Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De verassing

Once upon a dream

29 juli 2010 - 23:57

3202

4

270



De verassing

Kevin pov.

Kevin werd wakker. Hij rekte zich uit en ging overeind zitten. Hij zag dat Inge en Kaylie nog sliepen. Hij stond op en ging naar beneden. Beneden zag hij dat Nick en joe in de keuken waren. Goedemorgen zei Kevin vrolijk. Hij kreeg geen antwoord. Hallo?! riep Hij. O, hallo kev. zei Nick afwezig. Wat is er? vroeg Kevin verbaasd. We willen iets leuks met Kaylie en Inge doen. zei Joe. Maar we hebben geen idee wat. Zei Nick. Kevin dacht na. Hij liep rondjes om de tafel. Na 3 rondjes zei hij: ik heb het. Waarom gaan jullie niet met z'n 4en naar de film en dan appart eten? Kev je bent geniaal zei Nick en hij gaf zijn broer een klap op zijn schouder. Kevin verdween naar de woonkamer. Hoe gaan we dit aanpakken. zei Joe. Hoe bedoel je? vroeg Nick die druk bezig was met een ontbijt. Nou, wij moeten dingen gaan voorbereiden en Inge en Kaylie mogen niks door hebben zei Joe. Dat is waar. zei Nick. Misschien kunnen ze gaan bowlen? zei Joe. Nick lachte. Bowlen? Hoe kom je daar nou weer op. Wat dacht je van shoppen? Jaa goed idee zei Joe. En als we nou vragen of Kevin hun mee wil nemen dan kunnen we met hem een tijd afspreken. Goed idee zei Nick. Ik vraag het wel even zei Joe. Joe liep de woonkamer in. Kevin, zou jij misschien... Goedemorgen hoorde hij een brkende stem zeggen. Inge zat naast Kevin op de bank ze waren tv aan het kijken. Goede..morgen zei Joe. Kev.. zou je misschien even mee kunnen komen naar de keuken? vroeg Joe. Ja zei Kevin en hij liep achter Joe de keuken in. Kev, wil jij Inge en Kaylie meenemen om te shoppen? Dan kunnen wij de voorbereidingen doen voor vanavond. Oke zei Kevin. Hoelaat moeten we weg zijn? vroeg Kevin. Zo snel mogelijk zei Joe. Maar Kaylie slaapt nog zei Kevin. Hij liep naar het keukenkastje en pakte 2 pannendeksels. Denk je dat ze hier wakker van word? vroeg Kevin lachend.

Nick pov.

