Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Mister Macho - Emmett Cullen » 17
Mister Macho - Emmett Cullen
17
Het bleef een tijdje stil.
"Volgens mij heb je wel een kans, hoor," zei hij plots. Ik keek hem aan.
"Luister, je bent echt knapper dan je denkt, hoor. Je bent niet extravagant, maar dat is net zo leuk aan jou. Je bent gewoon, normaal. En toch jezelf. Geloof me, dat is wat jongens zoeken. Iemand die grappig is als zichzelf."
"Ik ben niet grappig," knorde ik. Ik draaide mijn hoofd naar buiten, maar vergat dat het raam dichterbij was dan het leek.
Knal. Neus plat.
Emmett gierde het uit, en ik kon een giechel ook niet laten.
"Ja, dat ben je dus wel," zei hij met een schuine lach. Ik wreef over mijn neus.
"Pijn gedaan?"
"Ja, mijn ego is ontzettend gedeukt." Hij lachte opnieuw, hard, helder. Hij had een mooie lach.
"Jouw ego gaat angstig opzij voor dat van anderen. Echt, het is niet groter dan een mug. Heel anders dan dat van die Bella. Die meent het zich wel."
"Ken je haar dan zo goed?"
"Nee, maar ik zie hoe erg ze je irriteert. En wat ze zei in de kantine, dat was er echt wel over. Zo vals."
"Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht," zei ik lichtelijk verbaasd én triomfantelijk.
"Ik mocht haar al niet van het eerste moment. Zoals ze achter Edward aanloopt. Echt vreselijk. En Rosalie vindt dat ook alles behalve leuk."
"Ik zou het ook niet leuk vinden," antwoordde ik. Hij glimlachte fijntjes.
"Tja, maar Rosalie heeft iets meer temperament. Ze is soms echt in staat om Bella wat aan te doen."
"Geloof me, Emmett, ik ook. Ik ook."
snel verder!
mag ik alsjebliiieeeft een melding? (: