Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Morgenrood, Gisterblauw » Minds
Morgenrood, Gisterblauw
Minds
Ik wist dat Emmett zich verveelde. Jasper verveelde zich niet; hij en Alice vermaakten zich wel. Vooraal Alice. Een nieuwe plek betekende voor haar nieuwe winkels. Jasper fungeerde vooral als paspop, en advies gever. Niet dat ze naar hem luisterde ofzo. Ze kocht toch wel wat ze wilde.
Ik zakte achterover, en luisterde naar de gedachten van iedereen in dit huis.
O god! Nee hé, ik hou helemaal niet van Blink182! Waarom heeft ze dat shirt voor me gekocht? Jaspers gedachten waren paniekerig, maar ook een beetje bozig.
Hij vind het toch wel mooi? Vast wel. En trouwens, hij trekt het toch wel aan, al is het alleen maar om mij een plezier te doen dacht Alice zelfvoldaan.
Als ik nou kan regelen dat ik nachtdienst krijg, dan hoef ik niet elke keer als de zon schijnt af te zeggen. En dan kan ik meer mensen helpen Carlisle. Natuurlijk.
Zucht. Waarom moet Emmett nou weer díe CD op zetten? Ik hou niet van Eminem! dacht Rosalie geïrriteerd. Ik grinnikte. Ze hield niet van Rap in het algemeen- terwijl Emmett het juist heerlijk vond om mee te schreeuwen, vaak uit de maat.
Rosalie kan schreeuwen wat ze wil, ik blijf gewoon lekker luisteren! En als ze niet oppast zet ik 'm nog op repeat ook. dacht Emmett grimmig.
Misschien moeten we iemand voor Edward zoeken. Het lijkt mij ook niet leuk als iedereen iemand had, en ik niet... Dus misschien moet Tanya nog eens... Ik liet Esmés gedachten los-die hoefde ik niet te horen. Ze dacht er nu al eeuwen over na om me te koppelen aan Tanya. Ik kreeg het maar niet uit haar gedachten gepeuterd.
Zucht. Ik zette mijn CD aan, en begon me te vervelen.
Terwijl de klanken van Claire De Lune door de kamer klonken, dacht ik na.
Misschien was er ergens ee nveldje, waar we konden baseballen. Desnoods rugby. Dan was Emmett ook iets minder geprikkeld.
Ik zou morgen wel even kijken.
Hhahahahahaha, dit was grapppug. Ja, internet is eindelijk terug!!!!!
SNEL VERDER!!!!
XXXX