Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » Remember My Name » 2.
Remember My Name
2.
"Kimmie! Gefeliciteerd! Je weet nu wat je moet doen hea?" roept Jake, tijdens de 'afterparty'.
"Jaja, een filmpje maken en op Youtube zetten. Maar wat moet ik gaan zingen en voor wanneer moet ik het plaatsen?" zeg ik, terwijl ik Jake een knuffel geef. Ashley en Kevin -Ashley's boyfriend- komen naar ons toelopen. "Goed gedaan meid! Ik wist wel dat het je zou lukken!" Ik geef Ashley een knuffel en niet veel later geef ik Kevin een knuffel. We halen met zijn vieren wat te drinken. Als Ashley en Kevin hun drinken op hebben, lopen zij naar de dansvloer en blijven Jake en ik over. "Goed gedaan Kim! Ik wist niet dat je zo goed kon zingen!" zegt Alexis -een klasgenoot- als ze langsloopt. Ik bedank haar. Die avond bedank ik nog meer mensen. Mensen die me complimenten geven. Als het vroeg in de ochtend begint te worden, brengt Jake me -zoals altijd- naar huis. "Om 12 uur sta ik voor je neus, om je te filmen!" zegt Jake, als ie me een knuffel geeft. "Ga maar alvast bedenken welk nummer je wil gaan zingen! Zie je over 8 uur!" Jake loopt naar zijn auto. Ik zwaai hem uit en sluit daarna de voordeur om daarna naar boven te lopen en te gaan slapen.
Misschien een beetje korte hoofdstukken, maar ik hou niet van lange hoofdstukken. Jullie zeggen maar als ze langer moeten.
Ik weet niet of jullie ook op Q zitten, maar mijn username is: Peeeer. Sinds kort. Ik heette eerst xKooks .
Thank you for reading!
Haha, jouw username op Q is geniaaal<3
& chille afterparty! Ik hou van feesten die zo lang duren. Niet dat ik veel feest, toch vind ik het leuk.
En ik vind Jake schattig. Kan ze niet met Jake trouwen? - Nee joh, ik loop nooit te hard van stapel -
Verder ben ik het met Flipdodo eens, kort maar krachtig*-*
Snel meer<3