Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het idee van Kevin

Once upon a dream

24 juli 2010 - 23:14

444

1

228



Het idee van Kevin

Kort hoofdstuk dit keer

Kevin pov.

Kevin deed zijn ogen open en rekte zich uit. Hij pakte zijn telefoon en keek hoelaat het was. Het was 10 uur. Kevin keek naar de andere bedden, en hij zag dat alleen Kaylie en Inge nog op bed lagen. Kevin vroeg af waar zijn broers waren en stond op. Hij deed zachtjes de deur open en ging naar beneden. Beneden waren Nick en Joe in de keuken aan het praten. Kevin kwam binnen en zag de gezichten van Nick en Joe. Jullie zien er ook vrolijk uit. zei Kevin. Ik weet het. zuchtte Joe en hij steunde met zijn hoofd op zijn handen. Nick was thee aan het zetten. Hij staarde somber voor zich uit. Oke wat is er? vroeg Kevin die met zijn hoofd in de koelkast stond. Toen hij iets eetbaars had gevonden ging hij zitten aan de keukentafel. Hij had nog steeds geen antwoord. Hallo riep Kevin contact! Joe en Nick keken elkaar aan. Oke. zuchtte Joe. I..ik..ik vind Inge leuk. Heel erg leuk. en ik Kaylie fluisterde Nick. En jullie dachten dat ik dat nog niet door had? lachte Kevin. Het is van jullie gezicht af te lezen! Als ze in de buurt zijn lopen jullie alleen maar te stralen. Kevin keek zijn broers 1 voor 1 lachend aan. Maar wat ik dan niet snap zei Kevin ernstig. Waarom jullie nu zo sip zijn. We willen iets leuks met hun doen. Maar we hebben geen idee wat. zei Nick. Kevin begon na te denken terwijl hij op een stuk toast kauwde. Een diepe denkrimpel verscheen op zijn voorhoofd. Ik weet het! riep Kevin na een lange stilte. Waarom gaan jullie niet.... Inge kwam de keuken in. Waarom gaan ze wat niet vroeg Inge nieuwschierig. In..in de kamer zitten zei Kevin. Inge keek de keuken rond. De laatste keer dat ik hier was zei Inge, was het hier vies en wit. Nu is het schoon. Hoe kan dat en ze keek de kant van Joe en Nick op. Ik en Kaylie hebben vanacht de keuken nog schoon gemaakt zei Nick. O.. vandaar dat ze nog in bed ligt. lachte Inge. Ik ga even sokken ophalen zei Inge ik heb koude voeten en ze ging naar boven. Oke zei Kevin. Joe kom hier. Joe liep naar Kevin toe. Kevin fluisterde zijn plannetje in Joe zijn oor. Toen hij net klaar was kwam Inge weer binnen. Kom ! riep Kevin ga je mee naar de woonkamer. Oke zei Inge en ze liep achter Kevin aan. In de keuken vertelde Joe het idee aan Nick. Nick was enthousiast. Wat een goed idee van Kevin zei Nick enthousiast. En hij liep naar boven toe.


Reacties:


saphira
saphira zei op 24 juli 2010 - 23:54: