Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De laatste dag samen

Once upon a dream

11 aug 2010 - 23:27

2620

4

352



De laatste dag samen

Nick pov.

Nick werd wakker van een geluid. Hij voelde onder zijn kussen, want daar kwam het geluid vandaan. Het was zjn telefoon die dat geluid maakte. Snel drukte hij hem uit en keek of er iemand ander wakker was. Gelukkig sliep iedereen nog. Nick draaide zich om naar Kaylie en maakte haar voorzichtig wakker. Kaylie deed 1 oog open en wist meteen waarom Nick haar wakker maakte. Ze ging rechtop zitten en rekte zich uit. Nick stond op en pakte Kaylie haar hand. Samen slopen ze naar de deur en deden die open, zachtjes slopen ze van de trap af. Toen ze samen in de keuken stonden, zocht Nick naar ballonen. Kaylie pakte de stroop uit een kastje. Nick had de ballonen gevonden en liep naar Kaylie toe. Ze vulden 2 ballonen met stroop en de rest met water. De ballonen deden ze in een bak. Kaylie sloop naar boven en pakte de kleren van Nick en van haarzelf, daarna schoot ze de badkamer in en deed haar haar en haar make- up. Toen ze klaar was liep ze zachtjes naar beneden. Nick had de bak met ballonen in de wasbak gezet. Nick en Kaylie kleedde zich snel om. Ben je er klaar voor? vroeg Nick met een lach terwijl hij de ballonen en zijn sleutels pakte. Ja. zei Kaylie lachend. Nick liep met Kaylie achter zich naar boven. Nick deed zachtjes de deur open, hij liep naar het bed van Kevin. Hij maakte Kevin voorzichtig wakker. Kevin deed zijn ogen open en zag dat Nick zijn vinger op zijn lippen legde. Nick legde zachtjes uit wat ze van plan waren. Kevin begon te glimlachen. Ik doe mee! fluisterde hij. Kevin stond op en liep naar Joe en Inge. Nick en Kaylie prikten allebei een klein gaatje in de ballonen met stroop. Kevin pakte voorzichtig de handen van Inge en Joe. Nick deed op de handen van Joe stroop, en Kaylie op die van Inge. Daarna deden ze stroop op de benen van Inge en Joe. Ook op de armen kwamen stroop. Kaylie ging op haar knieen zitten en deed een beetje stroop op het hoofd van Inge. Nick deed hetzelfde bij Joe. Er zat nog een beetje stroop in de ballonen. Kaylie deed wat op haar hand en smeerde het in Nick zijn gezicht. Nick legde zijn sleutels neer en liep naar Kaylie toe. Hij pakte haar vast en liet de ballon boven haar hoofd hangen. Nee, niet doen! fluisterde Kaylie. En waarom dan wel niet? vroeg Nick lachend. Omdat..begon Kaylie maar het was al te laat Nick had stroop op haar gezicht laten vallen. Kaylie begon te lachen. Sinds wanneer mag ik niet meer uitpraten? fluisterde ze terijl ze de stroop van haar gezicht probeerde te halen. Sinds het te lang duurt. fluisterde Nick terug. Nick liet Kaylie los en pakte de rest van de ballonen. We hebben er 6. zei hij. Kaylie pakte er 2 ballonnen uit en ging er mee boven Inge haar gezicht staan. Kevin pakte er ook 2 en ging bij de benen staan. Nick ging met de balonnen die over waren boven Joe zijn gezicht staan. 3..2..1.. Kevin liet de balonnen los en Nick en Kaylie prikten de ballonnen kapot, zodat het water er uitstroomde. Inge en Joe schrokken wakker. Wa..wa..wa.. zei Joe. Wat was dat? zei Inge. Even lachen zei Kevin die zijn telefoon had gepakt en een foto maakte. Inge keek naar Joe met open mond. Hij had overal stroop zitten! Ze keek nu naar haar eigen benen en armen. Ze zag dat zijzelf ook helemaal onder het stroop zat. AAH! riep ze. Waarom zitten we onder het stroop? vroeg Joe die nog niet helemaal wakker was. Nou, zei Kaylie. Gisteren hebben jullie een emmer water over ons heen gegooit en wij zeiden dat we jullie terug zouden pakken. Inge ging staan en liep op Kaylie af. Kaylie knuffel! Nee! Ga weg! gilde Kaylie en ze ging achter Nick staan. Ik wil jou ook wel een knuffel geven hoor. zei Inge met een glimlach. Nee, dankjewel zei Nick. Hij pakte Kaylie bij haar hand en trok haar mee naar de deur. Wij zijn de hele dag weg zei Nick toen ze bij de deur stonden. Waarom? vroeg Inge. Die Kevin op het bed had geduwt. Joe smeerde stroop op Kevin zijn gezicht. Omdat.. zei Nick ik morgen de hele dag weg ben. Hij trok Kaylie mee en liep naar beneden. Beneden maakten Nick en Kaylie hun gezichten schoon. Daarna liepen ze naar de auto en stapten in. Oke, wat gaan we vandaag doen? vroeg Kaylie aan Nick. nou ik heb eigelijk nog wat kleren hebben voor het optreden morgen en..wil jij met me mee? Als je het niet wil dan dan.. gaan we wat anders doen. Ratelde Nick. Tuurlijk ga ik mee. zei Kaylie. Ik vind dat wel leuk. Gelukkig zei Nick en hij reed weg.

