Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Remember My Name » 1.

Remember My Name

22 aug 2010 - 15:49

339

2

287



1.

"Remember those walls I built, well baby they're tumbling down, And they didn't even put up a fight, They didn't even make a sound, I found a way to let you in, But I never really had a doubt, Standing in the light of your halo, I got my angel now" De eerste zinnen van Beyoncé's Halo, komen vloeiend uit mijn mond, terwijl een groot deel van de school mij aanstaart met open mond. Voor dit moment heb ik maanden geoefend en dit moment is weer heel snel voorbij. Het laatste woord van het lied rolt uit mijn mond. Het is even stil, maar al snel wordt de zaal gevuld met een oorverdovend applaus en gejoel. De presentator, meneer van Rijn -mijn, niet zo oude, Nederlands leraar-, komt het podium oplopen en kijkt me glimlachend aan. "Bij dit meisje is er geen gebrek aan talent. Wie is het er met me eens?" De zaal barst nog een keer uit. Ik loop het podium af en ga naast de andere kandidaten -van de talentenshow van mijn school- zitten. Ik zou mezelf nooit opgeven voor zoiets als dit, maar mijn vrienden -Ashley en Jake- hebben mij kandidaat gesteld. Ik heb Jake beloofd dat als ik deze talentenshow win, dat ik dan een filmpje maak en het op YouTube zet. Jake gelooft er in dat ik net zo groot wordt als Esmée Denters. Dat kan misschien in mijn dromen gebeuren, maar ik zie het niet zo snel gebeuren, terwijl ik gewoon wakker ben. Een meisje uit de brugklas is de volgende kandidaat. Ze begint te dansen, maar niet helemaal op het ritme. Als het -afschuwelijke- optreden van het meisje is afgelopen, gaat de jury in overleg. Tien minuten later komt de directeur het podium op met een envelop in zijn hand. "De winnaar is bekend" Het publiek, dat eerst nog luid aan het praten was, is nu doodstil. Tromgeroffel klinkt uit de boxen. "De winnaar is.... Kimberley!"

Kimberley West, 15 jaar, dol op zingen en de winnaar van de talentenshow van 'Earl Haig'


Reacties:


flipdodo
flipdodo zei op 21 aug 2010 - 19:15:
super leuk!
emma heeft eigenlijk al een beetje alles gezegd wat ik ook zou zeggen

melding?
x


xEmma
xEmma zei op 21 aug 2010 - 18:25:
Leuk^^

Je schrijft goed, met -godzijdank- interpunctie en geen vervelende herhalingen. I <3 Jouw schrijfstijl.
En deze zin:
Dat kan misschien in mijn dromen gebeuren, maar ik zie het niet zo snel gebeuren, terwijl ik gewoon wakker ben.
vind ik errug mooi (:

Ik ben benieuwd naar het volgende deel. Want nu moet ze een YouTube-filmpje maken ^^
Ik denk stiekem toch dat ze even groot wordt als Esmee Denters (:
Of groter, want Engelstaligen kunnen haar namen uitspreken [ ooit een Engelsman/ Amerikaan Esmee Denters horen uitspreken? Is best geinig ]

snel verder<3
xx