Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The Life Of Revius J. Alast(tijdelijk gestopt) » Ik stel me even voor..

The Life Of Revius J. Alast(tijdelijk gestopt)

25 juli 2010 - 17:08

369

3

285



Ik stel me even voor..

P.O.V Revius

Ik ben Revius John Alast, een gewone jongen, doorsnee type, familie stamt af van generatie Alast. Mijn moeder en ik zijn nog de enigste overlevende, over mijn moeder is zoveel te vertellen, haar naam is Lana Elizia Alast, zij is een Griffoendor, en daar schaam ik me niet voor ook al zit ik in Zwadderich. Ik hou zielsveel van mijn moeder, niet meteen gaan zeuren dat ik een moederskind ben, maar zij is het enigste familielid die ik nog heb, daarom dat ik veel om haar geef, ga maar eens na als het jouw gebeurt, dan weet je waarover ik spreek. De broer van mijn moeder, die is jong gestorven, 38 jaar oud om precies te zijn, heette John Alast.(Daar ben ik ook naar vernoemd, waar dacht je anders dat het initiaal J voor stond ?) Mijn moeder is nu 34 jaar oud, en ik ben 17 deze maand geworden. Dus heeft mijn moeder me met 17 jaar gekregen, een redelijk jonge leeftijd, maar wat wil je als ze een relatie had, en niet nadacht over de gevolgen en binnen de kortste keren zwanger was? Mijn vader? Mijn vader is een klootzak, een regelrechte klootzak! Hij verliet gewoon mijn moeder toen hij erachter kwam dat ze zwanger was. Ik weet geen eens hoe me vader heet, wel dat hij niet meer leeft. Maar goed, ik zit in het laatste jaar van Zwadderich op Zweinstein, de lessen breng ik door, maar niet met veel plezier. Ik zelf zit ook in de Orde, ik weet nu krijg ik vragen of opmerkingen van een Zwadderaar in de Orde? Ik zelf vind dat ik ook makkelijk in Griffoendor had gepast of in Ravenklauw, dus ik zie het verschil er niet in, eigenlijk ben ik aan een kant blij dat ik in Zwadderich zit, sommige hebben veel meer respect voor je, wat ik ook waardeer. Zelf heb ik dan ook vrienden in Griffoendor zitten en in andere afdelingen, en wat andere Zwadderaars ervan zeggen dat maakt me geen bal uit. Ow over ballen gesproken, ik zelf zit in het Zwerkbalteam van Zwadderich, met als positie Wachter. Maar genoeg over mij, ik denk dat het voor vandaag genoeg, de kennismaking genoeg was.

Wees gegroet,


Revius J. Alast


Reacties:


heaven
heaven zei op 20 nov 2010 - 9:06:
iik vind het nog steeds niet kunnen dat je tijdelijk bent gestopt Dylan


DragonSlayer
DragonSlayer zei op 25 juli 2010 - 20:04:
leuk verhaal snel verder
kan niet wachten op het volgende deel
geef me melding A.U.B.(ik dacht dat J stond voor jasper )
maar em snel verder dus


CxAngel
CxAngel zei op 25 juli 2010 - 16:59:
verder