Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 13
Mister Macho - Emmett Cullen
13
Ik deed het portier open en stapte (nou ja, klom) in de auto. Ik was echt ontzettend dol op dit soort wagens, en het duurde niet lang voordat ik de aangepaste veiligheidsgordel had vastgeklikt.
"Nou, jij bent daar vlotjes mee," hoorde ik grinnikend naast me. Ik keek naar links, zag dezelfde Emmett die me gisterenavond was komen opzoeken. Ik lachte nar hem en trok nog een laatste keer aan de onderste gesp.
"Tja, ik hou nogal van deze auto's," zei ik twijfelend.
"Ja, dat begrijp ik. Ik zou zelf ook niet meer zonder dit karretje kunnen. Wanneer gaat de jouwe eigenlijk naar de garage?"
"Weet ik niet, ik denk dat ik hem dit weekend wegbreng. Maar ik heb geen idee hoe lang ik hem niet kan gebruiken. Hij lijkt behoorlijk beschadigd."
"Wie rijdt er ook tegen een auto die drie keer groter is dan de zijne?" Ik schoot in de lach. Hij deed al snel mee, en pas toen we een bocht namen, merkte ik dat we al vertrokken waren.
Hij reed met het monster alsof het de nieuwste sportwagen van mercedes was, in plaats van een allesverpletterende buldozer. Ik genoot met volle teugen, en aan Emmett's pretoogjes te zien, hij ook. Ik legde mijn hoofd achterover en luisterde naar het gebrom van de motor. Ik grinnikte toen ik me bedacht dat ik vast het enige meisje ter wereld was dat een kick kreeg door alleen al in deze auto te zitten.
Emmett keek me niet aan, maar ik wist dat we alletwee hetzelfde gevoel hadden: pure vrijheid.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.