Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest) » The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest) 3

The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest)

13 aug 2010 - 13:38

405

6

465



The Last Words Of Bill Kaulitz (Twincest) 3

Ik liep de wc’s weer uit en bewerkte mijn make-up. Het zag er niet uit en met mijn middelvinger voog ik de zwarte strepen van mijn wangen. Ik hoorde iemand doortrekken en toen ging de deur open. Danny kwam het hokje uit, dat zag ik via de spiegel. Hij keek mij recht aan en grijnsde. ‘Zo, ik heb veel over je gehoord van Tom’ zei hij op een gemeen toontje. Het kippenvel stond op mijn armen en ik deed net alsof ik hem niet hoorde. ‘Oja het gaytje is bezig met zijn make-up’ zei hij en ik keek hem meteen verbaasd aan. Gaytje? Hij is mijn moordenaar?!!! Ik voelde me van binnen in paniek raken. Ik raakte helemaal de weg kwijt en hij boog zich wat naar me toe ‘Ik zal jou helpen om geaccepteerd te worden.. goed?’ het klonk mij zo hemels in de oren maar ik vertrouwde hem niet. ‘Je kan er ook nog altijd over na denken’ zei hij en gaf me een schouder klopje. Daarna liep hij de wc uit en ik bleef alleen achter. Het zou fijn zijn als iedereen mij zou accepteren als homo, dat ik er open voor uit kon komen. Maar er zullen altijd mensen mij haten! Ik schudden mijn hoofd. Maar de gedachten was mij te groot en te mooi. In de pauze dacht ik nog steeds aan hoe het zou zijn om door de school gangen te lopen als een homo. En iedereen mocht het weten! Ik bestelde een broodje gezond maar het meisje keek me vreemd aan. ‘sorry maar ik ben tegen homo’s’ ik keek haar met een open mond aan. ‘sinds wanneer?’ ‘sinds ik hoorde van Tom dat jij gay bent, en verliefd op hem!’ ze begon me recht in mijn gezicht uit te lachen en ik liep weg. Ik ging ergens achterin zitten, aan een tafeltje. Danny kwam er later bij en keek me aan ‘heb je al een keuze gemaakt?’ ik schudden mijn hoofd ‘ik weet niet.. hoe wil je dat dan aanpakken? Iedereen weet nu toch al dat ik homo ben’ zei ik bijna onhoorbaar. ‘Hé kom op man, ik ben het Danny de populairste jongen. Als er iemand is die mensen kan helpen ben ik het wel’ ik kreeg meer vertrouwen in zijn idee en knikte. ‘Oké, help me maar’ hij grijnsde ‘je zal geen spijt krijgen’ daarna liep hij weg en ik pakte mijn vieze boterham met pindakaas.


Reacties:

1 2

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 okt 2010 - 12:48:
omg Danny vertrouw ik dus niet..
laat me wetenals je verde bent


realMe
realMe zei op 15 okt 2010 - 17:07:
leuk verhaal
mag ik een melding als je verder bent

ik vertrouw die Danny niet. Wat wil hij nou met bill?? Eerst gaat hij heel vrolijk doen met Tom en nu wil hij Bill helpen??
schrijf snel verder, ben zo benieuwd


syllie1992 zei op 26 aug 2010 - 16:40:
ik vertrouw het niet!

snel verder!


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 19 aug 2010 - 23:57:
Ik vind Tom ook een klootzak niet alleen Danny.


jorinloveth
jorinloveth zei op 13 aug 2010 - 19:41:
snel verder ;o
en ik mag die Danny niet!
absoluut niet!