Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Fifth One

Bite me!

12 sep 2010 - 17:31

272

0

182



Fifth One

Mijn gsm rinkelde, al voor de, ik denk miljoenste keer? Jeffrey kreunde.
"Misschien moet je opnemen, ik denk dat dat helpt," zei hij.
"Joh, dat is mijn pa, wil je me dood?" zei ik geïrriteerd.
"Ja, want jij wint het niet van die bruine op wieltjes. Ik kreeg een lachstuip en rolde half op hem. De lakens verborgen net genoeg, zowel bij hem als bij mij. Ik bekeek hem uitgebreid. Na ons eerste nummertje op de sofa waren we naar de slaapkamer gegaan. Slapen was het originele plan, maar dat hadden we bij nader inzien toch een beetje gewijzigd.
Hij had zijn ogen dicht, streelde over mijn hoofd.
"Je bent lief," fluisterde ik.
"Jij ook. En je bent zo ontzettend mooi." Ik zuchtte verliefd. Je kon zeggen wat je wou, dat we vuil van de straat waren en dat er nooit wat van ons zou worden, maar Jeffrey en ik waren écht verliefd op elkaar. Ik hield ontzettend vel van hem, meer dan mijn grote bek kon zeggen. We waren al een anderhalf jaar samen. Sinds mijn vijftien. Nou ja, een paar maanden later. We leerden elkaar in de muziekwinkel kennen, toen we allebei dezelfde plaat wilden pikken. Hij trakteerde me op ene jointje, en de rest is geschiedenis.
"Waar denk je aan, popje?" Ik kreeg nog altijd kriebels als hij me koosnaampjes gaf.
"Aan het begin." Hij grinnikt.
"Ja, dat was me wel een dagje. Stomme trut, die dacht even mijn cd te stelen."
"En die idioot die me voor wou zijn!"
"Tjonge, wat een irritante mensen zijn er toch op de wereld."
"Ik ben blij dat ik die cd wou, en jij ook." Hij kuste mijn haren.
"Ik ook."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.