Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 10

Mister Macho - Emmett Cullen

8 aug 2010 - 14:07

317

1

177



10

De deurbel ging. Ik had net mijn avondmaal achter de kiezen en lag nu te genieten van een geweldig hersenloze tv-show, voordat ik aan mijn huiswerk zou beginnen. Tenminste, dat had ik mezelf wijs gemaakt. Ik had mijn boeken al klaargelegd, maar ik vreesde dat ik mezelf weer zou vervloeken morgen op school, bij een onverwachte test, en ook bij de verwachte testen.
Ik stond op, goed langzaam, rekte me uit, aaide onderweg de kat die op een stoel lag en liep naar de voordeur. Tot mijn grote verbazing stond Emmett Cullen voor mijn deur. Ik keek hem enkele seconden verbaasd aan (hoe wist hij waar ik woonde) maar zei toen nors:
"Hey."
"Hoi." Het bleef eventjes stil. Ik wist niet wat hij kwam doen, en hij zei het niet, dus we stonden daar maar. Uiteindelijk nam hij de eerste stap.
"Mag ik misschien even binnenkomen?" Ik knikte langzaam en stapte toen opzij om hem binnen te laten. Vreemd, lag de kat net niet in de stoel in de hal? Ach, hij zal wel weer wat raars in zijn koppie gekregen hebben.
"Ga zitten," probeerde ik vriendelijk te doen, ik was tenslotte nogal grof geweest tegen hem, "wil je misschien wat drinken?"
"Nee, dank je." Hij glimlachte, op een heel andere manier dan ik hem kende. Lief, zacht.
"Ik, euhm, ik kom me verontschuldigen," zei hij daarna. Ik was gelukkig gaan zitten, anders was ik zeker van verbazing omgevallen. Ik had tegen zijn auto gereden, ik had hem ontzettend beledigt en hij kwam sorry zeggen?
"Ik had die dingen niet mogen zeggen. Dat je alles fout deed en zo. Het spijt me." Hij keek me recht in mijn gezicht, ik voelde een vreemde tintel door mijn lichaam gaan. Zijn ogen, ze waren echt zo...mooi. Ik kon er geen beter woord voor vinden. Hij glimlachte nog steeds, en de schittering in zijn oranjebruine blik deed me rillen.
Wat was er aan de hand met mij?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 7 aug 2010 - 21:08:
oww ik heb gwn niet meer gelezen!
ja idd!
maar heb alles ingehaald met lezen

maar maar Emmet die sorry komt zeggen?
omygash!

ga je snel verder??
en zeg je het dan ook weer ffies??
dan weet ik wann ik weer moet gaan lezen

xx