Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 16
Mister Macho - Emmett Cullen
16
Ik staarde als een zombie voor me uit in de wagen. Het roes dat Mike veroorzaakt had, was zelfs na uren nog niet verdwenen. Emmett keek me aan.
"Weet je, volgens mij zie jij Mike Newton wel zitten." Ik voelde hoe mijn hoofd knalrood werd. Het zweet stond in mijn handen en mijn hart sloeg aan een snelheid van wel vijfhonderd slagen per minuut. Emmett grinnikte.
"En Miss Tomato 2010 is..." grijnsde hij. Ik kon een glimlach niet verbijten.
"Tja. Ja, ik vind hem leuk. Maar hij is zo knap, die ogen! Oh, en hoe hij lacht..." Pas na enkele seconden besefte ik dat ik zulke dingen beter niet met een andere jongen kon bespreken.
"Sorry, ik liet me even gaan," mompelde ik. Ik ketende mijn blik vast aan het voorbij flitsende landschap.
"Geeft niets, hoor. Ik vind het wel leuk om te horen." Hij klonk oprecht.
"En, denk je dat je kans maakt?" Ik slikte. Dat was het nou net, ik zou nooit goed genoeg zijn voor Mike. Hij was zo geweldig, en ik was zo... gewoontjes!
"Nee, ik denk het niet."
"Hij vroeg je toch mee uit?"
"Dat is niets, hij wilt me gewoon helpen. Ik moet écht naar La Push toe."
"Wat ga je doen? Onderdelen kopen?"
"Eerste zorgen voor een nieuwe bumper. En daarna komt de rest."
"Je uitlaatpijp zag er ook niet al te schitterend uit."
"Die kan ik wel goed krijgen. Hoop ik." Ik lachte, hij ook.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.