Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 8

Mister Macho - Emmett Cullen

7 aug 2010 - 18:03

285

0

188



8

"Luister, ik wil je hulp niet voor mijn wagen. Tenslotte is er bijna niks aan, en ik wil het risico niet lopen dat je dat ook nog mis laat lopen."

SAY WHAT???

Ik haalde diep adem voor ik hem een antwoord gaf. Kwestie van niets te zeggen waar ik spijt van zou krijgen. Het werkte niet.
"Zal ik jou eens wat vertellen, rijkeluiszoontje? Ik heb al mijn hele leven voor mezelf moeten zorgen, dus ik denk dat ik mijn plan kan trekken!"
"En toch gaat er zoveel fout als jij in de buurt bent," grijnsde hij. Mijn adem stokte met een verontwaardigt geluid in mijn keel. Ondertussen had de hele school zich aan de straat verzamelt, en hoera, wat vonden ze het leuk!
"Dat is écht niet mijn schuld, hoor! Maar als jij denkt dat je zoveel beter bent dan ik prima! Ik heb er tenslotte geen last van, want jullie zijn zo ontzettend asociaal dat je amper bij een levend wezen in de buurt durft te komen!" Het geroezemoes verstilde. Ik had tegen hem gezegd wat iedereen hier op school van zijn familie dacht. Maar ik was nog niet klaar.
"Dus toe maar, los het allemaal lekker alleen op, je hebt mijn onhandige hulp niet nodig! Ik hoop dat je lekker verzuipt in je geld!" Ik was ontzettend pissig, en dat zou hij geweten hebben.
"Ik raad je aan die geldbus van je te verplaatsen, anders zit er zo meteen nog een krasje op!" snauwde ik hem toe. Ik liep naar mijn auto, stapte in en met veel geweld sloeg ik het portier dicht. Ik reed ruw achteruit en grijnsde toen ik nog een keer langs de jeep schampte. Ook al was mijn auto er daardoor nog erger aan toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.