Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 4
Mister Macho - Emmett Cullen
4
Mijn haren hadden de regen op mirakuleuze wijze overleefd en waren nog net zo stijl als vanmorgen. Misschien had ik toch niet zoveel pech vandaag. Achter me hoorde ik de deur van het schoolgebouw weer opengaan, het dichtklappen van een paraplu en een klets water over mijn hoofd. Ik slaakte een gilletje en draaide me met een ruk om.
De grijns op zijn gezicht liet me nog harder koken, en de manier waarop hij naar me keek, deed me zin krijgen om een moord te begaan.
"Sorry, hoor, Brooks. Maar het regent buiten, zie je," grinnikte Emmett Cullen.
"Ja, dat zie ik," zei ik met opeengeklemde kaken.
"En ik voelde het ook!" gilde ik. Ik draaide me om en stampte naar mijn kluisje. Toen pas drong het tot me door dat een Cullen tegen een ander dan zijn familie had gesproken.
"Hij had eens moeten durven door te lopen zonder zich te verontschuldigen, ik had hem een mep verkocht die hij over een week nog zou voelen," siste ik tegen mijn kluisje. Verderop hoorde ik een bulderende lach, blijkbaar hadden de Cullens ontzettend veel lol. Ik haalde mijn schouders op en nam mijn geschiedenisboek. We hadden test vandaag, en we hadden een verslag moeten schrijven over de burgeroorlog.
"Hey, Hannah," zei een hemelse stem. Ik draaide me om en zag Mike Newton voor me staan.
"Hoi, Mike," stamelde ik met een rode kop.
"Heb jij die taak van geschiedenis gemaakt? Ik ben de mijne vergeten thuis."
"Je mag de mijn wel overschrijven als je wilt," zei ik meteen.
"Echt? Te gek, je betn gewoon de beste!" Ik voelde mijn hart gloeien, en eventjes hoopte ik dat hij dit weekend alsnog met me naar La Push wilde.
"Mag Bella hem ook?" vroeg hij daarna.
Mijn hart brokkelde langzaam in piepkleine stukjes.
"Ja...Ja, doe maar," zei ik moedeloos.
Hmf, Mike is stom. Dat vond ik sowieso, maar nu al helemaal. Grrr.