Hee hee hee hee! riep Nick. Wat is er? vroeg Joe lachend. Ja zei Kevin vind je het niet grappig? Dat wel zei Nick. Maar ik heb dit. En hij liet zien waar hij mee bezig was. Kevin en Joe liepen naar Nick toe en zagen een dienblad met een ontbijt erop staan. Een ontbijt op bed? zei Kevin verbaasd. Ja zei Nick. Maar..waarom? vroeg Joe. Gewoon.. zei Nick m et een rood hoofd en hij pakte het dienblad en liep naar boven. Hij deed de deur van zijn kamer open en zag dat Kaylie nog op bed lag. Hij liep zachtjes naar het bed toe en zette het dienblad op het nachtkastje. Hij ging op de grond zitten en keek naar Kaylie. Hij dacht naar over de laatste dagen. Ze was zo speciaal voor hem geworden, daarom moest vanavond perfect zijn. Hij zag dat Kaylie zijn ketting nog om had. Hij glimlachte even. Hij streelde even over haar hand heen. Langzaam deed Kaylie haar ogen open. Ze keek recht in het lachende gezicht van Nick. Ze rekte zich uit en ging rechtop zitten. Goedemorgen zei ze. Goedemorgen zei ook Nick. Hij pakte het dienblad en zette het op haar schoot en ging naast haar zitten. Wat lief! zei Kaylie en ze knuffelde Nick. Maar waar heb ik dit aan te danken? en Kaylie keek hem recht aan. Nou.. gewoon. zei Nick verlegen. Ja, grappig maar dat kan je je broers wijs maken mij niet. zei Kaylie lachend. Nick keek haar lachend aan. Dat vond hij zo leuk aan haar, ze wist precies als er wat anders was. Nou..ik..jij. Vanmiddag ga je shoppen met Kevin en Inge en ik ben daar niet bij en ik wou toch even iets met je doen voordat je weg ging. ratelde Nick met een rood hoofd. Kaylie werd rood. Dat is wel heel lief zei ze zachtjes. Maar waarom ga jij niet mee? en waarom Joe ook niet? Nick keek de andere kant op hij kon niet tegen haar liegen. Maar ze mocht het niet weten. Hoe red hij zich hier uit? Op dat moment vloog de deur open en kwam Inge binnen. Kaylie Kaylie! Luie donder! Kom dat bed uit! Ze liep naar Kaylie toe en zag het ontbijt staan. Lekker! riep Inge en ze pakte het ei en at het op. Nick pakte toast en smeerde die. Kaylie dronk de thee op. Oke, zei Inge dat was lekker, maar nu dat bed uit we gaan. We gaan? zei Kaylie verbaasd. Jaha zei Inge die zich begon om te kleden we gaan shoppen met Kev. Dus schiet op! Kaylie stapte het bed uit en kleedde zich snel om. Nick pakte het dienblad en ging naar beneden. Kaylie kwam achter hem aan. Nick wacht! Nick stopte en draaide zich om. Wat is er vroeg hij. Kaylie stond voor hem en ze legde haar toilettas op de grond en pakte het dienblad en zette die ook op de grond. Ze keek hem aan. Ik heb nog iets van jou. Ze reikte naar haar als en deed de ketting af en deed hem in Nick zijn hand. Nick keek naar de ketting. Hij deed een stap naar Kaylie toe en deed de ketting weer bij haar om. Het is een cadeau van mij voor jou. Als je dan weer in Nederland bent dat je me niet vergeet. zei Nick treurig omdat hij wist dat ze een keer terug moest. Een traan liep over Kaylie haar wang. Dat is heel lief fluisterde ze. Ik doe hem niet weer af. En ze knuffelde Nick. Nick legde zijn hoofd op haar hoofd en zuchtte. Kaylie ben je al klaar! riep Inge vanuit de slaapkamer. Kaylie lachte even. Straks mag ik niet meer mee als ik niet opschiet zei ze. En ze pakte haar toilettas. Nick keek haar aan. Ze keek terug en lachte even ze gaf hem een kus op zijn wang en verdween in de badkamer. Nick liep naar beneden en zette het dienblad op het aanrecht. Joe gaf hem een klap op zijn schouder kom op man! we moeten zo gewoon mogelijk doen. Waarom gaan we eigelijk niet mee? vroeg Nick Omdat wij ons moeten voorbereiden. zei Joe. Ja dat weet ik ook wel slimmerd. Maar wat zeggen we tegen Kaylie en Inge? Em... Ja dat is een goeie. zei Joe. We..moeten.. zei Joe. Een rooster ophalen voor ons volgend tournee maakte Nick de zin af. Nick je bent briljant zei Joe en hij trok zijn broer mee naar de kamer en ze gingen tv kijken.

Kevin pov.

