Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Second One
Bite me!
Second One
Blauwe lichten.
"Jongens, het wordt gezellig," mompelde ik met opeengeklemde kaken. Jeffrey strekte zijn been en duwde de lege bierbak met één beweging in het kanaal. Ik dronk mijn flesje ad fundum leeg en gooide het achterna, net als Max en Tiffany. Ik leunde tegen Jeffrey's schouder en voelde zijn hand door mijn haren strelen.
"Heb jij nog wat?" vroeg Max in het algemeen. Ik schudde mijn hoofd.
"Nee, jullie schooiers hebben alles opgerookt."
"Goedenavond, dames en heren." Ik keek op, de omgeving draaide een beetje, maar voor de rest was alles oké.
"Goedenavond,... euhm, agenten," grijnsde Max naar het duo. Het waren een man en een vrouw, ongetwijfeld voor de fouillering, maar in het duister en het licht van de vlammen zag je het verschil niet zo. Maar dat kon ook aan de drank of aan de wiet liggen. Of ze waren gewoon allebei uitermate lelijk. Dat zou het wel zijn.
Ze roken ongetwijfeld de geur van drugs en alcohol.
"Mogen wij vragen wat jullie hier doen?"
"Vragen mag, maar wij hebben het recht de zwijgen," zei ik monotoon. Jeffrey lachte en kuste opnieuw mijn nek.
"Het maken van vuur is verboden op de openbare weg."
"Weet ik. Dat was er al. De zwervers hadden het gemaakt," antwoordde Max.
"En waar zijn de daklozen?"
"Weg, die waren bang van ons." We bulderden van het lachen. Niets zo leuk als de draak steken met de (lelijke) arm der wet.
"Hoe oud zijn jullie?" vroeg de man.
"Te jong voor jou," sneerde Tiffany.
"Genoeg nu. Volgens mij gaan we jullie eventjes een taxi geven," zei de vrouw rustig.
"Waarom? Ik zit lekker!"
Niets aan te doen. Mijn vader zou lachen...
NEXTNEXT !!