Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 11
Mister Macho - Emmett Cullen
11
"Ik denk dat ik me ook moet verontschuldigen," zei ik na enkele seconden stilte. Ik was te verrast geweest om meteen te antwoorden.
"Ik meende het niet, dat jullie verwaand zijn en asociaal en zo. Sorry, en ik ga je auto wel vergoeden, hoor." Hij trok scheef een mondhoek omhoog.
"Te laat, is al geregeld." Ik kijk hem verrast aan.
"Oh. Oké dan. Het spijt me nogmaals."
"Ja, dat had je al gezegd." Hij glimlachte weer op diezelfde lieve, zachte manier die ik net zag. Ik wendde mijn blik verlegen af.
"Is jouw auto al gerepareerd?"
"Nee. Ik vrees dat dat wat langer zal duren. Toen ik thuis kwam, zag ik dat hij olie lekt. Ik ga dit weekend naar de garage, daarna zie ik wel."
"Hoe kom je dan op school?"
"Met de bus." Ik dacht vol afschuw aan de overvolle, oude schoolbus.
"Of nee, doe maar te voet. Ik moet ooit leren op tijd op te staan."
"Moet ik je anders ophalen? Kleine moeite, hoor." Ik staarde hem een aantal seconden roerloos aan.
"Wel? Wat denk je?" Ik haalde diep adem. Vroeg hij me nou me mee te nemen naar school? In die fantastische, prachtige, peperdure auto van hem? In dé jeep? Mijn god, ik dacht dat ik nooit van mijn leven de kans zou krijgen om ooit in zo'n auto te rijden!
"Euhm, ja. Ja, heel graag. Is het echt niet te veel moeite?"
"Natuurlijk niet. Ik weet ook wel hoe mooi je mijn auto vindt." Ik voelde het schaamrood naar mijn wangen kruipen.
"Viel het zo op?"
"Je kijkt ernaar alsof je een god ziet. Ofwel keek je naar mij," zei hij plagend. Ik lachte.
"Nee, sorry, je bent mijn type niet echt."
"Jij het mijne ook niet."
"Godzijdank," grinnikte ik. Ik vond het vreemd. Was dat de jongen waar ik het mee aan de stok had gehad op de parking van de school?
Reacties:
Omg!!! Dit hs is ge-wel-dig. Ze zijn verliefd! Wat schattig!
Maar... Rosalie zou daar neit zo blij mee zijn... Oeps...
Anyway SNEL VERDER! Melding?
xxxxx
Ik had ook even niet meer gelezen..
Moet eens gaan leren om hier elke dag even te kijken
Weet je, of het is toeval, maar volgens mij komen er elke dag 2 delen en dat is leuk..
oeeeh!
dit verhaal begint hele leuke wendingen te nemen (:
ik ga snel verder lezen!