Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest) » The last words of Bill Kaulitz (twincest) 1

The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest)

13 aug 2010 - 12:42

435

1

305



The last words of Bill Kaulitz (twincest) 1

Bill pov.
Ik wist dat het foute boel was! Toen Tom mijn dagboek las en mij toen met grote ogen aankeek. Die blik, die vermijdelijke blik! Hij verafschuwde mij, walgde van mij. En misschien het ergste was nog wel dat hij mij haatte. Ik kon de eerste paar seconde niet geloven, mijn leven was in één klap verandert. Voor goed verandert! Tom wist nu wat ik voor hem voelde en moest niks meer met zijn vieze tweelingbroer te maken hebben. Ook al woonden we samen met mama onder één dak. Hij zou me negeren, mij op school kleineren en totaal vernederen. Ik liet me langzaamaan op mijn bed zakken en staarde ongelovig voor mij uit. Dit moest gewoon een nare droom zijn! Ik kneep mezelf, maar werd niet wakker. De tranen prikten in mijn ogen en ik voog de eerste die over mijn wangen liepen weg. Ik hoorde hem in zijn slaapkamer tegen muren slaan en tegen dingen schoppen. Hij wist mijn geheim, mijn gevoelens voor.. hem. Had ik het maar anders aangepakt, had ik mijn dagboek maar opgeborgen of beter had ik het maar meteen verbrand. De grond zakte onder me vandaan, de wereld zoog me op en het leven was zinloos zonder mijn broer, mijn grote broer. Hij leerde mij wat vertrouwen echt was, hij leerde mij om met meisjes te flirten ook al vond ik jongens interessanter en waarom moet juist IK verliefd worden op Tom? Ik trok mijn gordijnen dicht en liet mezelf op mijn bed vallen. Ik sloot mijn ogen en viel een tel later inslaap.

Tom pov.
Mijn hart stopte met pompen, mijn hersenen stopte met denken en mijn spieren stopte met mij staande houden. Ik pakte de deurpost vast en keek Bill aan. Mijn eigen, mijn bloed eigen tweelingbroer! Die.. die gadverdamme! Bill keek me machteloos aan en liet zijn hoofd zakken. Ik gooide zijn dagboek naar hem toe en het raakte zijn voeten. Ik liep nog helemaal in shock naar de badkamer en knalde de deur dicht, gelukkig was mama niet thuis anders zou ze gaan zeiken dat we niet met de deuren mochten slaan. Ik bekeek mezelf in de spiegel en zetten de koude kraan aan. Ik spatten wat water in mijn gezicht en droogde me later af aan een handdoek. Bill vind mij leuk? Bi-bill vind mij leuk! Het drong langzaam tot me door en ik liep de badkamer uit en mijn slaapkamer in. Kwaad sloeg ik met mijn vuisten tegen de muur en schopte ik tegen mijn bed en prullenbak. De pijn die ik mezelf deed kon me niks meer schelen. Ik was helemaal van slag.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 13 aug 2010 - 12:56:
wow
weet ffe nx te zegge

Snel verder!!