binnen zag ze dat alles opgeruimd was. Alle bedden waren opnieuw opgemaakt. En alle kleren lagen niet meer overal in de kamer maar naast iedereens bed. Op het bed waar zij sliep met Nick. Zag ze Nick liggen. Ze kwam voorzichtig dichterbij. Ze zag toen ze naast het bed stond dat hij sliep. Voorzichtig maakte ze hem wakker. Ze legde haar hand op zijn gezicht, en wreef met haar duim over zijn wang. Nick deed zijn ogen langzaam open. Hij pakte de hand van Kaylie die op zijn gezicht lag. Hij liet het op zijn wang liggen en hield het vast. Ze keken elkaar aan. Nick ging rectop zitten tegen zijn kussen aan. Hij hield nog steeds Kaylie haar hand vast. Hij zocht haar blik weer op en keek haar recht aan. Kaylie zag Nick zijn lieve ogen en de ongerustheid die hij in zijn blik had. Nick trok Kaylie naar zich toe en knuffelde haar. I..ik was zo ongerust! zei Nick. Kaylie hield hem stevig vast. H..het was eng. zuchtte Kaylie. Ja, dat snap ik zei Nick. W..K..wil je het vertellen? vroeg Nick. Ja. zei Kaylie. En ze vertelde het hele verhaal. Toen ze bij het telefoontje was begonnen de tranen te komen. In snikken vertelde ze de straf van de jongen. Nick kon geen woord uitbrengen. Kaylie ging rechtop zitten terwijl de tranen bleven stromen. Nick pakte haar gezicht en veegde ze weg. Hee.. het is voorbij nu. Opdat moment ging Kaylie haar telefoon. H..het is de politie, en Kaylie nam op. Nick zag dat Kaylie tijdens het gesprek rustiger werd. Toen ze weer ophing, zuchtte ze diep. Wat? vroeg Nick. Wat is er? hij...hij heeft bekent! zei Kaylie blij. Hij moet de gevangenis in. Nick vloog op Kaylie af. Hij pakte haar vast en knuffelde haar. Toen hij haar losliet zag hij weer die blik. Die blik van het strand, die blik waar ze hem mee betoverde... Langzaam kwamen ze dichterbij elkaar. Kaylie legde haar hand op de hand van Nick. Nick glimlachte even en ze kwamen nog dichterbij elkaar. Kaylie haar neus raakte Nick zijn neus. Nick draaide zijn hoofd een beetje. Kaylie raakte bijna zijn lippen. De deur van de slaapkamer ging en Joe stapte naar binnen. Achter hem stond Inge. Inge en Joe hadden allebei gezien hoe Nick en Kaylie zaten. Inge pakte Joe bij zijn oor en sleurde hem mee naar buiten. Voordat ze de deur dicht deed zei ze; ga rustig verder met wat jullie aan het doen waren, en ze deed de deur dicht. Waarom trok je me nou die kamer uit? vroeg Joe die over zijn oor heen wreef. Ze zoenden bijna! BIJNA! riep Inge boos. Maar jij klopte weer eens niet mompelde ze er achter aan. Ik kon toch ook niet weten dat ze bijna gingen zoenen. zei Joe. Nee..nee dat is ook zo, maar zo dichtbij.. Zij moeten ook een keer zoenen! zei Inge. Ook zoenen? vroeg Joe verbaasd. Wie zoenen hier nog meer dan? Inge keek hem aan. Joe kwam dichterbij en zoende haar. Kaylie lachte verlegen naar Nick. Nick lachte terug, terwijl hij nog steeds haar hand vast had. Waarom zouden ze zo binnen komen? vroeg Nick zich hardop af. Ik heb geen.. begon Kaylie. Nee wacht ik weet het denk ik wel. O? vertel! zei Nick. Nee zei Kaylie geheimzinnig. Als je het wil weten moet je mee naar beneden. Nick stond gelijk op. Waar wachten we nog op? Kom! en Nick sleurde Kaylie mee naar de deur. Jij bent heus niet nieuwschierig lachte Kaylie. Nick lachte en deed de deur open. Toen de deur open ging, zagen Kaylie en Nick dat Joe en Inge aan het zoenen waren. Snel pakte Nick zijn telefoon en maakte een foto van hun. Inge en Joe hadden niet door dat Nick en Kaylie in de deuropening stonden. Hee! riepen Nick en Kaylie tegelijk. Inge en Joe schrokken en lieten elkaar los. Kaylie liet Nick zijn hand los en pakte die van Inge. Kom het is tijd voor onze verassing en ze sleurde Inge mee naar beneden. Joe en Nick gingen achter hun aan. Toen ze in de keuken kwamen zat Kevin er nog steeds. Inge en Kaylie gingen