Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Everytime We Touch » 1: Game Over
Everytime We Touch
1: Game Over
Twee maanden eerder..
'Jasper! Idioot! Beuk me niet van die weg af! Nu moet ik weer opnieuw beginnen!' Emmett gromde toen ik zijn karretje van de baan beukte. Ik hoorde Rosalie grinniken toen ik de finish over reed en met mijn vuist-puur om Emmett te pesten hoor- triomfantelijk in de lucht stompte.
Emmett wierp me een dodelijke blik toe.
'Niet eerlijk,'bromde hij. 'Jij had een sneller karretje. Ik wil nog een keer!' Ik hoorde hoe Alice binnen kwam.
'Echt niet,'zei ik en dumpte de controller in Rosalie's handen. Ik liep naar Alice toe, en sloeg mijn armen om haar schouders heen.
'Goedemiddag,'mompelde ik in haar haar. Ze grinnikte.
'Het is avond, gekkie.' Ik keek verbaasd op de klok, en zag dat het kwart over zes 's avonds was.
'Oh,'was het enige wat ik kon zeggen.
'Dat heb je als je de hele tijd zit te racen,'zei ze zogenaamd streng, maar ik zag haar ogen glimmen. Ik schudde zachtjes mijn hoofd, en pakte haar hand.
'Kom, dan gaan we naar buiten, jagen.'
'Daar kom ik net vandaan,'protesteerde ze. 'En ik wilde Esmé...'
'Alsjeblieft?' Ik keek haar smekend aan. Ze schoot in de lach.
'Goed dan,'gaf ze toe. Ik grijnsde, en trok haar naar buiten toe.
'Het Westen?'vroeg ik zacht. Ze knikte.
'Het Westen. Daar is niemand. Alleen een stel wilde paarden.' Ik knikte.
'Laten we die van hun leven beroven.' Ze gaf me een tik op mijn arm.
'Doe n's even normaal, graag!'
'Al goed, al goed,'haaste ik me te zeggen. Een boze Alice was niet echt iets wat ik nodig had, op dit moment. Bloed was wat ik nodig had, en snel. Anders maakte ik rechtsomkeert naar Seatlle en moorde de stad uit.
We schoten weer verder, naar de beesten toe.
Na een minuut of tien kwamen we op de open vlakte.
En inderdaad, er was een kudde bruine, wilde paarden. Ik koos de grootste uit.
Binnen een half uur was de kudde flink uitgedunt.
'Zullen we gaan?' vroeg ik aan Alice. Ze knikte, pakte mijn hand beet, en rende naar Forks toe.
Ik volgde haar, zij leidde me.
Tot ze ineens stil stond.Ik liep nog net niet tegen haar op. Ik merkte de starende blik in haar ogen op, en wist het.
'Wat heb je gezien?' Ze keek me bang aan.
'Waar ik bang voor was! Ze komen!' Ik begreep haar meteen.
Het spel was over.
lEUK!! lEUK!! lEUK!!! Je moet snel verder!!!
Melding?
xxx