Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 3
Mister Macho - Emmett Cullen
3
Ik haalde diep adem en stapte de deur uit. Ik had echt een enorme pechdag vandaag. Mijn haardroger weigerde dienst, ik had mijn oor verbrand aan de stijltang en de tooster was ontploft toen ik mijn boterham wilde roosteren. Ja, tí¹í¹rlijk heb ik nog zin in school!
Ik keek voorzichtig om me heen (er moest maar eens een laaghangende tak staan wachten voor onze voordeur) en schuifelde naar mijn opeltje. Mijn kleine Astra. Zelf betaald, moest van mama, ook al verdiend ze zelf genoeg geld om Astra's te kopen voor heel FORKS!
Toen ik de deur dichtsloeg, begon het zacht te regenen. Ik grijnsde een beetje. Dit keer was ik het rotweer voor geweest. Ik keek naast me op de passagiersstoel en kwam tot de idiote vaststelling dat mij nrugzak nog lekker binnen in de hal stond. Soms dacht ik wel eens dat ik het pispaaltje van God was. Ik bedoel, kom op! Waarom moet ie mij toch steeds weer hebben.
"Ok, Hannah, adem in en adem uit, je hebt gewoon weer een beetje pech, dat kan iedereen overkomen," zei ik tegen mezelf. Ja, het kon iedereen overkomen, maar IK zat toch maar weer mooi met de gebakken peren!
Ik deed de kap van mijn vest op en spurtte naar binnen om mijn tas te nemen.
Net op tijd reed ik de parking van de school op. Ik moest stevig op mijn rem vliegen toen de jeep van Emmett Cullen voor me in schoot.
"Stomme etterbak," siste ik, "het is niet omdat jouw auto de mijne kan verpletteren, dat je het ook moet doen!" Ik loekte nog wat verder op dat verwende nest en uiteindelijk vond ik al foeterend een parkeerplaats.
"Echt waar, volgende keer rij ik gewoon door, dan is hij is fout en kan hij lekker dokken!" gromde ik tussen mijn tanden door toen ik uitstapte. Maar zoiets zou ik toch nooit doen. Zonde van mijn autotje.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.