bij de boodschappentassen staan. Oke.. begon Inge. Ing, wacht zei Kaylie. Ik heb nieuws.Alle ogen waren op haar gericht. Ik ben net door de politie gebeld, en hij heeft bekent. Hij moet de gevangenis in. Echt? vroeg Inge. Ja! riep Kaylie. Inge ging op de keukentafel staan en begon een liedje te zingen. Hij gaat achter de trallies, hij gaat achter de trallies! Feestje! Feestje! Inge klom van de tafel af. Oke.. Nu is het tijd voor de andere verassing!! riep Inge. Ze pakte 2 boodschappentassen en zette ze op een stoel. Kaylie deed hetzelfde. Ze pakten alles uit en ze zetten alles op de tafel neer. Waar is dit allemaal voor? vroeg Joe verbaasd. Jaa... zei Inge geheimzinnig. Ze pakte Joe en Kevin beet en sleurde ze mee naar de woonkamer. Kaylie pakte Nick vast en trok hem mee naar de huiskamer. Kevin, Joe en Nick zaten in de woonkamer. En..wat gaan we nu doen? vroeg Kevin. Nu gaan wij naar de keuken en blijven jullie hier. zei Inge lachend. Kaylie en Inge renden naar de keuken en draaiden de deur op slot. Oke, laten we beginnen! zei Inge terwijl Inge de keukenkastjes indook. Wat doe je? vroeg Kaylie. Ik zoek die verdraaide bakken voor het beslag. zei Inge. Die heb ik hier. zei Kaylie. Oke dan beginnen we! Kaylie en Inge pakten allebei een bak en begonnen aan het beslag. toen er 2 bakken met beslag klaar waren maakte Kaylie het derde pak open. Inge pakte het pak en strooide wat op haar hand. Jij.. jij vind Nick leuk! lachte Inge. En ze gooide de meel op Kaylie. En jij Joe! riep Kaylie lachend en ze pakte een hand vol meel uit de doos en gooide die op Inge. Inge gooide wat meel in een bak en begon het op Kaylie te gooien. Kaylie pakte de doos en begon Inge onder te gooien met meel. Toen het meel op was hadden ze allebei de slappe lach. Ze zaten allebei onder het meel. Kaylie pakte haar telefoon en pakte Inge vast en maakte een foto. Na de foto pakte Inge de pannen en Kaylie de borden en lepels om het beslag mee in de pan te doen. Inge pakte bestek en Kaylie pakte borden en ze dekte de tafel. Ik heb een idee! riep Inge enthousiast. Laten we voor iedereen een apparte pannekoek maken. Jaa! doen we! zei Kaylie enthousiast. Maar zei Inge wat doen we erop? Doe jij de eerste pannekoek erin dan denk ik daar overna. Inge deed wat beslag in de pan en Kaylie liep rond de tafel. Na 3 rondjes wist ze het. Ik weet het! riep ze tegen Inge. Vertel! riep Inge die een pannekoek omhoog gooide en weer opving. De eerste pannekoek is voor Kevin en het word een.. Popcornpannekoek! Jaa doen we! zei Inge enthousiast. Kaylie zocht naar de popcorn. Toen ze het gevonden had, lag de pannekoek al op het bord. Kaylie gooide er allemaal popcorn op. Daarna deed ze er een bord overheen. Oke, wat komt er op Joe zijn pannekoek? vroeg Kaylie aan Inge. Inge glimlachte en ze gooide nieuw beslag in de pan. Deze word voor Nick zei Inge wat moet daarop? Dat is een goeie.. zei Kaylie. Nee wacht ik weet het, kaas. Oke. zei Inge. Pak jij de kaas? Kaylie pakte de kaas en de kaasschaaf. Hoeveel heb je nodig vroeg Kaylie die met het eerste plakje begon. Doe maar 5. zei Inge die de pannekoek omdraaide. Inge legde de plakjes erop. Wat heb je nodig voor Joe zijn pannekoek? vroeg Kaylie. Vanalles! riep Inge die ondertussen de pannekoek voor Nick op zijn bord gooide en er een bord overheen deed. Toen ze weer bij het aanrecht stond deed ze bijna al haar beslag in de andere bak. In haar bak zat nu nog genoeg voor een pannekoek. Oke, ik heb nodig; ben&jerry's, een banaan, chcolade hagelslag en een stroopwafel. Kaylie pakte al de spullen en liep ermee naar Inge. Inge begon de banaan te snijden en Kaylie maakte van de stroopwafel kleine stukjes. Ze deden alles in een bakje. Inge pakte het bakje en gooide het erbij. Ze klopte alles door het beslag. Toen het klaar was gooide ze