Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lady Gaga » Eigendom. » 1. Claimed.

Eigendom.

3 sep 2010 - 22:38

1260

0

516



1. Claimed.

Het éérste hoofdstuk, gelijk aan de SA Eigendom. Omdat ik er tóch maar een verhaal van wilde maken.

'Kay, mijn internet doet stoer!' Roep ik terwijl ik lui op de bank zit. 'Hoe durf je stoer tegen mí­jn Marije te doen!' Roept Kayley tot het internet. 'Jóuw Marije?' Vraag ik verbaasd, met grote ogen. 'Ja, mí­jn Marije, ik heb je geclaimed.' Lacht ze. 'Je bent nu van mij.' 'En, ben je niet bang dat ik ontsnap?' Vraag ik geheimzinnig. Kayley rent naar haar toe en grijpt me bij mijn enkel na een soort snoekduik die ze anders nóóit zou doen. Ze bind een band om mijn enkel. 'Nu kan je niet meer weg.' Gniffelt ze. 'Ah, leuk, hij ziet er cool uit, die lampjes, enzo... Lampjes?' Zeg ik terug. 'Ja, het is een shock-band. Als ik op het knopje druk, krijg jij een shock. Het is maar 750 Volt hoor.' Zegt ze met denkbeeldig een halo boven haar hoofd. 'Ah, maar 750 Volt, dat is gelukkig niet zo veel.' Lach ik. 'Maar wanneer shock je me dan precies?' Vraag ik. 'Wanneer je naar mijn idee te ver gaat, of iets verkeerds doet, of als je je niet aan mijn regels houdt.' Zegt ze met een serieus gezicht. 'Oke dan. Maar, wat zijn de regels dan?' Vraag ik aan Kayley. 'Die weet je al, ik heb ze ingefluisterd toen je sliep, je mompelde wat terug, dus ik dacht, je begrijpt het.' Antwoord ze. 'Ja, en als ik mompel, dan heb ik het begrepen ja, vooral als ik slí¡í¡p.' Zeg ik sarcastisch. 'Je weet ze niet meer dus...' Zucht ze. Na een hele waslijst over wat wél en niet mag, plof ik op de bank neer, naast Kayley - die ondertussen weer zit - en Lady GaGa. 'En, wat zijn mijn rechten als 'eigendom'?' Vraag ik. 'Je mag élke dag thee drinken met Lady GaGa...' 'I heared my name?' 'Want je woont praktisch bij haar, nou eigenlijk, ik woon bij haar, nee, zij woont bij mij...' Zegt ze. 'Yay!' Roep ik blij. Ik mag theedrinken met mijn heldin! 'En, voor de rest, mag je van alles doen, zolang je je aan de regels houdt.' Zegt Kayley.

