Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Third One

Bite me!

12 sep 2010 - 17:27

268

1

214



Third One

Dit is al de derde keer deze week!" bulderde mijn vader toen we thuis kwamen. Ik had barstende hoofdpijn en enorme behoefte aan een saffie, maar die brulaap hield zijn klep geen seconde.
"Ja, nieuw record," mompelde ik. Ik liep ongeïnteresseerd door naar de woonkamer, waar mijn moeder zat te snikken in de zetel. Stomme trut, altijd zielig doen. Ze geeft toch geen zier om me, alleen maar om haar reputatie.
"Pap! Dat wijf van je huilt!" riep ik.
"Nu is het godverdomme genoeg met jou!"
"Foei, vader, zo vloeken, wat zal de dominee daarvan zeggen!" siste ik hem toe. Mijn ouders dweepten met de Kerk. Seuten...
"Jij gaat hier weg!" Excuseer? Zit er misschien coke in mijn oren, of zei hij echt wat ik dacht te horen? Weg? Ik bulderde van het lachen.
"Tí¹í¹rlijk, wie denk je daarvoor mee te brengen?" Mijn vader klemde zijn kaken op elkaar en balde zijn vuisten. Hij hief zijn linkerhand op.
"Waag het me te slaan en Jeffrey snijdt je keel over!" dreigde ik. Mijn moeder snikte luidruchtig. Stom mens, wat mankeerde er nou weer?
"Bel Billy," snoof ze.
"Wacht, die ouwe in zijn rolstoel? Nu wordt het pas lachen!" schaterde ik.
"Bel hem!" gilde mijn moeder naar mijn vader. Ik stond nog steeds te lachen als een halve gek. Dachten ze nou echt dat een oude, debiele indiaan mij aan zou kunnen? Mijn ouders zijn nog stommer dan ik dacht. En geloof me, ik had hen al niet zo snugger geschat.
"Ik ben bij Jeffrey," zei ik tegen niemand in het bijzonder. Ik ritste wat geld mee uit de kast en vertrok met mijn ipod op het luidste. Stelletje sukkels...


Reacties:


NeverNezzie
NeverNezzie zei op 11 sep 2010 - 20:23:
nice