Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy| » Let's talk (Preface)
GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy|
Let's talk (Preface)
Welkom in mijn miserabele leventje. Het valt niet mee om mij te zijn weetje, Emi Stoneheart. Je moeder is zogezegd dood en de reden daarvan onbekend. Ja hoor, ze heeft gewoon de benen genomen en is nooit meer terug gekomen. Ik snap wel waarom ze ervan door ging, maar niet waarom ze me niet mee heeft genomen.
Zuchtend keek ik uit mijn raam. Morgen zou ik weer in de Hogwarts Express zitten en weer rondlopen in mijn groen/zwart schooluniform en dat een heel jaar lang. Al snel keek ik er weer tegen op; Pantsy elke dag zo wat vrijend met Malfoy aantreffen zou niet weer echt geweldig zijn. Urgh! Wat had ik toch? Constant denken aan die domme pummel.
Mijn blauwe ogen staarden me terug aan in het raam, mijn blonde golvende haar ging perfect over mijn schouders alleen mijn lip was een beetje gebarsten. Volgens mijn vader kwam dat omdat ik te veel op mijn lip beet. Vandaag waren we naar de Weg-is-weg geweest om al mijn spullen in te slaan en waren daar de familie Malfoy tegen het lijf gelopen. Natuurlijk moesten ze elkaar weer een ellendig lang verhaal vertellen. Wat ze bij praten noemen terwijl ze hier wel zo wat iedere week over de vloer kwamen. Weer had Draco me aangestaard, iets waar ik echt zenuwen van kreeg. Normaal vond ik het helemaal niet erg als mensen me aanstaarde, vooral niet als het jongens waren. Maar als hij het deed, keek hij zo anders. Misschien maakte ik het mezelf maar wijs. Nog even deed ik mijn hutkoffer open en chekte of ik alles had. Dolores lag op het uiteinde van mijn bed en afwezig aaide ik haar. Eigenlijk had dat checken geen zin meer als ik het al zo'n drie keer had gedaan. Daarom kroop ik maar het bed in en sloot mijn ogen. Klaar om te reizen naar een leuke droom, om morgen in een nachtmerrie te verkeren.
Reacties:
dus als ik niets schrijf mag ik niet verder lezen en gaat de computer in de vik?
Ik zou willen dat Draco mij zo aanstaarde <3.
Ik weet het niet maar de laatste tijd gebruik ik echt veel '...', but ik ga er op proberen te letten. Bedankt, voor je opmerking. Geef ze dus maar gerust en bedankt. Hopelijk krijg ik wat langere stukjes dan deze uit mijn hersenen geperst. Aanpassen ga ik dus doen zo.
Je zeikt niet! ;D
Gheghe, that's my dirty little secret.
Ho! En reacties zijn nog wel vereist ook! Heehee. ^^
Je schrijft goed, geen spelfouten en het leest makkelijk.
Het enige dat ik even wilde zeggen is dat je drie keer '...' gebruikt. En dat vind ik niet erg, want ik gebruik die puntjes ook wel eens als ik aan het schrijven ben, maar ik denk dat je ze beter kan vervangen door een punt of een uitroepteken.
Nou ja, ik stoorde me er niet echt aan hoor, maar ik dacht: laat ik het maar even zeggen. :'
En ik zeik, sorry.
Eh, ja, ik had al gezegd dat je leuk schreef... en dit hoofdstuk is ook leuk.
Und waarom staarde Draco haar aan? Zit er een romance aan te komen? Heehee, ik ben benieuwd naar het volgende stuk, dus ga je gauw verder? <'3
O.M.G die laatste zin:o
de naam van de kat vind ik vet origineelXD
blond en blauwe ogen *drie hoeratjes* (ikkn ook eh:p)
ok gaat op naar het volgende hoofdstuk!