Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Morgenrood, Gisterblauw » Hunting
Morgenrood, Gisterblauw
Hunting
Een week later
We waren nu een week in Forks, en ik verveelde me te pletter. In Luxemburg hadden we tenminste nog een veldje waar we konden honkballen-hier niet. Alleen die stomme bossen met rondhuppelende indianen van de buren; een stam met een onuitspreekbare naam. Iets van Kwaliteits?
'Emm, kom je? We gaan op jacht!' Jasper riep me. Ik zuchtte. Hij was best aardig, maar hij ging zo'n beetje om de twee dagen op jacht-en één van ons moest altijd mee. Dat was niet zijn idee, maar dat van Carlisle. Hij wist hoe.. zwak Jasper nog was, en dus ging er altijd iemand mee, om hem tegen te houden, mocht dat nodig zijn. En deze keer was het mijn beurt.
Zucht.
Het werd hoog tijd dat we weer naar school konden. Ookal was dat nog zo saai; bij Gym, het enige vak waar ik het ook maar naar me zin had, moesten we ons inhouden, het liefst helemaal niet meedoen, en de rest wist ik allemaal al. Maar ik hoefde niet op Jasper te passen.
Ik slofte naar beneden, en zag hoe Alice Jasper een kusje op zijn mond gaf.
'Houd je in,'fluisterde ze. Hij grijnsde, gebaarde dat ik op moest schieten, en liep al naar buiten. Ik volgde hem en probeerde hem bij te houden, iets wat onmogelijk was-die gast was snél!
'Hé, wacht nou effe!'schreewde ik. Hij stopte abrubt, waardoor er een lading steentjes opspatte. Ik schermde mijn gezicht af voor die dingen, en ging naast Jasper lopen.
'Je bent snel, wist je dat,'gromde ik. Hij haalde zijn schouders op.
'Dat zeggen er wel meer. Wat gaan we deze keer doen?'vroeg hij toen. Ik stak mijn neus in de lucht.
'Wat dacht je van die Poema's in het zuidoosten?'vroeg ik. Hij knikte.
'Lets do it.' Hij volgde de geur, en ik sjokte/sprintte achter hem aan.
Pas twee uur later kwamen we weer terug. Jasper ging direct naar Alice toe, terwijl ik naast Rosalie op de bank plofte.
'Wat is er?'wilde ze weten. Ik gromde iets onverstaanbaars.
'Hij kan het niet hebben dat Jazz sneller is dan hem,'riep Edward vanuit de eetkeuken. Ik zuchtte.
Die rotgave van hem!
Reacties:
Alweer 16 dagen geleden dat je geschreven hebt,
dus... verder!!
+Melding
Hahaah! Rotgave Leer er maar meeleven Emmet!
Waarom ben je nu opeens wel verder??
SNEL VERDER! Melding?
xxxx
sjokken en sprinten is wel echt iets heel anders maar je kunt leuk schrijven.