Joe pov.

Inge en Joe waren Kevin onder de Stroop aan het smeren. Ze lachen alle 3 in een deuk van het lachen. Ik ga douchen zei Inge en ze liep naar de badkamer. Ze pakte haar telefoon en smste Joe. Joe kwam een minuut later in zijn zwembroek in de badkamer. Samen stapten ze onder de douche. Allebei waste ze de stroop van hun lichaam. We moeten ze nu wel terug pakken. zei Joe die wat water in Inge haar gezicht gooide. Ja, maar hoe? vroeg Inge. Nou vandaag zijn ze samen de hele dag weg en morgen is Nick weg. Als wij morgenmiddag nou eens ergens iets gaan eten en dan een plan bedenken, want ze verwachten nooit dat we ze later terug pakken. Goed idee! riep Inge en ze knuffelde Joe. Joe en Inge stapte onder de douche weg en droogden zich af. Wat gaan we vandaag? Vroeg Inge. Eerst Kevin wakker maken. Zei Joe die de deur van de badkamer had open gedaan en zag dat Kevin in slaap was gevallen. Wachr! riep Inge en ze rende naar beneden. Beneden vulde ze een glas met water. Ze rende weer naar boven en liep naar Kevin. Ze draaide het glas met water om, zodat Kevin nat werd. Kevin schrok wakker. Joe kwam de kamer binnen. Zo nu Kevin wakker is, zei Inge. Kunnen we iets gaan doen Maar wat? ? Bedankt dat je me zo lief hebt wakker gemaakt. zei Kevin. Ik krijg jou nog wel. lachtte hij en hij liep naar de douche. Joe pakte Inge vast. Je bent echt gek. fluisterde hij in haar oor. Inge lachte. Joe duwde haar op het bed en ging naast haar liggen. We kunnen gaan.. begon Inge. Joe ging boven Inge hangen en zoende haar. Na een tijdje maakte Inge zich los en ging op Joe zijn borstkas liggen. Laten we gaan voetballen. zei Joe die Inge haar bal zag liggen. Inge sprong op en rende naar de bal. Zepakte hem op en ging bij de deur staan. Waar wacht je nou op? zei ze ongeduldig. Joe stond op en liep achter Inge aan naar buiten. Oke, ik maak je helemaal in. zei Joe. Inge begon te lachen. Dat dacht ik niet zei ze. Dat zullen we nog wel eens zien. zei Joe. Wie tien goals maakt wint? vroeg Inge. Is goed zei Joe. Inge en Joe gingen in het midden van het veldje staan. Neem jij hem maar zei Joe. Dames eerst. Daar.. ga je spijt van krijgen zei Inge. En ze begonnen te spelen.

Nick pov.