Kevin liep naar de trap. Hij vroeg zich af waar de meiden bleven. Zijn jullie klaar? riep hij naar boven. Inge kwam de trap gelijk afstormen. Ja hoor zei ze. En waar is Kaylie? vroeg hij lachend aan Inge. Inge keek om zich heen en rende weer naar boven. Ze rende de badkamer in maar daar was Kaylie niet. Ze rende de kamer van Nick in en daar was ze wel. Ze pakte Kaylie haar hand en trok haar mee naa beneden. Hee wat doe je? zei Kaylie. Zorgen dat jij opschiet ze Inge lachend. Toen ze beneden waren stond Kevin nog steeds bij de4 trap. Kunnen we gaan? vroeg Kevin. Ja! riep Inge vrolijk. Nee wacht ik moet mijn portomonee nog pakken. Nee dat hoeft niet zei Kevin. Hoezo dat hoeft niet. zeiden Inge en Kaylie tegelijk. Ik neem jullie mee dus ik trakteer. Kaylie en Inge keken elkaar aan. Ze vlogen Kevin tegelijker tijd om de hals. Awesome! riep Inge. Tof van je zei Kaylie. Ze liepen naar de woonkamer en zagen Nick en Joe daar zitten. Inge nam een aanloop en sprong op Joe zijn schoot. En waarom ga jij niet mee? zei ze streng. Kaylie liep naar Nick en ging op zijn schoot zitten. Ja vertel eens zei ze speels tegen Nick. Nick lachte even en keek Joe aan. Wij moeten naar de studio om een rooster op te halen voor ons volgend tournee. zei Joe. Oww.. zei Inge. Kom we gaan zei Kevin en hij liep naar de voordeur. Inge stond op en trok Joe omhoog. Ze knuffelde elkaar en Inge gaf Joe een kus en liep naar de deur. Kaylie stond ook op en knuffelde Nick die ook was gaan staan. Nick gaf Kaylie een kus op haar wang. Kaylie keek hem glimlachend aan. Inge pakte Kaylie haar hand en trok haar mee. Tot straks riep Inge en ze liep met Kaylie naar de auto. Nick en Joe zwaaide naar de auto die wegreed. Kaylie en Inge hingen uit het raam en zwaaiden terug. Toen ze de hoek om waren kropen ze weer naar binnen en deden ze de ramen een stukje dicht. Shoppen! shoppen! shoppen! riepen Kaylie en Inge. Kevin reed lachend de kant op van de pakeergarage. Toen hij ervoor stond zei hij; stappen jullie hier maar uit dan zet ik de auto weg. Oke, zei Kaylie en zij en Inge stapte uit. Kevin reed met de auto de pakeergarage in. In de pakeergarage pakte hij zijn telefoon en liep naar de uitgang. Snel smste hij Joe. Hoelaat moeten we bij de bioscoop zijn? Gr. Kev. Hij deed zijn telefoon weer in zijn zak en liep naar Kaylie en Inge. Oke! riep hij. Laten we gaan en hij pakte de handen van Inge en Kaylie en trok ze mee. Kevin stopte voor een winkel met allemaal jurken. Hij trok ze mee naar binnen. En wat gaan we hier doen? vroeg Inge die niet van jurken hield. Jullie mogen een jurk uitzoeken. En die hebben jullie nodig zei Kevin geheimzinnig. Hij duwde Inge en Kaylie naar de rekken met jurken. Huphup zei hij we moeten nog naar meer winkels. Inge en Kaylie liepen samen langs de rekken. Kaylie trok een gele jurk uit een rek. Wauw die is echt mooi. zei Inge. Kaylie hield hem vast en ze gingen verder met zoeken. Na 2 rekken zag Inge een rode jurk en nam die mee uit het rek. Kaylie verdween in een hokje en Inge ook. Tegelijk kwamen ze eruit.Wauw jou jurk is echt mooi zeiden ze tegelijk. Ze keken in de spiegel. Zullen we van jurk ruilen? zei Inge lachend. Ja! zei Kaylie lachend. Ze gingen het pashokje weer in en ruilden van jurk. Toen ze weer naar buiten kwamen keken ze in de spiegel en naar elkaar. Perfect riepen ze. Ze kleden zich weer om en lieten de jurken aan Kevin zien. Top! zei Kevin. Hij pakte de jurken en ging betalen. Inge haar gele jurk had bandjes en liep tot net over haar knie. Kaylie haar jurk was strapless en liep tot haar knie. Kevin liep naar hun toe en gaf hun de tas met de jurk. Oke op naar de schoenenwinkel! zei hij en ze liepen samen de winkel uit. Na even lopen kwamen ze bij een schoenenwinkel. In de schoenenwinkel liepen ze alle 3 een andere kant op. Na een kwartiertje liepen Inge en Kaylie naar Kevin. Toen ze Kevin gvonden had hij lichtblauwe allstars aan. Wauw! riep Inge. Die zijn echt vet zei Kaylie. Kevin deed ze weer uit en deed ze in de doos, en hij stond op. Oke, jullie hebben nu mijn schoenen gezien, laat die van jullie eens zien. Inge deed de doos open en Kevin zag een paar zwarte ballarina's. Mooi! zei hij. Kaylie deed nu haar doos open en daar zag Kevin een paar zwarte hakken in. Wauw zei hij. Jullie hebben echt mooie schoenen uitgezocht zei Kevin terwijl hij de dozen pakte. Kaylie en Inge liepen alvast naar buiten. Kevin rekende ondertussen af. Toen hij naar buiten wou lopen voelde hij zijn telefoon in zijn broekzak. Een sms van Joe. Hij opende het berichtje: Hee! Wij gaan nu weg dus kunnen jullie naar huis als dat moet. Om 4 uur voor de bios! Gr. Joee. Kevin deed zijn telefoon weer in zijn zak en liep naar buiten. Okee, we gaan nu naar de sieradenwinkel! riep Kevin enthousiast. Na een tijdje lopen zagen ze een sportwinkel. Ik moet hier even naar binnen! riep Inge en ze