Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Wow! we're in a huge problemD= » Chapter 13: Wraak nemen is niet altijd een oplossing!!!

Wow! we're in a huge problemD=

24 okt 2010 - 13:59

270

1

242



Chapter 13: Wraak nemen is niet altijd een oplossing!!!

ik ben nog steeds niet helemaal bij dus sorry als het té depri is:$

Iedereen keek Sora wantrouwig aan.
"i-ik ben weg, stamelde Sora en wurmde zich een weg door de menigte.
"Argus, doorzoek het kasteel onmiddellijk! waar is de Hoofdmonitor breng de leerlingen naar de Grote Zaal!, zei Perkamentus en Sora werd tegengehouden door Roxas.
"kom, geen emogedoe weet je nog? zei Roxas.
De Eerstejaars werden onder begeleiding naar de Grote Zaal gebracht.
Sora zweeg als het graf en probeerde niet te denken wat er zou gebeuren als Zwarts nog in het kasteel aanwezig was.
"Sora, gaat het wel? je ziet spierwit, zei Ron toen ze in de Zaal waren.
"ja, sorry was even weg, antwoordde Sora meteen.
er klonk overal gemompel in de Grote Zaal.
Sora negeerde iedereen die hem na wees en probeerde niet boos te worden wat ook uiteindelijk lukte.
"wat een gedoe, zei Ron na een lange stilte.
ze hadden een plekje bij het raam en Sora zat op de veranda naar buiten te staren.
Harry was ook stil en lag met Volty op zijn borst naar het plafond te staren.
iedereen lag te slapen behalve Sora.
hij dacht na over de gebeurtenissen van uren daarvoor.
wat betekende die heisa over die Sirius Zwarts en waarom werd er in hemelsnaam gespekuleerd dat Zwart Harry iets wil aandoen?
dat waren vragen waar niemand antwoord op wist maar misschien Harry wel? nee, misschien is het beter als ik het verzwijg tegenover hem en zijn vrienden

Sparky zuchtte in zijn slaap en kroop beter tegen Sora aan.
hij hoorde voetstappen vanaf de gang en hoorde de een ijzige stem van Professor Sneep en een kalme en dat Perkamentus.
"Albus, Zwarts is niet in de Astronomietoren en ook niet in de Kerkers, zei de stem van Sneep.
"ook niet in de Grote Zaa


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 24 okt 2010 - 12:04:
Owh
Haha, deze had ik niet eens gelezen
Ik heb het verhaal al even niet meer gelezen trouwens, dus ik moet even de vorige stukjes lezen wil ik weer in het verhaal zitten. Dan probeer ik je wel te helpen