Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 2
Mister Macho - Emmett Cullen
2
Ik sloeg de deur met een klap in het slot.
"Rustig, Hannah," zei mijn moeder. Ik gromde een antwoord. Ik liep de keuken binnen, keek verbaasd naar onze bezoeker. Ik keek recht in twee goudbruine ogen, een vriendelijk, bleek gezicht.
"Dit is dokter Cullen, mijn collega. Hij kwam me ophalen, omdat mijn wagen in de garage staat," ratelt mijn moeder.
"Wat charmant," mompelde ik.
"Kom, Cathy, nu moeten we echt gaan." Cathy? Die vent noemt haar Cathy? Ik hoop dat hij getrouwd is en kinderen heeft, want voor hij het weet, vraagt mijn moeder hem ten huwelijk. Ze giechelt een beetje, geeft me een zoen op mijn voorhoofd, zegt dat mijn avondeten in de vriezer staat, en dat ze morgen om zes uur thuis is. Het gebruikelijke liedje. Stomme nachtdiensten in het stomme ziekenhuis. De deur gaat dicht, en ik voel me plots ontzettend alleen.
"Toen was er nog maar één," mompelde ik zachtjes voor me uit. Ik smeet mijn tas op de grond en trok het vriesvak haast uit de koelkast. Ik rommelde tot ik wat eetbaars vond en gooide het even bruut in de magnetron.
Lijkt me leuk!
Wil je het melden als je verder bent?
xxxx