Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 7
Mister Macho - Emmett Cullen
7
Ik liet mijn hoofd op het stuur vallen, het getoeter klonk oorverdovend. Ik schrok en stapte meteen uit. Cullen stond al bij de bumper te kijken, en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hem niet had zien aankomen.
"Je hebt je dagje niet vandaag, geloof ik," zei hij smalend. Ik negeerde hem en bekeek de schade. Mijn lamp was klaar om naar de schroothoop te gaan, en ik vreesde dat ik in La Push een nieuwe bumper mocht kopen in plaats van onderdelen voor mijn motor. Mijn uitlaatpijp was ook flink naar de haaien, maar met een beetje geknutsel zou die nog wel te herstellen zijn.
"Het spijt me, echt, ontzettend," mompelde ik. Ik keek hem aan, en tot mijn grote verbazing glimlachte hij. Hi jhad dezelfde honingkleurige ogen die Bella zo mooi vond bij Edward.
"Geeft niks. Jouw speeltje is er erger aan toe dan het mijne." Ik wierp een blik op zijn 'speeltje' en zag dat alleen de lak wat afgekrabt was, en een mini-mini-minideukje. God, haat u mij?
"Toch, het spijt me echt vreselijk, ik zal het wel vergoeden." Hij hief zijn hand op.
"Geen sprake van, dit kan mij ook overkomen. Het is niet erg."
"Nee, ik sta erop!" zei ik streng. Ik wist heus wel dat ik dan eventjes niets voor mijn eigen wagen zou kunnen kopen, maar ik schaamde me rot...
Bovendien was ik echt stikjaloers op zijn jeep, het was een prachtauto. En als ik hem had beschadigt, zou ik hem ook herstellen.
Reacties:
oke ik ben 2 hoofdstukken geleden begonnen met lezen en vergeten een reactie te zetten
OMG I LOVE YOUR STORY! Emmet is heir echt leukk!!
Maar Edward is leuker
SNEL VERDER! Melding?
xxxx
haha, superleuk die discussie!
En nu mag je van mij wéér 2 deeltjes achter elkaar schrijven
Of 4, of 5, ofzo
Subtiele hint toch? ^^
Hehe, discussiëren over of ze nou wel of niet moet betalen. ^^
Ga je gauw verder? <'3
dan had je dat goed gedahct. En nu snel verder gaan