Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest) » The Last Words Of Bill Kaulitz (twincest) 2

The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest)

13 aug 2010 - 13:14

458

1

295



The Last Words Of Bill Kaulitz (twincest) 2

Angst, verdriet en pijn ging er door me heen toen ik de volgende dag op het schoolplein stond. Ik ging ten onder aan Tom zijn gedrag. Tijdens het ontbijt negeerde hij me, ik ben nu officieel lucht voor hem. Met mijn rugtas over mijn schouder geslagen liep ik het schoolgebouw in. Ik hoorde gelach en keek meteen een groepje meiden aan, gelukkig keken ze niet naar mij en zeiden ze een andere naam ‘Antonio’ als ik het goed heb. Tom had het niemand nog vertelt. Wat mij opluchten ik liep naar mijn kluis en daar hing een briefje. Ik pakte hem en las wat erop stond

Vieze gay! Jij hoort niet op deze school thuis! Of beter jij hoort niet op deze planeet! Ik zal er alles aan doen om jou voorgoed te laten verdwijnen en dan bedoel ik ook voorgoed!
Gr jou moordenaar

Ik keek bang om me heen en gooide meteen het briefje in de prullenbak. Tom had het dus wel vertelt aan iemand. Maar wie? Iedereen liep door de gang alsof er niks aan de hand was. Met een gebogen hoofd liep ik verder naar het lokaal en nam daar plaats. Tom zit naast mij, ik hoopte zo dat hij weer op zijn plekje naast me ging zitten. De bel ging en iedereen stormde de klas binnen. Sommige begroeten mij en andere negeerde me en liepen met opgetrokken neuzen voorbij. Ik staarde verdrietig en bang voor me uit. Tom kwam de klas in, meteen keek ik op en hij trok een vies gezicht naar me. Dat me meteen pijn deed. Hij ging naast Danny zitten. Dat is onze aartsvijand! Wat doet hij nu?! Ik liet het maar zo en keek naar het bord. De juf kwam later de klas in en keek over haar brilletje de klas door. ‘zijn er nog afwezigen?’ vroeg ze met haar strenge toon. ‘nee!’ zei Anna een meisje, zij was de nerd van de klas. ‘Haha, dat weet nerdje Anna wel’ lachte Danny en Tom begon ook te lachen. Steeds meer deed mijn hart pijn, ik voelde de leegte heel goed! ‘nou pak jullie boeken’ de juf deed niks. Misschien omdat Danny zo populair was en hij iedereen van school wel pesten, en was zij bang om zelf ook gepest te worden. Het was hier zo oneerlijk, je moest geen broekie zijn want anders kwam je deze lange vier jaren niet door. En ik was weer een vieze gothic homo. Heel de les verzon ik allemaal bijnamen voor mezelf. Flikker, billenmaatje en ik was een vies deel van een tweeling. Tom keek me heel de les niet aan. Toen de bel ging pakte ik meteen alles weer in en liep ik naar de wc’s waar ik al mijn opgeborgen tranen ter loop liet.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 13 aug 2010 - 13:31:
oww, zo erg voor Billy...
ik heb echt zo'n medelijden met hem!!

Snel verder!!