liep de winkel in. Kaylie en Kevin volgde haar. Inge liep gelijk naar de voetballen toe. Ze pakte een bal met groene strepen uit het rek. Ze begon de bal hoog te houden. Wauw! jij kan dat goed! riep Kevin enthousiast. Inge pakte de bal en liet hem op haar vinger rond draaien. Wat kan je nog meer? zei Kevin enthousiast. Hij vond het zo leuk wat Inge deed. Hij pakte de bal van haar vinger en liep er mee naar de kassa. Inge en Kaylie liepen achter Kevin aan. Kev, wat doe je allemaal? vroeg Inge. Ik koop die bal zei Kevin. Als we thuis zijn moeten Nick en Joe dat ook zien. Hij rekende af en gaf de bal aan Inge. Tof van je Kev! zei Inge die de bal in een tas deed. Ze liepen verder totdat Kevin stil bleef staan. Hier is het zei hij. Terwijl hij de deur open deed. Toen Inge en Kaylie de winkel binnenstapten waren er rijen met sieraden. Inge liep naar een rek met kettingen. Kaylie zag verder in de winkel spulletjes voor in het haar, ze liep er naar toe. Kevin Liep overal een beetje rond. Hij bleef bij de armbanden staan. Hij zag 5 precies dezelfde armbanden liggen. Hij bleef er een hele tijd naar kijken. Na een tijdje pakte hij ze alle 5 en keek waar Inge en Kaylie waren. Hij zag dat ze achter in de winkel stonden. Hij liep naar de kassa en begon met de vrouw die achter de kassa stond te overleggen. Aan het einde van het gesprek had Kevin 5 doosjes en deed die in de doos waar zijn schoenen inzaten. Hij draaide zich om en liep naar Inge en Kaylie toe. En? zei Kevin weten jullie het al? Inge liet een zilveren ketting zien met een voetbal eraan. Kevin glimlachte. Die ast goed bij je. zei hij. En weet jij het al? vroeg hij aan Kaylie. Kaylie liet een rode roos zien. Die kan je in je haar doen. zei ze. Gaaf zei Kevin. Hij pakte de ketting en de roos en liep naar de kassa. Inge en Kaylie liepen naar buiten. Kevin kwam ook naar buiten. Nu we alle spullen hebben die jullie nodig hebben, gaan we naar winkels die jullie leuk vinden! riep Kevin enthousiast. Ze liepen een drukke winkelstraat in. Toen ze bij de eerste winkel naar binnen gingen trok Kaylie Inge een pashokje in. Wat is er? fluisterde Inge. I..ik vind het zo lullig om flink te gaan shoppen op Kev zijn kosten. fluisterde Kaylie. Ja, ik ook fluisterde Inge terug. Het gordijn van het pashokje werd met een ruk open geschoven. Inge en Kaylie keken geschokt naar de gene die het gordijn had open gedaan. Kevin stond ze glimlachend aan te kijken. Jullie hoeven je niet schuldig te voelen om dingen te kopen op mijn kosten zei Kevin. Het is mijn traktatie aan jullie, en nu vlug dat hokje uit en ga shoppen. Kaylie en Inge liepen het pashokje uit. Inge trok Kaylie mee naar een rek. Ze fluisterde een idee in Kaylie haar oor. Ja! fluisterde Kaylie terug dat is leuk. Inge keek waar Kevin was en zag dat hij voorin de winkel stond. Inge liep naar een ander rek en dat deed Kaylie ook. Kevin draaide zich om en zag dat ze druk bezig waren met kleding zoeken. Hij keek op zijn horloge en zag dat het half 1 was. Kevin, Inge en Kaylie liepen de hele middag in de winkelstraat. Ze gingen elke winkel in. Toen het half 4 was gingen ze weer terug naar de auto. Ze droegen alle drie 15 tassen. We hebben wel écht geshopt. zei Inge lachend. Ja zei Kevin. Maar het was wel gezellig. Ja zei Kaylie het was erg leuk vandaag! Maar het is nog niet afgelopen zei Kevin geheimzinnig toen ze bij de auto stonden. Wat bedoel je? vroeg Inge terwijl ze haar en Kaylie haar tassen achterin de auto zette. Iedereen stapte in. Kevin starte de auto en reed weg. Kev! vertel nou! zei Inge. Ja kom op vertel. Waarom doe je zo geheimzinnig. zei Kaylie. Het enige wat ik jullie kan vertellen zei Kevin is dat jullie je moeten omkleden. En dat het de outfit is die we als eerste hebben gekocht. Kaylie en Inge keken elkaar aan. Ze snapten er niks van. Kevin parkeerde de auto voor de deur. Hij stapte uit en pakte de tassen uit de kofferbak. Inge en Kaylie stapten ook uit en pakte de tassen van Kevin aan. Oke, zei Kevin toen ze in het huis waren. Jullie hebben 5 minuten om de jurk en de schoenen aan te doen en ook om je op te maken. Inge en Kaylie keken hem raar aan. Hup! Hup! riep Kevin schiet op. Kaylie en Inge renden naar boven. Inge rende de badkamer in en Kaylie rende Nick zijn kamer in. Inge deed make-up op en deed haar haar. Kaylie deed haar jurk aan en haar schoenen. Inge kwam naar Nick zijn kamer, en Kaylie rende naar de badkamer. Nu deed Inge haar jurk en schoenen aan. En Kaylie deed haar haar en make-up. Inge en Kaylie kwamen tegelijkertijd in de gang. Kaylie deed de ketting bij Inge om en Inge deed de roos in Kaylie haar haar. Ze renden naar benenden. Oke, lets go! zei Kevin en hij draaide zich om naar Inge en Kaylie. Zijn mond viel open. Kev, we gaan! riep Kaylie en Inge duwde hem naar de auto. Kevin lachte en stapte in. Hij starte de motor en reed weg.