het in de pan. Kaylie pakte ondertussen ook een pan en begon aan haar eerste pannekoek. Ik heb eigelijk nog nooit pannekoeken gebakken. zei Kaylie. Huh? maar we hebben al zo vaak samen pannekoeken gemaakt zei Inge verbaasd. Ja.. ik maakte het beslag en jij bakte. Haha wat zijn we toch een geweldig team. lachte Inge. Ze deed de pannekoek op Joe zijn bord en deed er een bord overheen. Na een hele tijd bakken, was het beslag op en was het tijd om de jongens te halen. Kaylie draaide de keukendeur van het slot en borg de sleutel weer op. Inge deed de deur open en Joe viel naar binnen. Joe!? Wat ben jij aan het doen? vroeg Inge streng. I..ik was..ik..zocht.. Hou maar op. lachte Inge. Ga maar aan tafel zitten. Kevin en Nick kwamen er ook aan lopen. Ze keken alle 3 verbaasd naar Kaylie en Inge. Hoe komen jullie zo wit? vroeg Joe. Hahaha. lachte Kevin. Jullie zien er echt heel grappig uit! Joe en Nick schoten ook in de lach. Kaylie en Inge pakte allebei een bak, die hadden ze op het aanrecht gezet. Oke.. NU!! riep Inge. En Kaylie en Inge begonnen met meel op de jongens te gooien. Joe probeerde de bak van Inge af te pakken, maar toen hij hem te pakken had was hij al leeg. Hahaha wat zijn jullie mooi! lachte Kaylie. We maken even een groepsfoto. zei Nick en hij pakte zijn telefoon. Na de foto, gingen ze aan tafel. Toen ze zaten, mochten ze 1 voor 1 het bord van hun pannekoek halen. Kevin was eerst aan de beurt. Hij haalde voorzichtig het bord van zijn pannekoek. Ik heb een popcornpannekoek! riep Kevin blij. Nu was Joe aan de beurt. Joe haalde het bord van de pannekoek en hij keek zijn ogen uit. I heb vanalles op mijn pannekoek! riep hij blij. Daar hou ik van! Nick tilde nu het bord van zijn pannekoek. Ik heb een kaaspannekoek! zei hij vrolijk, terwijl hij rood werd. Inge had de kaas in een hartvorm gelegd. Inge knipoogte naar Nick en wees naar Kaylie. Emm.. mijn pannekoeken zijn een beetje aangebrand. zei Kaylie. Ze pakte een pannekoek en dat deed Inge ook. Toen de jongens hun "speciale" pannekoek op hadden pakte Kevin van beide stapels een pannekoek, en hij at ze tegelijk op. Nick pakte 1 van Kaylie haar stapel. Toen Nick een hapje nam zei hij; hij smaakt nog niet zo slecht hoor. Kaylie keek Nick aan en pakte zijn bord en gooide hem leeg. Ik weet wel dat ze niet te eten zijn. lachte Kaylie. Dit was de eerste keer dat ik pannekoeken bakte. Ze pakte haar stapel en gooide hem weg. De stapel van Inge werd helemaal opgegeten. Toen iedereen vol zat, begonnen Kaylie en Nick met het afruimen van de tafel. Inge lag met haar hoofd op tafel. Joe kwam langzaam dichterbij. Ze slaapt fluisterde hij. Ik breng haar naar boven. Oke, is goed fluisterde Kaylie. Slaap lekker. fluisterde Nick. Opruimse fluisterde Joe terug wterwijl hij Inge optilde. Kevin stond op en liep ook naar boven toe. Kaylie maakte met een doekje de tafel schoon. Nick was aan het afwassen. Het was gezellig he! zei Kaylie enthousiast. Ja zei Nick met een lach. Toen de hele keiken schoon was, liepen Nick en Kaylie hand in hand naar boven. Toen ze bij de kamerdeur aankwamen, fluisterde Kaylie; zouden we moeten kloppen? Ik denk het niet. fluisterde Nick lachend. Hij deed zachtjes de deur open en zag dat iedereen sliep. Hij pakte Kaylie haar hand en leidde haar naar het bed zonder dat ze zou struikelen. Toen ze op het bed lagen, ging Kaylie op Nick zijn borst liggen en deed haar ogen dicht.


Inge pov

Inge werd wakker omdat ze naar de wc moest. Ze sloop uit de kamer, nadat ze weer terug kwam schreeuwde ze door de kamer: WELTRUSTEN!! Joe pakte Inge vast en trok haar op het matras. Weltrusten zei hij en hij gaf haar een kus op haar mond.


Reacties:


saphira
saphira zei op 24 juli 2010 - 10:42:


saphira
saphira zei op 22 juli 2010 - 11:24:
We de rare pannenkoeken, jojo en nijo