Nick parkeerde de auto in een pakeergarage. Kaylie en Nick stapten uit. Naar wat voor winkels gaan we? vroeg Kaylie. We moeten naar een schoenenwinkel en een kledingwinkel. zei Nick. Ze liepen de pakeergarage uit richting de winkelstraat. Ok, laten we eerst naar de kledingwinkel gaan. zei Kaylie. Oke, zei Nick. Ze liepen een kledingwinkel binnen. Nick ging opzoek naar een spijkerbroek. Kaylie ging opzoek naar shirts. Na een tijdje had Kaylie 8 leuke shirts en ze ging opzoek naar Nick. Toen ze Nick gevonden had, gaf ze hem de shirts. Nick ging naar de paskamer en paste de shirts. Als hij een shirt aan had liet hij die zien. Na alle shirts gepast te hebben, twijfelde hij tussen 2 shirts. Je kan ze ook allebei meenemen. zei Kaylie. Dan doe je de ene aan voor de pauze en de andere erna. Dat is een goed idee. zei Nick en hij liep naar de kassa om te gaan betalen. Nu gaan we eerst lunchen. zei Nick toen ze buiten stonden. Nick pakte Kaylie bij haar hand en trok haar mee naar een eettentje. Ze liepen naar binnen. Nick zette de tassen op de grond en ging naast Kaylie zitten. Hij sloeg een arm om haar heen en ze lazen samen de menukaart. Ook onder het eten had Nick zijn arm nog om Kaylie heen. Na het eten bleven ze nog een tijdje zo zitten. Nick keek op zijn horloge en zag dat het 3 uur was. We moeten verder zei hij. Kaylie stond op en pakte de tassen. Nick rekende af en ze liepen naar buiten.

Joe pov.

Oke..oke.. hijgde Joe toen het 5-0 voor Inge stond. Laten we even een pauze nemen. Oke, hijgde Inge. Ze gingen in het midden van het veld op de grond zitten. Ik zei toch dat ik goed was. lachte Inge die zich achterover liet vallen. Dat valt best mee. zei Joe. Haha, waarom staat het dan 5-0 voor mij? lachte Inge. Ik liet je winnen. zei Joe. Jaja. zei Inge. Wedden? zei Joe. oke, Waarom? zei Inge. De verliezer...koopt nieuwe voetbalschoenen voor de ander. zei Joe. Deal! riep Inge die al heel lang nieuwe voetbalschoenen wou. Ze stonden op en begonnen weer te voetallen. Joe kwam vlakbij het doel van Inge, Inge maakte een sprint richting het doel. Joe schopte en... hij miste! Inge pakte de bal en legde hem in het midden. Oke, het staat 9-0. zei Inge. Als ik nu scoor krijg ik voetbalschoenen! Ja, zei Joe maar dan moet je wel eerst de bal afpakken. Hij rende op de bal af en rende ermee naar het doel van Inge. Maar voordat hij kon uithalen om te scoren, pakte Inge de bal af en rende keihard op Joe zijn doel af. Joe rende keihard achter Inge aan... maar hij was te laat. Inge had gescoort! Ze rende op Joe af en ze vielen samen op de grond. Ik win! riep Inge. Ik win! Ja jij wint lachte Joe. Joe stond op en trok Inge overeind. Wat gaan we doen? vroeg Inge. Voetbalschoenen kopen natuurlijk. zei Joe. Inge sprong op Joe zijn rug. Joe liep lachend naar de auto. Ze stapten in en reden weg.

Nick pov.

