Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 9

Mister Macho - Emmett Cullen

7 aug 2010 - 18:09

237

0

193



9

"Liefje! Oh, mijn God, wat is er gebeurt, ben je ok?" Mijn moeder stormde hysterisch het huis uit toen ze door het raam had gezien hoe het met mijn voertuig gesteld was. Ik had de zwarte Mercedes van dokter Cullen al zien staan, dus dat zou een lekker gíªnante bedoening worden.
"Mam, ik ben ok, gewoon een kleine aanrijding toen ik van de parking afreed. Niets ergs."
"Ik ben zo bang dat jou iets overkomt, misschien moet je toch maar even mee naar het ziekenhuis, voor een controle.
"Mam, mijn airbag ging niet eens open, zo zacht was het!"
"Je airbag ging niet open? Lieve hemel, je rijdt rond in een doodskist! Ik koop meteen een nieuwe voor je!" Het gekke is, dat heb ik haar nog horen zeggen, en toch rij ik nog steeds rond in dat aftandse geval (waar ik stiekem toch wel een beetje aan gehecht ben).
"Wie heeft je aangereden, schat?"
"Ik heb hém aangereden, ik heb vast niet goed uitgekeken, want ik had hem écht niet zien komen. Het leek wel of hij uit het niets kwam."
"Was hij boos? Je hebt hem toch wel gezegd dat het je spijt?"
"Natuurlijk, maar hij lachte me gewoon uit. Maar hé, hij is de gewèldige Emmett Cullen, hij zwemt in het geld en hij is stukken knapper, slimmer en rijker dan ik!" Ik stampte woest met mijn voet op de grond en merkte pas daarna dat pappie Cullen erbij stond.
Woeps...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.