Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Fourth One
Bite me!
Fourth One
http://images2.fanpop.com/image/photos/14200000/Bryan-Monte-Money-monte-bryan-money-14284738-600-900.jpg
"Meen je nou echt dat ze...?" Jeffrey schatert het uit, net als ik.
"Jap. En mijn ma maar janken. Net of ik in haar zielige streken trap." Jeffrey streelde mijn rug, mijn billen.
"Ik heb je gemist," fluisterde hij. Ik hoorde meteen aan zijn toon dat hij seks wilde. En wel nu meteen. Lucky him, ik ook!
Ik draaide me om en aaide over zijn borstkas. Hij grijnsde, wist dat hij aan zijn trekken zou komen.
"Bite me, Tiger," fluisterde ik zacht. Ik beet in zijn oorlel en kraste zacht in zijn nek. Het signaal voor hem om me op te tillen en tegen de muur te duwen. Ik sloeg mijn benen om zijn heupen en genoot van zijn beginnende baard die in mijn hals schuurde. Hij was tenminste een echte man. Die pubertjes bij ons op school, tenminste, waar ik vroeger nog heen ging, die hadden amper een haartje om te scheren. Jeffrey had tenminste ervaring, hij wist wat een meisje wilde. En -gelukkig voor mij- hij viel op meiden die jonger waren dan hij. Met ons tien jaar verschil was ik toch wat groener dan hij.
"Je bent stout, poesje," kreunde hij toen ik mijn hoofd weg draaide op het moment dat hij me wilde kussen. Ik liet mijn handen zakken, tot ik aan zijn broeksriem kwam. Zijn ogen straalden lust uit, maar vast nog niet half zoveel als de mijne. Ik kneep vliegensvlug in zijn kruis, liet daarna de toppen van mijn vingers in zijn broek glijden. Hij hijgde en kneep in mijn achterste. Zijn tanden beten zacht in mijn nek toen ik mijn hand liet zakken en ook zijn boxer oplichtte. Hij trok mijn topje over mijn hoofd en kneedde ruw mijn borsten. Hij zoog in mijn nek en droeg me naar de sofa. Die had al vaker dienst gedaan.
Zijn handen verkende elke centimeter huid op mijn lichaam, ik stond gewoon pokkengeil. Ik lag onderaan, maar dat verhinderde me niet om steeds verder naar beneden te gaan, tot ik bij zijn broek kwam.
"Fuck, meen je dat nou," hijgde hij toen ik zijn broek en boxer in één beweging naar beneden trok een zachtjes over zijn eikel blies. Ik beet op mijn lip. Ik zou hem de sterren laten zien.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.