Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Love bites. » Proloog.

Love bites.

29 aug 2010 - 20:25

263

4

208



Proloog.

Avery's point of view

De regendruppels vielen op mijn neus en boos liep ik door door de modderige modder van het bos in Forks. Jason en Jake liepen voorop en ik in het midden en daarna de rest van de vriendengroep. Ik had of nee beter gezegd ik heb een hekel aan Forks. Het leek net of de esdoorns me aankijken van angst maar het kon mij niet schelen. Marrit kwam naast me lopen. 'Lekker weer he?' vroeg ze. 'Super.' zei ik sarcastisch. De jongens stopten en zetten hun rugtas op de grond. 'Wij gaan de tenten opzetten, doen jullie maar wat jullie niet laten kunnen.' zei Jake.

Jasper's point of view

Ik rende door de bossen van Forks. Ik was tijdelijk even het zicht kwijt op alles, vooral op Alice. Ze was zo drammerig en langzaam voelde ik geen liefde meer voor haar. Ik moest jagen, ik moest. Ik volgde mijn neus en zag een groepje mensen hun tent opzetten en twee meisjes die aan het ruziën waren en een meisje zat geërgerd toe te kijken op een koude natte steen. Ik kon voelen dat ze het hier haatte, net zoals ik. Ik haat Forks. Ik wou verder kijken maar mijn ogen wouden niet mee werken, niet voordat ik wist wie ze was. Ik hoorde een tak achter me kraken en van schrik sprong ik op. Een mens stond daar met een wc rol onder zijn arm. 'O sorry. Ik zoek wel een andere plek.' zei de jongen. Ik voelde me trillen en voordat ik het wist proefde ik het warme bloed in mijn mond.


Reacties:


Merel
Merel zei op 14 sep 2010 - 14:22:
Kut
Ik zie net dat je niet meer actief bent


Merel
Merel zei op 14 sep 2010 - 14:22:
O.o
STOUTE JAzzie! O.o
Maar oké.
Snel meer? En neeeeeeeee hij mag niet meer niet van Alice houden!
maar als hij niet meer van Alice houd dan kan 'ie naar mij toe!

'*is in een vaaage bui*
Snel meer?
Melding?


Pline
Pline zei op 29 aug 2010 - 23:56:
ik wil meer lezen
geef je een melding?
x
Pauline


xEmma
xEmma zei op 29 aug 2010 - 21:35:
Haha, ik moest lachen toen er stond dat 'ie een wc-rol onder zijn arm had
En de 'ik zoek wel een ander plekje' is ook best geniaal.

Maar ooooh, Jasper toch, je weet dat je geen mensenbloed mag drinken *straffend vingertje*
[Sorry, ik ben in een nogal rare bui, hyper en ongelooflijk chagrijnig tegelijk]

Snel verder<3
Xx