Hoofdcategorieën
Home » Twilight » The Truth » 2. The Arrival (Deel 1)
The Truth
2. The Arrival (Deel 1)
Dinsdag - de dag waar ik ontmoette wat Riley was en ontdekte hoe de roodharige heette - ging snel voorbij, woensdag kwam, zonder al te veel gebeurtenissen - op verdwijningen na - en evenals de donderdag ging ook die rustig voorbij. Hadden ze besloten genoeg gehad te hebben van nieuwe vampiers? Nee, onmogelijk.
Ja, het was vrijdagochtend, tien uur. Mijn vader had de dag hiervoor nog met Sam aan de telefoon uitgehangen. Wat uitliep op een ruzie over vooral mij, huwelijk en verleden.
Pa was dan de gehele autoreis dan ook niet te genieten, die zeker 3.5 uur duurde, ongeveer dan. Buiten roffelde de regen tegen de auto aan en het ging geleidelijk van: tik, tik, tik en zo steeds harder, best vervelend na een tijdje luisteren. Van paps lief mocht ik jammer genoeg het laatste stuk ook niet rennen en ik moest gewoon mijn benen strekken, nou ja, poten.
“Pap?”ť probeerde ik voorzichtig, toen we door Forks reden. Mijn vader bromde wat en ik zuchtte. Er was geen normaal woord uit hem te krijgen, wat deed ik verkeerd? Terwijl we over een weg reden keek ik zo lang mogelijk naar twee jongens en een meisje. Mijn auto raam stond open en toen we langs de vrij witte jongen - met blond haar - reden rook ik de smerige geur van een bloedzuiger. De blondharige jongen zag ik in de spiegel de auto nakijken en ik grinnikte zacht. Hij had zeker mijn geur geroken. Niet dat het ook maar iets boeide, het was maar een bloedzuiger…
Mijn vader reed uiteindelijk een klein dorp in, waarna het leek of hij hem bijna weer uitreed, maar we al snel bij een huis iets daarbuiten kwamen. Een vrij gespierde volwassen jongen kwam naar buiten lopen en het kon niet anders als dat het mijn broer was.
Leuk!!!!!!!
Snel verder! Melding?
xxxx