Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Never dream of me <3 » Chapter 2:
Never dream of me <3
Chapter 2:
Ik wist dat er iets niet klopte toen we aan ons tafeltje gingen zitten.
Het rook niet menselijk.
Denise was aan het trillen , en greep de tafel vast , zo stevig dat het bijna doormidden brak.
Ik en Romana grepen allebei een hand van haar en keken haar recht in hara ogen aan.
Ze was een soort vampier radar voor ons.
Als er anderen in de buurt waren voelde zij het.
Opeen voelde ik een hand op mijn schouder.
Niet het normale , het warme van een mensenhand.
Het werd grijs voor mijn ogen.
"Mary Alice , kom naar beneden.
Er zijn mensen die je graag willen spreken over jou 'bijzondere' gaven."
Hoorde ik een vrouw roepen.
Er stond een kleine spiegel recht tegen over me en zag dat ik een meisje van een jaar of 11 moest zijn.
Om de hoek van mijn kamer deur verscheen een vrouw,ze was had een jong gezicht.
"Mama,ik wil niet met die enge mensen mee."zei ik.
"Maar die aardige mannen willen je helpen,kleine Mary,het enige wat je moet doen is vertellen wat je ziet."
Ik schudde heftig mijn hoofd.
"Nee,ik wil niet!"
Ze was niet blij met dat antwoord,pakte mijn hand en sleepte me naar beneden.
"Kijk,dit is mijn kleine Mary.
Kom maar,laat maar zien was je kan."
en ze kneep heel hard in mijn hand.
Ik deed mijn best en probeerde snel wat te verzinnen.
Toen ik niks zei,greep één van de twee mannen mij vast en sleepte me mee naar de deur,zette me achter in een auto waar mijn koffertje met al mijn kleding al in stond.
Ik zag wat op de buiten kant van de auto staan,maar kon niet lezen wat er stond.
Ik zat in een cel.
Ik was er nu achter dat het een psychiatrische in stelling was.
Ik zat hier al een poosje,en was nu een jaar of 18.
Elke nacht lijkt er nu was bij mijn cel rond te dwalen,iets wat iemand zoekt,maar het niet kan vinden.
Ik werd wakker van iemand die aan het snuffen was,alsof hij verkouden was.
Er stond iemand bij mijn cel,ik kon zijn silhouet zien als een schaduw.
Met een onmenselijke kracht vloog mijn cel deur open en kwam er iets op me af stuiven.
Hij greep me vast en voordat ik het wist voelde ik brand,over al was er brand.
"Blus het vuur uit,blus het vuur uit!!!"Schreeuwde ik maar niemand deed er wat aan.
Een tijd later werd ik wakker in de wildernis.
Helemaal alleen."
Ik schrok wakker,en een paar van de andere vampieren stonden om me heen en keken me aan.
Een meisje dat wat weg had van een elfje met het zwarte haar dar alle kanten op stond fluisterde."Ze is bijzonder."
"Ik heb gezien wat ze zag."zei een andere jongen met brons haar."Alice ik zag jou verleden."
De bel ging en ik schudde de hand van em af en liep snel naar mijn les,met denise en Romana die onrustig achter me liepen.
Leuk !
Snel verder
Xx Melis
Melding ?