Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » First One
Bite me!
First One
Ik kroop wat dichter tegen Jeffrey aan. Hij sloeg hebberig zijn armen rond mijn middel en kuste me in mijn nek. Ik giechelde en stak mijn tong uit. Mijn piercings glinsterden in het licht van de vuurton. Wat mijn ouders ook beweerden, het was hier vet gezellig als je er met de juiste mensen kwam.
"Ik hou van jou," lispelde hij dronken.
"Ik ook van jou," zei ik even bezopen terug. Ik nam een trek van mijn sigaret. Veel tabak zat er niet in, vooral verboden spul. Max naast ons schoof de bak met biertjes wat dichter naar zich toe, met een protesterend gemompel van Jeffrey als gevolg.
"Geef terug, eikel, ik ben het gaan kopen!" siste ik naar Max. Hij was mijn beste vriend, maar als hij aan mijn bier zat, kon hij klappen krijgen!
"Ik heb je geld gegeven," gromde hij terug. Punt.
"Alleen voor jezelf, anders had je nu ook niks te zuipen gehad!" Hij gaf het op en nam nog een slok, terwijl ik me weer stevig tegen Jeffrey's borst nestelde.
"Zeg het als ik zwaar wordt," zei ik huppelig. Je weet wel, met zo'n hoog, irritant stemmetje. En als je durft zeggen dat ze wat zwaar zijn, krijsen ze de wereld bij elkaar.
"Doe niet zo truttig," grinnikte Jeffrey.
"En anders?" jengelde ik terug.
"Anders bellen we je moeder dat ze je moet komen halen," gniffelde Tiffany.
"Ga Max pijpen, hoer!" gilde ik lachend.
"Heb ik al gedaan," zei ze doodserieus. Max keek haar dom aan.
"Dat heb ik weer gemist," zuchtte hij. Algemene hilariteit.
Wij hadden lol. En mijn moeder en vader maar zeuren dat we crapuul zijn...
whaha geniaal