Hoofdcategorieën
Home » Twilight » My 'normal' life » Nieuw begin
My 'normal' life
Nieuw begin
Slaperig draaide ik me om. Ik keek op de wekker, die in felgroene cijfers aangaf dat het 3 uur s'nachts was. Nog 5 uur en dan zal school beginnen. Een nieuwe stad, nieuwe school.. Ik vroeg me af hoe mijn familie dat steeds uithouden... Verzonken in gedachte draaide me weer om en voor ik het wist sliep ik weer.
Het vreselijke geluid van mijn wekker schreeuwde door de kamer. Moeizaam kwam ik overeind en schudde de dekens van me af. De eerste schooldag vond ik altijd verschrikkelijk, maar het is wel de beste manier om 'gewoon' te lijken. Langzaam trok ik mijn favoriete outfit aan. Een t-shirt met een spijkerbroek, tot Alice haar teleurstellingen. Toen ik gisteren mijn kleren uitging zoeken, smeekte ze me bijna om iets onmogelijks aan te trekken.
'Wakker?' Zei mijn vader, die tegen de deurpost geleund stond. 'ja.. ' zei ik glimlachend terwijl ik mijn haar uitborstelde. 'Over een kwartier gaan we weg' zei hij en verdween.
De weg naar school duurde lang. Ik keek door het raampje en zag alleen maar groen. Alaska verschilde niet veel van Forks. Bossen, vrijwel altijd bewolkt en er hing een sombere sfeer over de stad.
'We zijn er bijna' zei Alice vanachter het stuur. 'We nemen het nogeven door; Edward, jij bent de broer van renesmee en ik ben je oudere zus. Bella, jij heet nog gewoon..'
'Swan, ja ik weet het inmiddels wel Alice' Zei mijn moeder nog voordat Alice haar zin af kon maken.
'oh, nou, goed dan..' vervolgde Alice. 'Jasper jij houdt nogsteeds de achternaam Hale.'
Iedereen knikte en de stilte keerde weer terug. Mijn ouders zouden bijna alle lessen bij elkaar zitten en Jasper en Alice ook. Alleen ik, omdat ik 'jonger' was, zat alleen in een klas.
'Het komt vast wel goed' zei mijn vader als reactie op mijn gedachten.
'Vast' mompelde ik.
We reden het parkeerterrein van de school op. Ik stapte uit de auto en voelde meteen dat alle ogen op ons gericht waren. Nerveus liep ik achter mijn familie aan de school binnen.
Reacties:
Leuk verhaal! Ik hou van nessie, dus... dat komt goed uit
SNEL VERDER! Melding?
xxxx
Oh, dit vind ik leuk! =D
Mag ik een melding als je verder bent?
xx
Oehhh I like ^.^
Ben benieuwd dus ga maar snel verder =D
Melding
Xx