'Iemand thee?' Vraag ik aan de twee. Kayley knikt. 'Rozenbottel graag.' Antwoordt ze. 'En GaGa, die wil vast ook wel thee...' Meld ik. Lady GaGa mompelt wat, gebaart wat. Kayley knikt. 'Gewone Engelse thee met een vleugje citroen, twee klontjes suiker, en een scheutje melk.' Zegt ze met opnieuw denkbeeldig die halo boven haar hoofd. Ik ga naar de keuken, kook het water, jas de theezakjes door de ingeschonken, voorgewarmde kopjes, en regel het hele proces voor de thee van Lady GaGa. Balancerend met de kopjes thee, inclusief de mijne - muntthee met verse bladeren, 'gevonden' bij de kruidenier - loop ik terug naar de bank en zet geef ieder haar kopje. Een wijd handgeschilderd kopje voor Lady GaGa, een grote mok voor Kayley en een glazen mok voor mij. GaGa neemt een slok en begint te hoesten. 'Thank you, but... Could you put less sugar in it the next time? I thought that is was not thí¡t much, two sugar lumps.' Lacht ze. 'Dus, doe er voortaan maar drie klontjes in. Ze is al dun genoeg.' Lacht Kayley. Ik knik naar Lady GaGa. 'Zeg, waar is Natali eigenlijk?' Vraag ik. 'I heared my sister's name?' Lacht Lady GaGa licht achterdochtig. 'Ze zit boven, op zolder.' Zegt Kayley. 'Wat zou ze dí¡í¡r moeten doen?' Vraag ik. 'Geen idee, ze verveelde zich, zei ze. Misschien is ze aan het schatzoeken?' Antwoord ze. Ik ga richting de zolder, met veel lawaai. Ik hoor geluid vanaf de zolder komen. Als ik daar rondkijk, zie ik Natali in een hoekje een veel te grote legpuzzel maken. Ze kijkt verschrikt op, en springt overeind. Met een onschuldig gezicht zeg ik: 'Oh, hi!' 'Hey, we haven't met jet, I'm Marije. But I know that you are Natali.' Ze knikt en knippert even. Ze kijkt met grote ogen naar me. Met een hoe-weet-je-dat-manier. Maar, dat is toch niet bijzonder, bí­jna iedereen weet je naam als je de zus bent van Lady GaGa. 'Nice to meet you!' Glimlacht ze daarna. 'Nice to meet you too! Shall we go downstairs?' Vraag ik. Mijn Engels is niet zo slecht als ik dacht, ik kan tenminste gesprekken voeren. 'Uhu, I wanna see my sister.' Lacht ze. We lopen samen weer terug naar beneden. 'Hoi mensheid!' Zeg ik met een smile van oor tot oor. Kayley zucht. 'Hehe, jullie zijn er eindelijk.' Lacht ze daarna. Lady GaGa staat op en kan het niet laten om Natali een knuffel te geven. "Ik wil ook zo'n knuffel!" Denk ik in mezelf. 'Ik zie je denken...' Gniffelt Kayley. Ze kan gedachten lezen, denk ik. 'Natali, don't touch Marije when I am ready to shock her, or you will feel pain...' Zegt Kayley sadistisch. 'Zeg, is Natali nog vrij?' Fluister ik tegen Kayley. Ze gniffelt en fluistert wat in Lady GaGa's oor. Ze knikt even en fluistert wat terug. Dan komt Kayley weer naar mij toe en knikt. 'Jep, alleen, onthoud, GaGa is van mij.' Fluistert ze waarna ze begint te giechelen. Ik glunder. 'What?! Why is everybody whispering?' Vraagt ze verontwaardigd. 'We are planning a surpriseparty for you, but now, it's no surprise anymore.' Fluistert Kayley zachtjes maar net hard genoeg dat í­k het kan horen. 'Ah, okay, I've got it. But, why a surprise party? It's not my birthday, or something...' Vraagt Natali. 'Yeah, thí¡ts the surprise.' Lacht Kayley. Smoezenverzinner #1!
We zullen het later wel uitleggen, denk ik. Ik gniffel wat, Natali kijkt automatisch achterdochtig om als ze naar de keuken loopt. 'I'll get some cookies. Do anyone else wanna cookie?' Vraagt ze. 'Cookie!' Roep ik terwijl ik naar de keuken huppel en bijna haar hele hand opeet omdat ik mijn tanden zet in het koekje dat ze in haar hand heeft. 'Watch your fingers when I'm hungry.' Giechel ik. Kayley stelt het niet erg op prijs, maar shockt me nog nét niet.

'Kay, ik kan niet slapen...' Zeg ik. Ik lig in bed, draai me om, kijk tegen Lady GaGa's rug aan, probeer mezelf op te trekken aan het bed aangezien ik op een matrasje slaap, en kijk over Lady GaGa's rug heen, naar Kayley. 'Muh? Ehmnem...' Mompelt ze. 'Daar ben ik het hélemaal mee eens.' Zeg ik hyper. 'Wat?' Vraagt ze dan. 'Dat ik niet kan slapen.' Zeg ik terug. Kayley wurmt zichzelf over Lady GaGa heen. 'Heel leuk, mag ik nu slapen?' Vraagt Kay. 'Cookies, yes, I love cookies...' Zucht Natalie, half slapend. 'Huh? What? What the heck?' Zegt ze dan, ze is wakker geschrokken omdat de Lady ook wakker werd omdat ze zich geplet voelde. 'Ga met Natali naar de kelder of zo, kijken wat ze er de laatste tijd uitspookt.' Zegt Kay. 'Buh, eh, what? I was í¡lmost sleeping.' Vragen Lady GaGa en Natali tegelijkertijd. 'Can't sleep.' 'Me neither!' Gaan Natali en ik op elkaar in. Natali stort zichzelf uit het stapelbed, en tot mí­jn genoegen valt ze ní¡í¡st me en niet óp me. Ze kermt en lijkt spijt te hebben van haar 'stunt', maar dan staat ze op. 'So, Natali, tell me what the fuck you are doin' in the basement.' Zeg ik. 'OK, let's go.' Zegt ze. Ik wrijf het énige beetje slaap in mijn ogen er uit, en loop doodleuk in mijn te grote Lady GaGa shirt naar beneden. Natali volgt, rent voor me uit, en doet haar handen voor mijn ogen. 'Don't look. Yes, nów you can open your eyes.' Zegt ze langzaam.

'What the fuck? A bowling club?' Roep ik verbaasd, maar ook wel blij. 'Yup. A bowling club. Isn't it cool?' Zegt Natali enthousiast.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.