Joe pov.

Joe en Nick stonden voor de bioscoop. Joe had een wit overhemd aan met een spijkerbroek. Daaronder droeg hij groene allstars. Nick droeg een wit shirt met een colbert erop. Ook hij had een spijkerbroek en allstars aan. Alleen Nick had donkerblauwe allstars aan. Nick keek lachend naar Joe zijn schoenen. Joe waarom heb je groene schoenen aan? lachte Nick. Omdat..het de favo kleur van Inge is zei Joe met een rood hoofd. Joe keek op zijn horloge. Waar blijven ze! Joe liep zenuwachtig heen en weer. Nick keek of hij Kevin zijn auto al zag aankomen. Hee! daar is Kev zijn auto! riep Nick naar Joe. Joe ging naast Nick staan. Kevin parkeerde de auto voor Joe en Nick. Hij stapte uit en deed de deur open. Als eerste kwam Inge eruit. Joe zijn mond viel open. Hij pakte Inge haar han en fluisterde zachtjes in haar oor; Je bent prachtig. Inge keek even naar beneden en zag Joe zijn schoenen. Ze lachte even. En ik vind jou schoenen super mooi. zei ze. Kaylie stapte nu uit de auto. Nick lirp naar haar toe en liet haar een rondje draaien. Je ziet er super mooi uit zei Nick tegen haar. Kaylie bloosde. Jij ziet er echt schattig uit zo. zei ze terwijl ze Nick bekeek. Nick pakte haar hand en liep naar Joe en Inge toe. Kevin pakte zijn telefoon en maakte snel een foto. Hij glimlachte even en reed weg.


Reacties:


saphira
saphira zei op 30 juli 2010 - 13:33:
Volgende hoofdstuk!
De Date De Date De Date!!


saphira
saphira zei op 29 juli 2010 - 19:21:
Whahhaha
Kevin rukt dat gordijn open,,
Xx


saphira
saphira zei op 29 juli 2010 - 12:44:
leuk nieuw stukje,,
Oehh, zo'n glitterdiamantjes bloem prik ding voor in een knotje is coowl"D
Hihiiiii, armbanden,, Jeej,,
weet niet waarom daar een katje staat maargoed,,
Xx


saphira
saphira zei op 28 juli 2010 - 11:43:
Vet gaaf!
Wij gaan op date,,
En ik kan lekker hooghouden,,
Oehh,,
Xx