Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 5

Mister Macho - Emmett Cullen

5 aug 2010 - 12:28

336

6

321



5

Ik roerde afwezig wat in mijn soep. Mijn haren waren nog steeds een beetje net, en nast mijn linkeroor zat een idiote krul die steeds maar voor mijn ogen viel. Naast me zat Angela met Ben, en tegenover me zat Jessica. Ik probeerde de hoek van de tafel vakkundig te negeren, want daar hing Mike aandachtig aan Bella's lippen. Ik had enorm veel zin om mijn kommetje door haar oog te duwen. Of mijn lepel in haar neus. Misschien moest ik haar vastbinden op het spoor. Ik wuifde mijn moorddadige gedachten weg. Hoe wanhopig was ik...
"Ga je nou naar La Push dit weekend?" vroeg Angela. Ik keek op, zag dat Mike voor één keer naar mij keek.
"Ja, ik moet wat onderdelen hebben voor mijn wagen. Ik heb gehoord dat ze die daar voor een schappelijk prijsje verkopen." Ik was vrij veel bezig met mijn auto. Zodra ik genoeg geld had, zou ik nieuwe velgen kopen. Maar daarvoor moest ik eerst mijn auto zuiniger laten rijden, en daarvoor had ik die onderdelen nodig.
"Ik wist niet dat jij met wagens bezig was," zei Bella. Ze sprak niet veel tegen me, alleen maar omdat we gezamenlijke vrienden hadden. Stiekem haatte ze mij net zo veel als ik haar. Dat hebben we elkaar eens toevertrouwd.
"Tja, het is een gewoon een hobby," zei ik zonder haar aan te kijken.
"Je hebt wel meer van die jongenskantjes," zei ze poeslief. Ik wed dat ik de enige was die haar doorhad.
"Wat bedoel je?" zei ik met net zo'n brede lach als de hare.
"Nou, ik heb je nog nooit in een jurkje gezien, en je gaat niet uit. Je bent liever bezig met je auto en met sport." Wat was daar mis mee?
"Ach, ik ben gewoon niet zo meisjesachtig."
"Ben je lesbisch?" Ze vroeg het ontzettend hard, de hele kantine had het gehoord. Zelfs de Cullens keken mijn kant op.
"Nee," zei ik kortaf, "het is niet omdat ik geen barbie ben, dat ik lesbisch ben." Zij hoefde niet te weten dat ik bi was. Niemand trouwens.


Reacties:

1 2

duracelkonyn
duracelkonyn zei op 6 aug 2010 - 12:20:
ga je snel verder??
en zeg je ook eventjes ls je verder bent??


xx


twinsis
twinsis zei op 5 aug 2010 - 16:30:
Leuk !
Snel verder
Xx Melis
Melding ?


Waardigheid
Waardigheid zei op 5 aug 2010 - 15:54:
Bella is mean..

En snel verder ik wil weten wanneer Emmett op dr verliefd word


Neeriash
Neeriash zei op 5 aug 2010 - 12:51:
Okee. Nu vind ik Bella echt een trut.
En Mike een kneus.
Ga je snel verder n.n , en mag ik een melding? ^^


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 5 aug 2010 - 12:41:
Leuk!! Bella is echt gemeen
SNEL VERDER! Melding?
xxxx