Nick en Kaylie liepen de schoenenwinkel in. Oke, wat voor schoenen moet ik hebben. zei Nick terwijl hij de winkel rond keek. Schoenen waar je makkelijk op kan dansen en springen. En waar je een heel optreden mee kan doen zonder dat ze pijn doen. zei Kaylie. En aan wat voor schoenen dacht jij dan. zei Nick lachend. Kaylie trok Nick mee naar de sneakers. Ik dacht aan zoiets. Nick lachte en pakte Kaylie vast. Helemaal goed. fluisterde hij in haar oor. Want ik dacht namelijk aan precies hetzelfde. Kaylie bloosde. Toen Nick het eerst paar schoenen wou passen ging zijn telefoon. Het was Kevin. Kaylie was ondertussen schoenen aan het zoeken. Toen ze terug kwam met 3 dozen, hing Nick net op. Kaylie zette de dozen bij Nick neer en ging naast hem zitten. Dat was Kevin. zei Nick. Hij gaat koken. Als we hier klaar zijn, vroeg Kevin of we dan Joe en Inge op wilden halen bij de sportwinkel. Dan moet je maar gaan passen. lachte Kaylie en ze gaf hem het eerste paar schoenen aan. Ze zijn mooi. zei Nick. Maar? vroeg Kaylie. Ik vind de groene kleur niet zo mooi, ik zoek meer naar een.. zei Nick. Een blsuwe kleur? zei Kaylie die een doos openmaakte. Je bent de beste. zei Nick die de groene schoenen uit deed en de blauwe schoenen aan deed. Perfect! riep Nick blij. Hij gaf Kaylie een zoen op haar wang en liep naar de kassa. Kaylie pakte de tassen en liep achter Nick aan. Nick pakte de tas van de meneer achter de kassa aan en liep samen met Kaylie naar buiten. Oke, op naar de sportwinkel. zei Kaylie. Nick pakte haar arm vast en trok haar naar zich toe. Bedankt dat je mee wou. zei Nick. Kaylie pakte Nick vast en legde haar hoofd tegen zijn schouder. Na een tijdje lieten ze elkaar los en liepen ze zwijgend naar de sportwinkel. In de sport winkel zag Kaylie Inge staan met de voetbalschoenen die ze al zo lang wou. Kaylie liep naar Inge toe. Wow, je hebt ze! riep Kaylie dat zijn de Nike Mercurial Vapor Superfly ll! riepen de 2 meiden in koor. Gaaf man! zei Kaylie. Hoe kom je daar nou weer aan. Ik heb de weddenschap gewonnen van Joe. lachte Inge. Wat voor weddenschap? vroeg Nick. Een voetbalweddenschap. zei Joe, Ja, dat is ook onbegonnen werk tegren Inge lachte Kaylie. Als Inge de bal wil dan krijgt ze die. Joe liep hoofdschuddend met de schoenen naar de kassa. Waarom zijn jullie hier eigelijk? vroeg Inge. We moesten jullie ophalen. zei Kaylie. Ze liepen met z'n 4en naar buiten toen Joe klaar was met betalen. Ik heb ze! Ik heb ze! riep Inge blij. Nick pakte zijn telefoon en belde Kevin. Inge pakte een schoen uit de tas. Ze zijn zo mooi. zei Kaylie. Rood met zilver en een zwart nike teken. Zo gaaf! Nick had zijn telefoon weer opgeborgen en liep naar de rest. We kunnen naar huis Kevin is klaar met het eten. zei hij. Ze zeiden allemaal tot straks, want ze hadden allebei hun auto ergens anders staan. Nick en Kaylie liepen snel naar de pakeergarage want ze waren benieuwd wat Kevin gemaakt had. Toen ze uit de auto stapten, kwam de suto met Joe en Inge de oprit ook oprijden. Ze stapten uit. Nick en Kaylie wachten even op Joe en Inge. Ze liepen met z'n allen naar binnen. Kevin zat in de keuken op ze te wachten. Oke, zei hij toen ze binnen kwamen. Nick jij zit hier, Kaylie jij zit hier, Joe jij hier en Inge jij hier. Iedereen ging op de plek zitten die hem werd aangewezen. Oke, voor het eten heb ik nog iets voor jullie. Hij pakte 4 doosjes van het aanrecht en gaf iedereen een. Maak maar open riep Kevin enthousiast. Iedereen deed voorsichtig het doosje open. In het doosje zat een armbandje. Op het armbandje stond een tekst. Inge, Joe, Kaylie, Nick & Kevin 2010 Forever. Kev.. wat lief. zei Kaylie die de stilte doorbrak. Ze stond op en gaf Kevin een kus op zijn wang. Inge stond ook op en gaf hem ook een kus. Nick en Joe vlogen hun broer om de hals. Thanks man! zei Joe. Tof van je man. zei Nick. Oke, doe ze om want dan kunnen we daarna eten. zei Keven ongeduldig. Ze deden bij elkaar de armanden om. Kevin pakte de borden. Op de borden zat een denksel. Er pas afhalen als ik het zeg. zei Kevin die de rest uitdeelde. Toen hij ook zat en zijn bord had mochten de deksels er vanaf. Ze aten pizza! Maar geen gewone pizza. Inge had een pizza met allemaal blauwe M&M's Nick had een pizza met allemaal nacho's Kaylie had een pizza met allemaal gele M&M's Joe had een pizza met de overige kleuren M&M's en Kevin had zelf een pizza met allemaal popcorn. Kevin, je bent geniaal. lachte Inge. Iedereen begon te lachen en gezellig te praten. Alleen wist3n ze niet dat dit hun laatste keer samen zou zijn...


Reacties:


SecretGarden
SecretGarden zei op 28 jan 2011 - 8:04:
(L) Leuk!


Roooss zei op 28 nov 2010 - 13:50:
heeii,
ga je nog verder aan dit verhaal?
want ik vind ut wel chill!
zou je kunnen laten weten of je er nog aan verder gaat?

xxxroos


saphira
saphira zei op 17 sep 2010 - 22:56:
MOET verder..


Nynke
Nynke zei op 13 sep 2010 - 23:19:
Orginele pizza's Xd