Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 1
Mister Macho - Emmett Cullen
1
Ik liep voor de zoveelste keer door het bos. Ik huilde ook. Mike had me bot afgewezen toen ik hem vroeg of hij met me naar het strand wilde. Ik had het weggelachen, maar zodra de school uit was, was ik naar het bos gereden en beginnen rennen. Ik had steken in mijn zij gekregen, dus ik wandelde nu. Ik kende deze bomen, ze hadden al vaker mijn verdriet aanschouwd.
Ik haatte het. Ik haatte mijn gevoelens voor Mike. En ik haatte Bella. Door haar zag hij mij niet staan. Ik zag zijn blonde haren weer voor me, ik stelde me voor dat ik ze mocht strelen. Nieuwe tranen rolden over mijn wangen , ik snikte luidop. Er was hier toch niemand die me kon horen.
Mijn gsm trilde. Ik drukte hem uit. Mijn moeder wist hoe ik me voelde, dus als ik haar nu negeerde, zou ze meteen doorhebben dat ik niet wilde praten.
De eerste regendruppel viel uit de lucht. Ik stond zuchtend recht. De boomstronk waar ik op had gezeten, zou me nog wel een keertje terug zien, denk ik zo. Ik snufte nog een keer en slenterde langzaam terug naar de auto. Met mijn eeuwige pech zou ik er toch nooit komen voor het begint te gieten, dus waarom zou ik me in godsnaam haasten?
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.