Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 15

Mister Macho - Emmett Cullen

27 aug 2010 - 19:16

201

0

167



15

Het duurde niet lang, Mike wandelde snel naar me toe. Stiekem hoopte ik dat hij een beetje jaloers was. Ik probeerde te doen alsof ik hem niet zag aankomen.
"Hey, Hannah." Ik moest mezelf aardig vermannen om niet te verdwalen in zijn blauwe ogen, en zijn blonde haar lag weer zo ontzettend perfect dat ik mijn blik er met moeite af kon scheuren.
"Hoi, Mike."
"Alles goed?"
"Ja, hoor," Goed? GEWELDIG!!!! Hij vroeg me gewoon hoe het met me ging!
"Luister, ik weet dat je auto stuk is, en dat je dit weekend graag naar La Push wilde. Misschien lijkt het je leuk om samen te gaan?" Ik wist even niet hoe ik moest reageren. Hij vroeg mij mee?
"Euhm, ja, voor mij is dat goed," probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggen. Hij glimlachte, ik zwijmelde haast weg.
"Mooi! Dan pik ik je morgen op om twee uur, als dat goed is?"
"Ja, helemaal perfect." Hij veegde door zijn haar en grijnsde.
"Tot morgen dan, Hannah." Het kon me niet schelen hoe idioot ik eruit zag met die grijns op mijn gezicht, ik wilde gewoon gillen van geluk. Het kon me ook niet schelen dat Mike weer bij Bella ging hangen.
Hij kéék zelfs af en toe naar me...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.