Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 14
Mister Macho - Emmett Cullen
14
Ik voelde de starende blikken branden toen ik mezelf uit de gigantische jeep liet glijden. Godzijdank ging ik niet op mijn bek, dat was pas echt ontzettend gíªnant geweest. Ik kijk glimlachend over het schoolplein, me er zeer goed van bewust dat er genoeg mensen waren die in mijn plaats hadden willen zijn. Meisjes voor Emmett, jongens voor de auto.
"Om hoe laat ben je uit straks?" Ik keek om en zag Emmett uitstappen.
"Twee uur."
"Goed, ik ook. Ik zal je thuis wel afzetten." Hij verdween zonder me een kans op protest te geven. Ik zuchtte en sloot mijn mond opnieuw. Ik kende hem niet goed, maar ik wist wel dat hij geen oren zou hebben naar tegenspraak. Ik haalde mijn schouders op en liep naar het schoolgebouw.
"Wat heb jij met Emmett Cullen?" Angela was normaal niet nieuwsgierig, maar dit keer kon ik het haar absoluut niet kwalijk nemen.
"Niets. Hij kwam zich gisteren verontschuldigen omdat hij me onhandig had genoemd en zo. En toen bood hij aan om me naar school te brengen." Haar mond zakte open, en behalve ongeloof, zag ik nog iets in haar blik. Iets wat ik niet kon plaatsen.
"En Mike?" fluisterde ze zachtjes. Ik staarde voor me uit. Ik zag Emmett absoluut niet op de manier zoals ik Mike zag, Emmett was vriendelijk, maar meer ook niet. Maar Mike, hij was zo ontzettend geweldig. En zelfs hij staarde me nog steeds aan.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.